Cimson Koulutuspalvelut

paikassa Helsinki (+ 1 sijaintia)
Kysy lisätietoja koulutusorganisaatiolta 👍

Muutoksen paikka – lähellä sinua

Cimson Koulutuspalvelut on suomalainen valmennustalo ja työurien kehittäjä. Cimson Koulutuspalvelut on järjestänyt koulutuksia ja valmennuksia vuodesta 1992 alkaen. Yrityksen valtteja ovat kokemus, paikallisuus, ihmisläheisyys ja eteenpäin katsomisen taito. Cimson Koulutuspalvelut toimii valtakunnallisesti, ja heillä on kuusi aluetoimistoa. Palveluihin osallistuu vuosittain tuhansia asiakkaita. Cimson Koulutuspalveluilla työskentelee satakunta työuraratkaisujen ammattilaista.

Cimson Koulutuspalvelut tarjoaa työelämän muutokseen, työurien kehittämiseen ja henkilöstön osaamisen kehittämiseen liittyviä koulutuksia ja valmennuksia, joita voidaan suunnitella ja toteuttaa myös tilaajan toiveiden mukaan.

Koulutukseen ja valmennuksiin osallistumisen tulee Cimson Koulutuspalvelujen mielestä olla mahdollisimman vaivatonta. Lähimuotoisten palvelujen lisäksi Cimson Koulutuspalvelut hyödyntää etävälineitä ja luomiaan helppokäyttöisiä verkkokoulutuksia. Koulutus voidaan toteuttaa myös monikanavaisesti.

Koulutukset ja palvelut:

• muutosturvakoulutus (työelämän digitaidot, työelämän kielitaito, yrittäjäkoulutus)
  • työkykypalvelut (työkykyvalmentajan yksilövalmennus, psykologin ratkaisukeskeinen valmennus ja Urapysäkki 50+ ikäisille työntekijöille
  • Työelämän digitaidot -verkkovalmennus

Haluatko lisätietoja Cimson Koulutuspalvelujen tarjonnasta?

Lisätietoja Cimson Koulutuspalvelujen tarjonnasta löydät alla olevasta koulutuslistasta. Voit myös pyytää lisätietoja suoraan koulutuksen järjestäjältä tekemällä yhteydenottopyynnön.

Näytä kaikki koulutukset

Koulutukset

IT / Tietoliikenne Kesto Hinta Paikka Alkaa
Muutosturvakoulutus 55+ ikäisille (maksuton) Useita paikkakuntia

Ota yhteyttä

Haluatko tietää lisää kouluttajasta Cimson Koulutuspalvelut? Täytä yhteystietosi, niin kouluttaja ottaa sinuun yhteyttä.

reCAPTCHA logo Tämä sivusto on suojattu reCAPTCHA:lla, ja Googlen tietosuojakäytäntö ja käyttöehdot ovat voimassa.

Teerisuonkuja 1
00700 Helsinki