ProCom-päivä 2022: Brändit ja maine – meillä ja maailmalla
-
Koulutus
-
Alkaen 390 EUR + alv 24 %
-
1 päivä
-
Useita (2)
-
2.6.2022
-
Lähiopetus, Etätoteutus
Urheilujohtaminen ja -markkinointi
-
Koulutus
-
Helsinki
-
Lähiopetus
Instagram-viestintä ja markkinointi yrityksille ja organisaatioille (90 min)
-
Koulutus
-
Alkaen 197 EUR + alv 24 %
-
1,5 tuntia
-
Verkossa
-
30.8.2022
-
Etätoteutus
Vakuuta ja vaikuta - asiakaslähtöistä markkinointia ja somesisältöjä SoTeHy -yrityksille
-
Koulutus
-
Alkaen 675 EUR + alv 24 %
-
9 tuntia
-
Verkossa
-
27.9.2022
-
Etätoteutus
Matkailun markkinointi- ja myyntitehtävät | Matkailupalvelujen ammattitutkinnon osatutkinto
-
Tutkinto
-
Vantaa
-
Hybriditoteutus
Liiketoiminnan ammattitutkinto | myynti ja markkinointi
-
Tutkinto
-
Helsinki
-
Lähiopetus
Digitaalisen markkinoinnin koulutusohjelma
-
Tutkinto
-
Alkaen 2 950 EUR + alv 24 %
-
Verkossa
-
Etätoteutus
Sosiaalinen media - markkinoinnin perusteet UUTUUS
-
Koulutus
-
Alkaen 240 EUR + alv 24 %
-
0,5 päivää
-
Verkossa
-
3.6.2022
-
Etätoteutus
Inbound ja sähköpostimarkkinointi
-
Koulutus
-
Alkaen 65 EUR + alv 24 %
-
Verkossa
-
Etätoteutus
Digi- ja somemarkkinointi – tuotekehitystyön erikoisammattitutkinto
-
Tutkinto
-
Alkaen 250 EUR + alv 0 %
-
Useita (3)
-
5.10.2022
-
Lähiopetus, Etätoteutus
Digitaalisen markkinoinnin asiantuntija
-
Tutkinto
-
Verkossa
-
Etätoteutus
Some-sitouttaminen ja konversiot kuntoon (90 min)
-
Koulutus
-
Alkaen 197 EUR + alv 24 %
-
1,5 tuntia
-
Verkossa
-
23.8.2022
-
Etätoteutus
Tavaraliikenneyrittäjätutkinto: Yritystoiminnan suunnittelu ja markkinointi
-
Koulutus
-
Alkaen 161 EUR + alv 24 %
-
Verkossa
-
Etätoteutus
Miten teet tulosta digikanavissa?
-
Koulutus
-
Alkaen 340 EUR + alv 24 %
-
1 päivä
-
Useita (2)
-
Etätoteutus, Tilauskoulutus
Facebook - markkinoinnin jatkokurssi UUTUUS
-
Koulutus
-
Alkaen 240 EUR + alv 24 %
-
0,5 päivää
-
Verkossa
-
3.6.2022
-
Etätoteutus
Sosiaalisen median tilannekatsaus 2022
-
Koulutus
-
Alkaen 240 EUR + alv 24 %
-
0,5 päivää
-
Verkossa
-
1.6.2022
-
Etätoteutus
Myynnin ja markkinoinnin osaaja (Liiketoiminnan ammattitutkinto)
-
Tutkinto
-
Alkaen 500 EUR + alv 0 %
-
Verkossa
-
Etätoteutus
Tulevaisuuden tapahtuma on tilaisuus vol. 4 (90 min)
-
Koulutus
-
Alkaen 197 EUR + alv 24 %
-
1,5 tuntia
-
Verkossa
-
9.6.2022
-
Etätoteutus
Värillä on väliä - miten vaikutat väreillä tämän päivän maailmassa?
-
Koulutus
-
Alkaen 23 EUR + alv 24 %
-
Verkossa
-
Etätoteutus
ProCom PROFESSIONAL – Digitaalisen viestinnän ammattilaisuus I Koulutuskokonaisuus
-
Koulutus
-
Alkaen 1 980 EUR + alv 24 %
-
12 kuukautta
-
Useita (2)
-
Lähiopetus, Etätoteutus
LinkedIn rekrytoinnin perusteet
-
Koulutus
-
Alkaen 240 EUR + alv 24 %
-
3 tuntia
-
Verkossa
-
17.6.2022
-
Etätoteutus
Markkinoinnin koulutus auttaa luomaan uusia ja vahvistamaan olemassa olevia asiakassuhteita
Markkinointiviestinnän avulla yritys hankkii asiakkaita, ylläpitää asiakassuhteita, rakentaa brändiään ja kasvattaa näkyvyyttä ja tunnettuuttaan. Markkinointikoulutus on paitsi keino päivittää omaa osaamista, myös verkostoitua ja pysyä kärryillä uusista trendeistä ja markkinoinnin mahdollisuuksista.
Markkinointikoulutus auttaa, kun tavoitteena on edistää jonkin palvelun tai tuotteen myyntiä. Markkinointi viittaa yleensä myyntiin ja mainontaan, mutta se pitää sisällään kuitenkin paljon muutakin. Markkinointi voidaan määrittää kattamaan kaikki ne toimet, joilla pyritään saamaan uusia asiakkaita sekä ylläpitämään vanhoja asiakassuhteita.
Markkinointikoulutus on välttämätöntä menestyksekkään markkinointistrategian tekemiseksi, koska kyseessä on alituisesti kehittyvä ala, johon esimerkiksi teknologian kehitys voimakkaasti vaikuttaa.
Markkinointikoulutus – tukea suunnitelmalliseen ja vaikuttavaan markkinointiin
Markkinointikoulutus on monella tapaa elintärkeää yrityksen olemassa olon kannalta. Jotta markkinointi olisi mahdollisimman tehokasta ja yritys pystyisi kasvattamaan tulostaan, tulee yrityksen tehdä suunnitelmia – markkinointistrategia – jossa henkilöstön taidot ja ideat yhdistetään organisaation strategiaan ja taktiikkaan.
Markkinointisuunnitelmaa tehdessä hyödynnetään esimerkiksi tietoa, joka on saatu erilaisista markkinointitutkimuksista, ja jonka perusteella markkinointi osataan kohdentaa oikealle yleisölle. Markkinointisuunnitelman tekemisen jälkeen markkinointiprosessi laitetaan aluilleen ja sitä sekä siitä saatuja tuloksia seurataan ja niiden perusteella kerätään tietoa myöhempää käyttöä varten.
Markkinointikoulutuksesta saat uusia ideoita ja tehokkaita käytäntöjä
Markkinoinnin parissa työskentelevän on hyvä käydä markkinoinnin kursseilla tasaisin aikavälein, koska nykypäivän markkinointikäytännöt eroavat huomattavasti siitä, millaisina ne alun perin ymmärrettiin. Internet ja sen myötä esimerkiksi sosiaalinen media ovat muuttaneet markkinointikäytäntöjä täysin ennustamattomalla tavalla, ja nykyään yhä useampi yritys panostaakin eniten verkkomainontaan. Teknologia ja globaalitalous ovat jatkuvan muutoksen alla, ja tämä vaikuttaa ratkaisevasti myös markkinointiin. Yrityksen tulee pystyä erottautumaan mainosten tulvasta sekä luomaan mahdollisimman pitkäjänteisiä asiakassuhteita selvitäkseen kovassa kilpailussa.
Sopiva markkinointikoulutus päivittää tarvitsemasi perustiedot ja -taidot toteuttaaksesi markkinointia menestyksekkäästi. Markkinointikoulutus perehdyttää alan viimeisimpiin suuntauksiin ja antavat vinkkejä erottuvien markkinointikampanjoiden luomiseen.