IAB Finland

paikassa Helsinki (+ 1 sijaintia)
Kysy lisätietoja koulutusorganisaatiolta 👍

Digitulevaisuus tehdään nyt!

IAB on muutoksen tekijöille. Nopeasti kehittyvä digimaailma vaatii jatkuvaa muutosta. Muutosta voi olla itse tekemässä, se ei synny itsestään ja sitä voi jopa ohjata. Muutoksen tekeminen vaatii ymmärrystä, josta syntyy oikeita tekoja, jotka hyödyntävät ja luovat kasvua sekä yrityksille että yksilöille.

IAB yhdistää ammattilaiset tekemään arvoa luovaa kehitystä, niin henkilökohtaisella kuin yritystasollakin. Tämä tehdään työryhmissä, seminaareissa ja tapahtumissa. Toiminnan tuloksena tarjoamme näkemystä, neuvoa, koulutusta, sertifiointeja, ohjeistuksia, suosituksia ja toimialatietoa. Kasvatamme jäsenistömme osaamispääomaa. IAB:lla on lähes 130 jäsenyritystä, joiden henkilöstöstä yli 1.000 on mukana IAB:n toiminnassa.

Jäsenilleen IAB on mahdollisuus ammatilliseen keskusteluun, kehittämiseen ja asiantuntijuuden näkyvään kasvattamiseen. Markkinointiyhteisölle IAB on lupaus puolueettoman tiedon, inspiroivan keskustelun ja tärkeiden puheenaiheiden synnyttämisestä. Suurelle yleisölle IAB on tunnettu paremman markkinointikokemuksen puolestapuhujana.

IAB – Muutoksen tekijöille.

Näytä kaikki koulutukset

Koulutukset

Markkinointi Kesto Hinta Paikka Alkaa
Digimarkkinoijan ja -myyjän sertifiointiohjelma | Early bird tarjouksena -30% 30 tuntia 850 EUR Verkossa

Ota yhteyttä

Haluatko tietää lisää kouluttajasta IAB Finland? Täytä yhteystietosi, niin kouluttaja ottaa sinuun yhteyttä.

reCAPTCHA logo Tämä sivusto on suojattu reCAPTCHA:lla, ja Googlen tietosuojakäytäntö ja käyttöehdot ovat voimassa.

Bulevardi 21

Puhelin 040 168 0385