Digimarkkinoijan ja -myyjän sertifiointiohjelma

Kesto
6 viikkoa
Hinta
1 250 EUR + alv 24 % (yht. 1 550 EUR)
Seuraava toteutus
24 syyskuuta, 2024 katso lisätiedot
Toteutustapa
Etätoteutus
Kesto
6 viikkoa
Hinta
1 250 EUR + alv 24 % (yht. 1 550 EUR)
Seuraava toteutus
24 syyskuuta, 2024 katso lisätiedot
Toteutustapa
Etätoteutus
alkaen 1 250 EUR + alv 24 % / osallistuja

Digimarkkinoijan ja -myyjän sertifiointiohjelma

Digimarkkinoijan ja -myyjän sertifiointiohjelma

Digitaalisen markkinoinnin muuttuessa jatkuvasti vaaditaan alan ammattilaisilta myös jatkuvaa ammattitaidon ja tietotason ylläpitämistä. IAB Finlandin sertifikaattiohjelman avulla varmistat, että oma ja työyhteisösi digimarkkinoinnin osaaminen pysyy tämän päivän kilpailussa ja muutoksessa mukana. 

IAB Finlandin sertifiointikoulutus on päivitetty vuonna 2023 vastaamaan digitaalisen markkinoinnin ja mainonnan nykyisiä tarpeita ja haasteita. Koulutus on suunniteltu vastamaan juuri Suomen markkinaa ja sen voi suorittaa hyvin työn ohessa.

Suoritettuasi sertifiointikoulutuksen, sinulla on kaikki tarvittavat taidot hyödyntää digitaalisen markkinoinnin uusimmat mahdollisuudet.

Kurssilla käydään läpi seuraavat aihealueet:

Markkinakatsaus, Display, Video, Työkalut, termit ja käytännöt, Liiketoimintaymmärrys ja asiakkaan ostoprosessi, Digistrategia ja briiffi, Mittaaminen, Evästeet, Markkinointistrategia ja -automaatio, Ohjelmallinen ostaminen, Audio, Digiulkomainonta, Haku-, Some- ja Sisältömarkkinointi, Mediamatematiikka, Mainonnan ja markkinoinnin sääntely, Tekoälyn hyödyntäminen markkinoinnissa, Retail media ja Digimarkkinoinnin vastuullisuus.

Ohjelma

Itseopiskeluna seuraavat moduulit:

1. Markkinakatsaus & trendit - Mistä nyt puhutaan?

2. Digitaaliset mediat osana kuluttajan ostoprosessia sekä asiakasymmärryksen tärkeys

  • Kuluttajan ostoprosessi
  • Markkinointimallit
  • Liiketoimintaymmärryksen tärkeys
  • Toimialaymmärrys

3. Digitaalinen työkalupakki

  • Briiffi ja tilaaminen alihankkijalta
  • Media- ja kanavavalinnat
  • Oikeiden KPI-mittareiden valinta
  • GDPR & TCF
  • CRM - Customer Relationship Management

4. Data osana toimivaa digitaalista markkinointia

  • Kampanjamittaus ja mainonnanhallinta
  • Viewability
  • Brand Safety
  • Dataan perustuvat asiakasprofiilit
  • Attribuutiomallinnus

5. Digitaaliset mediakanavat ja mediamatematiikka

  • Hakusanamainonta
  • Sosiaalisen median mainonta
  • Display-mainonta & ohjelmallinen ostaminen
  • Videomainonta
  • Natiivimainonta
  • Digitaalinen ulkomainonta
  • Digitaalinen audio
  • Sähköpostimainonta
  • Vaikuttajamarkkinointi
  • Hinnoittelu ja mediamatematiikka

6. Uutta

  • Tekoälyn hyödyntäminen markkinoinnissa
  • Retail media
  • Digimarkkinoinnin vastuullisuus

Koetilaisuus – suoritetaan etänä

Seuraavat toteutukset

Tulossa 1 toteutus

24 syyskuuta, 2024

  • Etätoteutus
  • Verkossa

Kohderyhmä

Kaikille markkinoinnin alalla työskenteleville – olitpa sitten markkinoinnin tai mainonnan asiantuntija, myyntipäällikkö, mediamanageri, viestintäpäällikkö, koordinaattori tai projektipäällikkö.

Aikataulu

  • Valmennus alkaa kahdella Teams-koulutuksella:
    Intropäivä 1/2: 24.9. 2 h klo 9-11 ja Intropäivä 2/2:  1.10. 2 h klo 9-11
  • Kuuden viikon omatoiminen opiskelujakso (virtuaalinen oppimisympäristö), yhteensä noin 30-40 tuntia
  • 8.10. Välipuhelu 1 klo 14-15 (Teams)
  • 22.10. Välipuhelu 2 klo 14-15 (Teams)
  • 12.11. mennessä koevastausten jättäminen
  • Koekysymyksiin vastaaminen 2 viikon aikana (Virtuaalinen oppimisympäristö)
  • Sertifikaatit kokeen läpäisseille loppuvuodesta 2024

Kustannukset

Jäsenetuhinta 850,00 € (+ alv)

Hinta 1250,00 € (+ alv)

Kauppakamarin Koulutus somessa

Ota yhteyttä

Ota yhteyttä

Haluatko tietää lisää koulutuksesta Digimarkkinoijan ja -myyjän sertifiointiohjelma? Täytä yhteystietosi, niin koulutuksen järjestäjä ottaa sinuun yhteyttä.

reCAPTCHA logo Tämä sivusto on suojattu reCAPTCHA:lla, ja Googlen tietosuojakäytäntö ja käyttöehdot ovat voimassa.
Kauppakamarin Koulutus
Kalevankatu 12
00100 Helsinki

Suomen monipuolisin ajankohtaiskouluttaja

Helsingin seudun kauppakamari järjestää vuosittain noin 250 ajankohtais- ja täydennyskoulutusta. Monipuolisesta tarjonnasta löydät vaihtoehtoja koko henkilöstölle. Aiheita ovat muun muassa johtaminen ja esimiestyö, henkilöstö- ja taloushallinto, myynti, markkinointi ja viestintä sekä julkiset palvelut ja juridiikka. Koulutusten pituudet vaihtelevat brunssiseminaareista laajempiin valmennuskokonaisuuksiin...

Lue lisää kouluttajasta Kauppakamarin Koulutus ja katso koulutustarjonta täältä

Sponsoroitu