Valitse sivuston käyttötapa: Mobiili

Etsitkö etäkoulutusta? Kokosimme verkko- ja etäkoulutukset tänne »

Näyttää 1-20 koulutusta 63 tuloksesta
  • = Tarjonnassa myös kesällä
Näyttää 1-20 koulutusta 63 tuloksesta

Digitaalinen markkinointi on täällä

Digitaalista markkinointia ovat esimerkiksi kotisivut, hakusanamainonta, hakukoneoptimointi ja sähköpostimarkkinointi. Digitaalisen markkinoinnin tehokkuus perustuu siihen, että ihmiset käyttävät yhä enemmän aikaansa digitaalisessa ympäristössä. Internetistä, sovelluksista ja sosiaalisesta mediasta etsitään tietoa, niiden parissa kulutetaan aikaa tai ollaan yhteydessä ystäviin. Kulutamme joka päivä aimoannoksen digitaalisessa muodossa olevaa viihdettä. Ja onhan se ihan rehellinen shoppailukin siirtynyt suureksi osaksi verkkokauppoihin!

Yritykset ja organisaatiot, jotka nappaavat osansa tästä digitaalisesta huomiosta – laadukkaan digimarkkinoinnin avulla – menestyvät varmasti.

Miten yritys voi kehittää digitaalista markkinointiaan?

Digitaalisesta markkinoinnoista ja digitaalisesta näkyvyydestä voi sanoa olevan hyötyä jokaikiselle yritykselle ja organisaatiolle toimialaa katsomatta. Digimarkkinoinnin kustannuksia pidetään yleisesti perinteistä mainontaa matalampina. Myös tuloksien seuranta on usein perinteisiin markkinoinnin keinoihin verraten selkeämpää.

Digitaalisen markkinoinnin koulutus on oiva tapaa aloittaa digimarkkinoinnin hyödyntäminen tai vahvistaa sitä osaamista, jota organisaatiostanne jo löytyy!

Digitaalinen markkinoinnin koulutukselle on yhä enemmän tarvetta

Digitaalisen markkinoinnin tulokset eivät suinkaan katoa bittiavaruuteen, vaan yritykset voivat seurata sähköisen markkinointinsa onnistumista erilaisilla kotisivujen hallintaan tarkoitetuilla työkaluilla. Näiden työkalujen avulla voi seurata esimerkiksi kävijämääriä, sivuilla viipymisaikaa, mistä osoitteista kävijät ovat tulleet ja mihin aikaa vuorokaudesta. Digitaalisen markkinoinnin työkaluihin ja välineisiin pääsee parhaiten sisälle osallistumalla koulutukseen!

Digitaalisen markkinoinnin tulosten seurantaan voi perehtyä esimerkiksi web-analytiikkaan keskittyvissä koulutuksissa. Kun digitaalisten markkinoinnin tuloksia seuraa, toimenpiteitä pystyy kehittämään haluttuun suuntaan ja näin maksimoida tulos. Digimarkkinointiin liittyy useita termejä ja mittareita, joita oppii myös ymmärtämään ja hyödyntämään digimarkkinointikoulutuksten avulla.

Kehity markkinoinnin osaajana – ota avuksi digimarkkinoinnin koulutus

Digitaalinen markkinointi kehittyy vauhdilla, ja voi olla vaikeaa pysyä omin voimin uusimpien trendien perässä. Avuksi onkin hyvä ottaa digitaalisen markkinoinnin koulutukset, joissa voi kehittää osaamistaan kiinnostavissa teemoissa ja työelämässä kysytyissä taidoissa.

Koulutukset keskittyvät ajankohtaisiin ilmiöihin ja trendeihin ja antavat kaikki tarvittavat taidot yrityksen osaamisen, palveluiden ja tuotteiden esittelyyn nykyisille ja potentiaalisille asiakkaille. On vaikea ennustaa etukäteen, mitkä digitaalisen markkinoinnin suuntaukset jäävät pysyviksi, joten yrityksen kannattaa rohkeasti kokeilla uusiakin keinoja.

Mieti juuri oman yrityksesi ja toimialasi tarpeita ja tutustu avoimin mielin digitaalisenmarkkinoinnin koulutuksiin. Digitaalisen markkinoinnin koulutukset voivat käsitellä esimerkiksi:

  • Hakukoneoptimointi (SEO)
  • Hakusanamainonta (SEM)
  • Web-analytiikka
  • Sisältömarkkinointi
  • Googlen tuotteiden koulutukset (esim. Adwords ja Tag Manager)
  • Datan hyödyntäminen markkinoinnissa
  • Sisällönhallintakoulutukset (Wordpress, Drupal ja Joomla)
  • Digimarkkinointia koskevat tietosuoja-asiat
  • Sisällönhallinta wordpress, drupal, joomla
  • Videomainonta
  • Ohjelmallinen ostaminen
  • Natiivimainonta
  • Display-mainonta

Palaa sivun alkuun

Lähteet: IAB Finland

Vertaile koulutuksia
Katso videoesittelyjä
Inspiraatioksi
JET antaa eväitä esimiestyöhön
Opiskelijatarina: Amiedu

"JET tarjoaa konkreettista hyötyä henkilöstöjohtamiseen nyt, kun siirryn tavaratalopäälliköksi ja valitsen oman henkilökunnan. Uudet työkalut ja opit ovat aina tervetulleita."

Lue lisää
Unelmat toteen tieto- ja viestin...
Opiskelijatarina: Amiedu

Kun Jesse Ellonen aloitti peligrafiikan opiskelun, hän ajatteli saavansa hyvän ammattitutkinnon ja hakevansa sen jälkeen alan töitä. Toisin kävi, sillä Jesse suunnitteli opiskelukavereidensa kanssa julkaistavaksi sopivan pelin jo opintojen aikana ja yrityskin oli pystyssä pian opintojen jälkeen. 

Lue lisää
Koulunkäyntiavustajaksi oppisopi...
Opiskelijatarina: Amiedu

Suomeen seitsemän vuotta sitten muuttanut Anna Rubanova työskentelee koulunkäyntiavustajana valmistavalla luokalla 1-2 luokkalaisten maahanmuuttajien kanssa. Kun koulun rehtori ehdotti oppisopimusta, Anna innostui heti mahdollisuudesta. 

Koulunkäyntiavustajaksi maahanmuuttajakoulutuksella