Somea myyntijohdolle - Sosiaalisen myynnin ja arvontuoton implementointi B2B-myyntiprosessiin
Tämä valmennus on suunnattu myyntijohdolle ja B2B-tiimeille, jotka haluavat integroida sosiaalisen myynnin osaksi myyntiprosessiaan. Nykypäivän ostajat ovat aktiivisia digitaalisissa kanavissa ja odottavat personoitua lähestymistapaa.
Tule hakemaan ymmärrys siitä, miten sosiaalista myyntiä voidaan hyödyntää B2B-myyntistrategiassa, mukaan lukien LinkedInin käyttö potentiaalisena myyntikanavana.
Valmennus tarjoaa monikanavaisuuden työkalut ja strategiat, jotka auttavat myyntijohtoa ymmärtämään ja hyödyntämään sosiaalisen median mahdollisuuksia myynnin tehostamiseksi.
Lämpimästi tervetuloa mukaan kasvamaan!
Agenda
-
Myyntistrategiat, joita social selling edustaa
-
Auditiointi monikanavaiseen myyntiprosessiin
-
LinkedInin mahdollisuudet B2B-myyntikanavana
-
Myynnin tehtävät ja prosessit somessa
-
Social selling - tavoitteet, ajankäyttö, mittarit ja kehittäminen
Kiinnostuitko koulutuksesta?
Jos haluat lisätietoa aiheesta Somea myyntijohdolle - Sosiaalisen myynnin ja arvontuoton implementointi B2B-myyntiprosessiin, klikkaa alta ja täytä yhteydenottolomake. Kysymyksesi lähetetään suoraan koulutuksen järjestäjälle.Seuraavat toteutukset
Kohderyhmä
Myyntijohto ja B2B-tiimit
Aikataulu
8.45 Virittäytyminen ja virtuaaliset aamukahvit yhdessä Zoomissa
9.00 Valmennus alkaa
10.30 Kahvitauko
10.45 Valmennus jatkuu
12.00 Valmennus loppuu
Kouluttaja
Network & Growthin yrittäjä-valmentaja Oona Kankkunen auttaa suomalaisia yrityksiä ja yrittäjiä myynnin sekä tunnettuuden kasvussa. Oonan missio on tehdä myynnistä näkemyksellistä ja sosiaalista sekä viestinnästä vetovoimaista. Hän vaikuttaa myynnin ja markkinoinnin modernisoimiseen sekä näiden yhteispelin parantamiseen mm. social selling -valmentajana, LinkedIn-vaikuttajana ja MMA:n #myynninlähettiläs roolissaan. Hän on Suomessa suosittu sosiaalisen myynnin puolestapuhuja, suosituimpia LinkedIn kouluttajia sekä tunnetun verkostoitumistapahtuman #linkedinafterworkhelsinki perustaja.
Myynnin valmentamisesta Oonalla on 10 vuoden kokemus niin B2C kuin B2B kentässä. Hän on rakentanut kymmenille yrityksille moderneja myynnin prosesseja, pelikirjoja ja valmentanut tuloksellisesti SoMea ja myyntiä mm. IT-, rakennus-, teollisuus-, retail- ja eri palvelualoilla. Oonan ammatillinen liekki palaa myynnin modernisoimiseen ja myynnin arvostuksen parantamiseen Suomessa.
Kustannukset
Suomen Ekonomien, Kaupan liiton ja MMA:n jäsenetuhinta 249 euroa + alv 24 %.
Hinta muille 299 euroa + alv 24 %.
Joka 4. osallistuja on maksuton.
Kysy myös muita ryhmä- ja pakettitarjouksia!
Ota yhteyttä
School of Sales – myynnin parhaat osaajat
Suomen Ekonomit ja Kaupan liitto ovat perustaneet School of Sales -myyntikoulun, joka vastaa työmarkkinoiden korkean myyntiosaamisen tarpeeseen ketterästi ja kovalla kunnianhimolla. Myyntikoulu tarjoaa joustavia oppimisen mahdollisuuksia sekä jo työelämässä oleville että työmarkkinoille tuleville. Mitä saat: valmentajina kaikki parhaat myynnin osaajat...
Lue lisää kouluttajasta School of Sales ja katso koulutustarjonta täältä