Ole hyvä puhelimessa

Kesto
3 tuntia
Hinta
285 EUR + alv 24 % (yht. 353,40 EUR)
Seuraava toteutus
29 toukokuuta, 2024 (+2 toteutusta)
Viimeinen ilmoittautumispäivä
Viimeinen ilmoittautumispäivä: 15.5.2024
Toteutustapa
Tilauskoulutus, Etätoteutus
Koulutuskieli
suomi
Kesto
3 tuntia
Hinta
285 EUR + alv 24 % (yht. 353,40 EUR)
Seuraava toteutus
29 toukokuuta, 2024 (+2 toteutusta)
Viimeinen ilmoittautumispäivä
Viimeinen ilmoittautumispäivä: 15.5.2024
Toteutustapa
Tilauskoulutus, Etätoteutus
Koulutuskieli
suomi
Kaipaatko lisätietoja? Kysy lisää 👍

Ole hyvä puhelimessa

Erotu eduksesi ja kehitä puhelinasiakaspalvelua (online-koulutus)

Erotu eduksesi ja kehitä puhelimessa tapahtuvaa asiakaspalvelua. Tämän innostavan ja osallistavan koulutuspäivän aikana oivallat, opit ja kehityt!

Koulutus antaa varmuutta ja osaamista erilaisiin puhelinpalvelutilanteisiin. Kurssilla opit toimintatavat, joiden avulla luot positiivisen kuvan yrityksestäsi puhelimessa. 

Ole hyvä puhelimessa -koulutuksen sisältö

  • Puhelun eri vaiheet
  • Puhelu mielikuvan luojana
  • Puhelinkommunikoijatyypit
  • Millainen olen asiakaspalvelijana – oman vuorovaikutustyylin testi
  • Vuorovaikutustaidot puhelimessa: äänen ja sanojen merkitys
  • Mukautuminen, joustaminen ja johtaminen
  • Haasteellisia tilanteita puhelimessa
  • Oman mielen hallinta ja kehittyminen

Koulutuksen jälkeen tiedät:

  • Miten puhelimeen kannattaa vastata
  • Minkälainen on oma tyylisi puhelimessa
  • Miten tunnistat erilaiset soittajatyypit
  • Miten ohjaat tilannetta haluttuun suuntaan
  • Miten toimia puheliaan henkilön kanssa
  • Kuinka käsitellä tunnepurkauksia ja hankalia henkilöitä
  • Miten reagoida rakentavasti valituksiin

Koulutuksen toteutus

Puhelinpalvelukoulutus on käytännönläheinen ja osallistava, osallistujat saavat koulutuksen aikana kouluttajalta konkreettisia ohjeita puhelinpalvelutyönsä kehittämiseksi.

Seuraavat toteutukset

Tulossa 2 toteutusta

29 toukokuuta, 2024

  • Etätoteutus
  • Verkossa
  • suomi
  • Viimeinen ilmoittautumispäivä: 15.5.2024

Sopimuksen mukaan

  • Tilauskoulutus
  • Verkossa

Kohderyhmä

Puhelinpalvelukoulutus on tarkoitettu niille, jotka haluavat kehittää puhelinpalveluaan ja antaa itsestään positiivisen mielikuvan. Koulutus sopii kaikille puhelinkommunikoijille: contact centereiden työntekijöille, puhelinvaihteenhoitajille, assistenteille sekä sinulle, joka käytät puhelinta päivittäin työssäsi.

Kouluttaja

Benjamin Javne, KTM

Kustannukset

285 EUR + alv 24 %

Koulutus saatavana myös tilauskoulutuksena. Ota yhteyttä ja pyydä tarjous!

Ota yhteyttä

Ota yhteyttä


reCAPTCHA logo Tämä sivusto on suojattu reCAPTCHA:lla, ja Googlen tietosuojakäytäntö ja käyttöehdot ovat voimassa.
Marckwort Koulutusyhtiöt
Keilaranta 10 E
02150 Espoo

Marckwort Oy – Yrityksesi paras koulutuskumppani

Marckwortin asiantuntijoiden avulla parannat vuorovaikutusta yrityksesi sisällä ja asiakkaittesi kanssa, toteutat koulutukset jotka vastaavat nykypäivän vaatimuksia ja löydät ratkaisuja monikielisen viestinnän haasteisiin. Marckwortin laaja kokemus, monipuolinen osaaminen ja vuorovaikutukselliset koulutusmenetelmät auttavat yritystäsi menestymään.  Koulutustemme ja tutkimuspalveluidemme avulla tehostat henkilökuntasi vuorovaikutusta...

Lue lisää kouluttajasta Marckwort Koulutusyhtiöt ja katso koulutustarjonta täältä

Sponsoroitu