Kuormittavista asiakastilanteista palautuminen

Viime vuodet ovat valitettavasti tuoneet esille selkeän muutoksen asiakkaiden käytökseen; vähemmän kiitosta ja enemmän kiukuttelua. Ainoat kärsijät eivät ole vain asiakkaan roolissa, vaan asiakasrajapinnassa työskentelevät ammattilaiset ovat joutuneet muutostilanteiden myötä toteamaan, että omat energiat haastavien asiakkaiden kohtaamiseen voivat nyt olla vähissä.
Koulutuksen jälkeen ymmärrät paremmin ihmismielen tyypillisimpiä reagointimalleja haastavien tilanteiden aikana ja erityisesti sen jälkeen. Koulutuksessa käydään läpi harmittavien, rasittavien, tai joskus pelottavien tilanteiden stressinhallintaa. Saat selkeät ohjeet lisäavun ja -tuen hakemiseksi.
Koulutuksen sisältö
- Nopeat toimenpiteet rasittavan tai turhauttavan asiakaskohtaamisen jälkeen
- Henkinen huolto työpäivän päätteeksi
- Työuupumuksen, stressin ja kriisin määritelmät
- Mikä aiheuttaa äkillisen kriisin tai trauman?
- Kubler-Rossin traumakäyrä
- Vertaistuen merkitys, varsinkin kun kollegat saattavat edelleenkin olla vain Teamsin päässä
- Työpaikan ehkäisevät toimenpiteet
- Mistä apua?
Kiinnostuitko koulutuksesta?
Jos haluat lisätietoa aiheesta Kuormittavista asiakastilanteista palautuminen, klikkaa alta ja täytä yhteydenottolomake. Kysymyksesi lähetetään suoraan koulutuksen järjestäjälle.Seuraavat toteutukset
Kohderyhmä
Asiakasrajapinnassa työskentelevät ammattilaiset sekä esimiehet.
Koulutuspaikka
Sopimuksen mukaan lähitoteutuksena tai verkkototeutuksena.
Kustannukset
Pyydä tarjous yrityskohtaisesta ratkaisusta.
Poikkeustarjous koskien päiviä 26.9. / 3.10 - 7.10 / 10.10-12.10 - Organisaatiokohtainen koulutus ilman osallistujamäärärajoituksia hintaan 1200 € + alv 24 %
Mielenrauha koulutuspalvelut Oy sosiaalisessa mediassa
Ota yhteyttä

Koulutusta haastaviin palvelu-, viestintä- ja vuorovaikutustilanteisiin
Mielenrauhan koulutuspalvelut Oy on alansa suurin koulutus- ja asiantuntijayritys, joka on teettänyt yli 1000 kartoitusta haastavista palvelu-, vuorovaikutus-, ja poikkeustilanteista organisaatioissa. Yritys auttaa organisaatioita kehittämään ihmisten aiheuttamien sisäisten ja ulkoisten haasteiden sekä poikkeustilanteiden hallintaa. Mielenrauhan valikoimasta löytyy 10–30 minuutin videopohjaisia...
Lue lisää kouluttajasta Mielenrauha Koulutuspalvelut Oy ja katso koulutustarjonta täältä