Digimarkkinoijan ja -myyjän sertifiointiohjelma

Digitaalisen markkinoinnin muuttuessa yhä monimutkaisemmaksi vaaditaan alan ammattilaisilta jatkuvaa ammattitaidon ja tietotason ylläpitämistä. IAB Finlandin sertifikaattiohjelman avulla varmistat, että oma ja työyhteisösi digimarkkinoinnin osaaminen pysyy tämän päivän kilpailussa mukana.
Mistä sertifiointiohjelma koostuu?
- Esittelyaamupäivä 4.9. klo 9.00-12.00
- Kuuden viikon omatoiminen opiskelujakso, yhteensä noin 30-40 tuntia
- Verkkokurssi - opiskelumateriaali (virtuaalinen oppimisympäristö)
- Harjoituskysymykset
- 19.9. klo 13-14 (Teams) 1. Välitsekki & vieraspuhuja
- 3.10. klo 13-14 (Teams) 2. Välitsekki, vieraspuhuja ja koekysymysten julkaisu
- Koekysymyksiin vastaaminen 2 viikon aikana (Virtuaalinen oppimisympäristö)
- Diplomi kokeen läpäisseille
Sertifikaatin sisältö
Itseopiskelumateriaali koostuu 16 moduulista ja niiden sisällössä käsitellään seuraavia osa-alueita: Markkinointimallit ja kohderyhmien määrittely, digitaaliset kanavat ja digimarkkina, digitaalinen mediamarkkina ja digiekosysteemi, tilaajan / ostajan rooli digiekosysteemissa. Näiden lisäksi mukana on asiaa muun muassa markkinointilainsäädännöstä ja GDPR:stä. Koko opiskelumateriaali on suomeksi ja räätälöity vastaamaan Suomen markkinaa.
Ohjelma tehdään yhteistyössä IAB:n kanssa.
Kiinnostuitko koulutuksesta?
Jos haluat lisätietoa aiheesta Digimarkkinoijan ja -myyjän sertifiointiohjelma, klikkaa alta ja täytä yhteydenottolomake. Kysymyksesi lähetetään suoraan koulutuksen järjestäjälle.Aikataulu
Ohjelma ja paikka
4.9.2023 klo 9.00 - 12.00
Ohjelman käynnistäminen ja aloitus Teamsilla 4.9.2023 klo 9.00-12.00
Itseopiskeluna seuraavat moduulit:
1. MARKKINAKATSAUS & TRENDIT – MISTÄ NYT PUHUTAAN?
2. DIGITAALISET MEDIAT OSANA KULUTTAJAN OSTOPROSESSIA SEKÄ ASIAKASYMMÄRRYKSEN TÄRKEYS
- Kuluttajan ostoprosessi
- Markkinointimallit
- Liiketoimintaymmärryksen tärkeys
- Toimialaymmärrys
3. DIGITAALINEN TYÖKALUPAKKI
- Briiffi ja tilaaminen alihankkijalta
- Media- ja kanavavalinnat
- Oikeiden KPI-mittareiden valinta
- GDPR & TCF
- CRM - Customer Relationship Management
4. DATA OSANA TOIMIVAA DIGITAALISTA MARKKINOINTIA
- Kampanjamittaus ja mainonnanhallinta
- Viewability
- Brand Safety
- Dataan perustuvat asiakasprofiilit
- Attribuutiomallinnus
5. DIGITAALISET MEDIAKANAVAT JA MEDIAMATEMATIIKKA
- Hakusanamainonta
- Sosiaalisen median mainonta
- Display-mainonta & ohjelmallinen ostaminen
- Videomainonta
- Natiivimainonta
- Digitaalinen ulkomainonta
- Digitaalinen audio
- Sähköpostimainonta
- Vaikuttajamarkkinointi
- Hinnoittelu ja mediamatematiikka
KOETILAISUUS – suoritetaan etänä
Koulutuspaikka
Kauppakamarin koulutustilat, Helsinki
Kustannukset
Hinta 850,00 € (+alv 24 %, 204,00 €)
Jäsenetuhinta 850,00 € (+alv 24 %, 204,00 €)
ILMOITA 3 - MAKSA 2 -alennus voimassa 30.6.2023 asti. Syötä ostoskorissa alennuskoodi DIGI2023.
Kauppakamarin Koulutus somessa
Ota yhteyttä

Suomen monipuolisin ajankohtaiskouluttaja
Helsingin seudun kauppakamari järjestää vuosittain noin 250 ajankohtais- ja täydennyskoulutusta. Monipuolisesta tarjonnasta löydät vaihtoehtoja koko henkilöstölle. Aiheita ovat muun muassa johtaminen ja esimiestyö, henkilöstö- ja taloushallinto, myynti, markkinointi ja viestintä sekä julkiset palvelut ja juridiikka. Koulutusten pituudet vaihtelevat brunssiseminaareista laajempiin valmennuskokonaisuuksiin...
Lue lisää kouluttajasta Kauppakamarin Koulutus ja katso koulutustarjonta täältä