Kuormittavista asiakastilanteista palautuminen

Viime vuodet ovat valitettavasti tuoneet esille selkeän muutoksen asiakkaiden käytökseen; vähemmän kiitosta ja enemmän kiukuttelua. Ainoat kärsijät eivät ole vain asiakkaan roolissa, vaan asiakasrajapinnassa työskentelevät ammattilaiset ovat joutuneet muutostilanteiden myötä toteamaan, että omat energiat haastavien asiakkaiden kohtaamiseen voivat nyt olla vähissä.
Koulutuksen jälkeen ymmärrät paremmin ihmismielen tyypillisimpiä reagointimalleja haastavien tilanteiden aikana ja erityisesti sen jälkeen. Koulutuksessa käydään läpi harmittavien, rasittavien, tai joskus pelottavien tilanteiden stressinhallintaa. Saat selkeät ohjeet lisäavun ja -tuen hakemiseksi.
Koulutuksen sisältö
- Nopeat toimenpiteet rasittavan tai turhauttavan asiakaskohtaamisen jälkeen
- Henkinen huolto työpäivän päätteeksi
- Työuupumuksen, stressin ja kriisin määritelmät
- Mikä aiheuttaa äkillisen kriisin tai trauman?
- Kubler-Rossin traumakäyrä
- Vertaistuen merkitys, varsinkin kun kollegat saattavat edelleenkin olla vain Teamsin päässä
- Työpaikan ehkäisevät toimenpiteet
- Mistä apua?
Kiinnostuitko koulutuksesta?
Jos haluat lisätietoa aiheesta Kuormittavista asiakastilanteista palautuminen, klikkaa alta ja täytä yhteydenottolomake. Kysymyksesi lähetetään suoraan koulutuksen järjestäjälle.Kohderyhmä
Asiakasrajapinnassa työskentelevät ammattilaiset sekä esimiehet.
Kustannukset
Seuraavat toteutukset
Mielenrauha koulutuspalvelut Oy sosiaalisessa mediassa
Ota yhteyttä
Koulutusta haastaviin palvelu-, viestintä- ja vuorovaikutustilanteisiin
Tarjoamme laadukkaita koulutuksia haastavien palvelutilanteiden hallintaan ja työpaikan ilmapiirin kehittämiseen liittyen. Onnistuneen koulutuksen takaamiseksi kartoitamme tyypilliset tilanteet ennakkoon, jonka pohjalta luodaan asiakkaan tarpeisiin räätälöity valmennus. Mielenrauhan koulutukset ovat runsaasti elävän elämän esimerkkejä sisältäviä tilaisuuksia, joista haastavasta aihepiiristä huolimatta osallistujat poistuvat...
Lue lisää kouluttajasta Mielenrauha Koulutuspalvelut Oy ja katso koulutustarjonta täältä
Arvioinnit
Keskiarvo: 4,5
Mielestäni oli hyvä, paljon esimerkkejä
Mielestäni koulutus oli sisällöltään sopiva tämän kaltaiseen tilaisuuteen. Toivoisin jatkossa lisää oppeja kirjalliseen viestintään ja uskon että tähän olisi yksikössämme tarvet...
olisin toivonut enemmän käytännön esimerkkejä ja toisenlaisissa olosuhteissa enimmäkseen meidän omien esimerkkien läpikäyntiä