Suodata
Toteutustapa
Koulutustyyppi
Näytä kaikki suodattimet

Haluatko tutustua JavaScriptin rakenteisiin ja funktioihin? JavaScript-kurssi on silloin oikea ratkaisu.  JavaScript-osaamisesta on hyötyä silloin, kun tavoitteena on toteuttaa mahdollisimman toimivia, käyttäjäystävällisiä ja visuaalisesti näyttäviä web-sivustoja. Yleisesti ottaen kursseilla oppii hahmottamaan, millaiset rakenteet ja tyylit liittyvät taidokkaasti suunniteltuihin ja toteutettuihin ohjelmiin.

• JavaScirptin historia ja nykykäytännöt
  • Oppia hahmottamaan asiakas- ja palvelinpuolten väliset rajapinnat
  • Oppia tunnistamaan kontrollirakenteiden virheitä

JavaScript-kurssin aikana perehdytään erityisesti JavaScriptin sisäisen logiikan hahmottamiseen. Tämän myötä tutuiksi  tulevat  muun muassa JavaScript-kielen luonne, parahdigma sekä ohjelmointitekniikat. Kurssilla käydään läpi muun muassa seuraavia osa-alueita:

• AJAX
  • BOM
  • DOM

Javascript-kurssi voidaan tarpeen mukaan optimoida osallistujien mielenkiinnonkohteita tai työympäristöjä vastaavaksi, räätälöidyksi opintokokonaisuudeksi. Kurssin aikana on mahdollista keskittyä esimerkiksi lomaketietojen tarkistukseen, tilan hallintaan sekä käyttöliittymän tehostamiskeinoihin. Käytännön harjoittelu on kurssin aikana erittäin keskeisessä asemassa.

Javan hyvästä hallinnasta, HTML- ja CSS -kielien perusosaamisesta ja aiemmasta ohjelmointikokemuksesta on hyötyä kurssille osallistuttaessa. JavaScript-kurssi on suunnattu erityisesti web-sivujen tekijöille, verkkovastaaville ja web-sovelluksia kehittäville henkilöille, mutta opintokokonaisuudesta on hyötyä myös muille ohjelmoinnista kiinnostuneille.