Ostopolun huomiointi myynnin ja markkinoinnin suunnittelussa

Kauppakamarin Koulutus, paikassa Helsinki (+1 sijaintia)
Kesto
3 tuntia
Hinta
600 EUR + alv 24 % (yht. 744 EUR)
Seuraava toteutus
11 lokakuuta, 2024 (+2 toteutusta)
Toteutustapa
Lähiopetus, Etätoteutus
Kesto
3 tuntia
Hinta
600 EUR + alv 24 % (yht. 744 EUR)
Seuraava toteutus
11 lokakuuta, 2024 (+2 toteutusta)
Toteutustapa
Lähiopetus, Etätoteutus
alkaen 600 EUR + alv 24 % / osallistuja

Ostopolun huomiointi myynnin ja markkinoinnin suunnittelussa

Kauppakamarin Koulutus

Ilmoittaudu mukaan koulutukseen, jossa pureudutaan B2B-myynti- ja markkinointistrategioiden ytimeen: asiakkaan ostopolkuun. 

Tämä Helsingin seudun kauppakamarin käytännönläheinen koulutuspäivä tarjoaa tiiviin ja johdonmukaisen työkalupakin B2B-myyntiin ja markkinointiin. 

Koulutuksessa keskitytään asiakkaan ostopolun ymmärtämiseen ja sen hyödyntämiseen myynnin ja markkinoinnin strategioiden suunnittelussa. Tämän koulutuksen avulla voit ehostaa myyntiorganisaation toimintaa ja saavuttaa parempia tuloksia asiakkuuksien hallinnassa.

Seuraavat toteutukset

Tulossa 2 toteutusta

11 lokakuuta, 2024

  • Lähiopetus
  • Helsinki

11 lokakuuta, 2024

  • Etätoteutus
  • Verkossa

Kohderyhmä

Tämä koulutus on suunnattu B2B-myynnin ja markkinoinnin ammattilaisille, jotka haluavat parantaa ymmärrystään asiakkaan ostopolusta ja optimoida myyntiprosessinsa. Erinomainen valinta niille, jotka työskentelevät myynnissä, markkinoinnissa tai kaupallisissa johtotehtävissä ja haluavat vahvistaa tiimiensä osaamista ja tehokkuutta.

Aikataulu

Lähiosallistujat: 8.45 Ilmoittautuminen ja aamupala 

Etäosallistujat: 08.50 Yhteyden avaus

09.00 Ostopolun huomiointi myynnin ja markkinoinnin suunnittelussa

Asiakkaan ostopolku

  • Määritelmä ja merkitys B2B-myynnissä ja markkinoinnissa
  • Ostoprosessin ja asiakkaan matkan vaiheet
  • Erilaiset päättäjä ja ostopäätöksen psykologiaa

Asiakkaan matkan ymmärtäminen

  • Ideaalien asiakasprofiilien ja ostajapersoonien luominen
  • Asiakkaan tarpeiden ja käyttäytymisen analysointi eri vaiheissa

Myynnin ja markkinoinnin suunnittelu ostopolku huomioiden

  • Käytännön esimerkkejä tehokkaista sisältötyypeistä kussakin vaiheessa.

Myynti ja markkinointi - yhteistyöstä siilojen purkuun

  • Kaupallisten tiimien yhteiset tavoitteet ja mittarit
  • Lead scoring -menetelmät ja niiden hyödyntäminen myynnin tehostamiseksi

12.00 Tilaisuus päättyy

Tarjoilut lähiosallistujat: aamupala 08.45, kahvitarjoilu noin klo. 10.15

Koulutuspaikka

Lähitoteutus: Kauppakamarin koulutustilat, Kalevankatu 12, 2. krs, 00100 Helsinki

Kouluttaja

Kati Huusko-Viikilä

Kati on B2B-myynnin pioneeri, joka on erikoistunut yhdistämään teknologiat, prosessit, datan sekä asiakasrajapinnan tiimit yhtenäiseksi, liikevaihtoa generoivaksi voimaksi. Katilla on vuosien kokemus B2B-myynnin ja markkinoinnin johtotehtävistä sekä lisäksi hänellä on ollut useita rooleja eri yhtiöiden perustajana, johtajana, konsulttina ja hallitusammattilaisena. Hänen ennakkoluuloton, luova ja tuloksellinen lähestymistapansa on päässyt käytäntöön sekä omissa että asiakkaiden yrityksissä. Kati on RevOps -toimisto Revory Oy:n perustaja ja toimitusjohtaja, joka on rakentanut uransa omistautuen auttamaan b2b-yrityksiä saavuttamaan kasvutavoitteensa nykyaikaisilla keinoilla. 

Kustannukset

Jäsenetuhinta 450,00 € (+ alv 24 %)

Hinta 600,00 € (+ alv 24 %)

Hintaan sisältyy koulutuksen ohella koulutusmateriaali ja ohjelmaan merkityt tarjoilut.

Kauppakamarin Koulutus somessa

Ota yhteyttä

Ota yhteyttä

Haluatko tietää lisää koulutuksesta Ostopolun huomiointi myynnin ja markkinoinnin suunnittelussa? Täytä yhteystietosi, niin koulutuksen järjestäjä ottaa sinuun yhteyttä.

reCAPTCHA logo Tämä sivusto on suojattu reCAPTCHA:lla, ja Googlen tietosuojakäytäntö ja käyttöehdot ovat voimassa.
Kauppakamarin Koulutus
Kalevankatu 12
00100 Helsinki

Suomen monipuolisin ajankohtaiskouluttaja

Helsingin seudun kauppakamari järjestää vuosittain noin 250 ajankohtais- ja täydennyskoulutusta. Monipuolisesta tarjonnasta löydät vaihtoehtoja koko henkilöstölle. Aiheita ovat muun muassa johtaminen ja esimiestyö, henkilöstö- ja taloushallinto, myynti, markkinointi ja viestintä sekä julkiset palvelut ja juridiikka. Koulutusten pituudet vaihtelevat brunssiseminaareista laajempiin valmennuskokonaisuuksiin...

Lue lisää kouluttajasta Kauppakamarin Koulutus ja katso koulutustarjonta täältä

Sponsoroitu