Etsi koulutusta 👉

Digimarkkinoijan ja -myyjän sertifiointiohjelma

Kesto
6 viikkoa
Hinta
1 250 EUR + alv 25,5 % (yht. 1 568,75 EUR)
Seuraava toteutus
15 huhtikuuta, 2025 katso lisätiedot
Toteutustapa
Etätoteutus
Kesto
6 viikkoa
Hinta
1 250 EUR + alv 25,5 % (yht. 1 568,75 EUR)
Seuraava toteutus
15 huhtikuuta, 2025 katso lisätiedot
Toteutustapa
Etätoteutus
alkaen 1 250 EUR + alv 25,5 % / osallistuja

Digimarkkinoijan ja -myyjän sertifiointiohjelma

Digimarkkinoijan ja -myyjän sertifiointiohjelma

Oletko valmis päivittämään osaamisesi digimarkkinoinnin kärkeen? Koe, miten uusin tieto muuttaa tapaasi nähdä digimarkinointi - ja menestyä siinä!

Digitaalisen markkinoinnin muuttuessa jatkuvasti vaaditaan alan ammattilaisilta myös jatkuvaa ammattitaidon ja tietotason ylläpitämistä. Teknologian ja kuluttajakäyttäytymisen kehittyessä on välttämätöntä, että ammattilaiset pitävät osaamisensa ajan tasalla. IAB Finlandin sertifiointiohjelma antaa sinulle ja työyhteisöllesi työkalut pysyä mukana muutoksessa. Kevään koulutuksesta alkaen sertifikaattiin sisältyvät IAB:n inspiroivat tapahtumat. Saat vapaan pääsy kolmeen IAB:n tapahtumaan, jotka tarjoavat ainutlaatuisia näkemyksiä alan huippuosaajilta. 

Ei hätää, jos et pääse osallistumaan paikan päälle. Voit nimittäin seurata tapahtumia webinaarimuodossa tai katsoa tallenteen omassa aikataulussasi. Jokaisesta tapahtumasta laaditaan myös pieni oppimistehtävä, jonka avulla pääset syventämään osaamistasi käytännössä. 

Suoritettuasi sertifiointikoulutuksen, sinulla on kaikki tarvittavat taidot hyödyntää digitaalisen markkinoinnin uusimmat mahdollisuudet. Sertifikaatti ei ole vain paperi – se on askel kohti todellista alan asiantuntijuutta.

Kurssin sisältö:

Kurssilla käydään läpi seuraavat aihealueet:

Markkinakatsaus, Display, Video, Työkalut, termit ja käytännöt, Liiketoimintaymmärrys ja asiakkaan ostoprosessi, Digistrategia ja briiffi, Mittaaminen, Evästeet, Markkinointistrategia ja -automaatio, Ohjelmallinen ostaminen, Audio, Digiulkomainonta, Haku-, Some- ja Sisältömarkkinointi, Mediamatematiikka, Mainonnan ja markkinoinnin sääntely, Tekoälyn hyödyntäminen markkinoinnissa, Retail media ja Digimarkkinoinnin vastuullisuus.

Ohjelma

Valmennus alkaa kahdella Teams-koulutuksella:

  • Intropäivä 1/2: 15.4. klo 9-11
  • Intropäivä 2/2: 22.4. klo 9-11

Itseopiskeluna seuraavat moduulit:

1. MARKKINAKATSAUS & TRENDIT – Mistä nyt puhutaan?

2. DIGITAALISET MEDIAT OSANA KULUTTAJAN OSTOPROSESSIA SEKÄ ASIAKASYMMÄRRYKSEN TÄRKEYS

  • Kuluttajan ostoprosessi
  • Markkinointimallit
  • Liiketoimintaymmärryksen tärkeys
  • Toimialaymmärrys

3. DIGITAALINEN TYÖKALUPAKKI

  • Briiffi ja tilaaminen alihankkijalta
  • Media- ja kanavavalinnat
  • Oikeiden KPI-mittareiden valinta
  • GDPR & TCF
  • CRM - Customer Relationship Management

4. DATA OSANA TOIMIVAA DIGITAALISTA MARKKINOINTIA

  • Kampanjamittaus ja mainonnanhallinta
  • Viewability
  • Brand Safety
  • Dataan perustuvat asiakasprofiilit
  • Attribuutiomallinnus

5. DIGITAALISET MEDIAKANAVAT JA MEDIAMATEMATIIKKA

  • Hakusanamainonta
  • Sosiaalisen median mainonta
  • Display-mainonta & ohjelmallinen ostaminen
  • Videomainonta
  • Natiivimainonta
  • Digitaalinen ulkomainonta
  • Digitaalinen audio
  • Sähköpostimainonta
  • Vaikuttajamarkkinointi
  • Hinnoittelu ja mediamatematiikka

6. UUTTA

  • Tekoälyn hyödyntäminen markkinoinnissa
  • Retail media
  • Digimarkkinoinnin vastuullisuus

Koetilaisuus – suoritetaan etänä

Kohderyhmä

Kaikille markkinoinnin alalla työskenteleville – olitpa sitten markkinoinnin tai mainonnan asiantuntija, myyntipäällikkö, mediamanageri, viestintäpäällikkö, koordinaattori tai projektipäällikkö.

Aikataulu

  • Valmennus alkaa kahdella Teams-koulutuksella:
    Intropäivä 1/2: 15.4. klo 9-11 ja intropäivä 2/2:  22.4. klo 9-11
  • Kuuden viikon omatoiminen opiskelujakso (virtuaalinen oppimisympäristö), yhteensä noin 30-40 tuntia
  • 29.4. Välipuhelu 1 klo 14-15 (Teams)
  • 6.5. Välipuhelu 2 klo 14-15 (Teams)
  • Loppukokeen päivämäärä vahvistuu myöhemmin
  • Sertifikaatit kokeen läpäisseille kesällä 2025

Ohjelma käynnistyy 15.4.2025 - ilmoittaudu mukaan!

Kustannukset

Jäsenetuhinta 850,00 € (+ alv 25,5%)

Hinta 1250,00 € (+ alv 25,5%)

Seuraavat toteutukset

Tulossa 1 toteutus

15 huhtikuuta, 2025

  • Etätoteutus
  • Verkossa

Kauppakamarin Koulutus somessa

Ota yhteyttä

Ota yhteyttä

Haluatko tietää lisää koulutuksesta Digimarkkinoijan ja -myyjän sertifiointiohjelma? Täytä yhteystietosi, niin koulutuksen järjestäjä ottaa sinuun yhteyttä.

reCAPTCHA logo Tämä sivusto on suojattu reCAPTCHA:lla, ja Googlen tietosuojakäytäntö ja käyttöehdot ovat voimassa.
Kauppakamarin Koulutus
Kalevankatu 12
00100 Helsinki

Suomen monipuolisin ajankohtaiskouluttaja

Helsingin seudun kauppakamari tarjoaa vuosittain noin 250 ajankohtais- ja täydennyskoulutusta mm. johtamiseen, henkilöstöhallintoon, talouteen, myyntiin, markkinointiin ja juridiikkaan. Koulutukset vaihtelevat puolen päivän etäkoulutuksista laajoihin valmennuskokonaisuuksiin ja matkaseminaareihin. Joustavat kouluttautumisvaihtoehdot Kausikortti: Mahdollistaa osallistumisen useisiin etäkoulutuksiin vuodessa. Voit valita henkilökohtaisen tai yrityskohtaisen...

Lue lisää kouluttajasta Kauppakamarin Koulutus ja katso koulutustarjonta täältä

Sponsoroitu