Asiantuntija asiakasmagneetiksi – Myyntivalmiuksien kehityspäivä
![Kauppakamarin Koulutus Kauppakamarin Koulutus](https://img.emg-services.net/institutes/institute10899/k24-koulutus.fi-yleisbanneri-png.png)
Miten voidaan tunnistaa lisämyyntimahdollisuudet ja nostaa siten asiakkaan elinkaaren kokonaisarvoa?
Helsingin seudun kauppakamarin valmennuspäivä tarjoaa käytännön työkaluja ja strategioita, joiden avulla asiantuntijat voivat ottaa proaktiivisemman roolin myynnissä, parantaa myyntivalmiuksiaan ja tuottaa arvoa sekä asiakkaille että omalle organisaatiolleen.
Asiantuntija asiakasmagneetiksi – Myyntivalmiuksien kehityspäivä on suunnattu asiantuntijoille, jotka haluavat oppia, kuinka he voivat hyödyntää asiantuntemustaan aktiivisemmin myynnin edistämiseen ja liidien tuottamiseen nykyaikaisessa B2B-ympäristössä.
Koulutuksen hyödyt
Koulutus tarjoaa mahdollisuuden oppia, miten asiantuntijuutta voidaan käyttää myynnin tehostamiseen ja asiakassuhteiden syventämiseen.
Seuraavat toteutukset
Kohderyhmä
Tämä koulutus on tarkoitettu erityisesti asiantuntijoille, konsulteille ja muille ammattilaisille, jotka haluavat kehittää kykyään myynnin saralla. Koulutus tarjoaa mahdollisuuden oppia, miten asiantuntijuutta voidaan käyttää myynnin tehostamiseen ja asiakassuhteiden syventämiseen.
Aikataulu
Lähiosallistujat: 8.45 Ilmoittautuminen ja aamupala
Etäosallistujat: 08.50 Yhteyden avaus
09.00 Asiantuntija asiakasmagneetiksi – Myyntivalmiuksien kehityspäivä
Asiantuntijuuden hyödyntäminen myynnissä:
- Miten asiantuntijat voivat rakentaa luottamusta ja hyödyntää asemaansa asiantuntijoina myyntitilanteissa
- Asiantuntijoiden myynnillinen rooli
Liidien syöttäminen:
- Miten asiantuntijat voivat tunnistaa ja auttaa tuottamaan liidejä omassa verkostossaan ja asiakaskohtaamisissaan
- Miten asiantuntijat voivat hyödyntää olemassa olevia asiakassuhteita uusien myyntimahdollisuuksien luomiseen
Asiantuntijan rooli lisämyynnissä:
- Lisämyynnin ja ristiinmyynnin mahdollisuuksien tunnistaminen ja hyödyntäminen
Myyntiprosessi ja asiantuntijan osallistuminen siihen:
- Miten asiantuntijat voivat vaikuttaa myyntiprosessin eri vaiheisiin ja tehostaa myyntitiimin toimintaa
- Työkalut ja taktiikat, jotka tukevat asiantuntijoita myyntityössä
CRM-järjestelmän hyödyntäminen:
- CRM-järjestelmän käyttö asiantuntijamyynnin tukemisessa
12.00 Tilaisuus päättyy
Tarjoilut lähiosallistujat: aamupala 08.45, kahvitarjoilu noin klo. 10.15
Koulutuspaikka
Lähitoteutus: Kauppakamarin koulutustilat, Kalevankatu 12, 2. krs, 00100 Helsinki
Kouluttaja
Kati Huusko-Viikilä
Kati on B2B-myynnin pioneeri, joka on erikoistunut yhdistämään teknologiat, prosessit, datan sekä asiakasrajapinnan tiimit yhtenäiseksi, liikevaihtoa generoivaksi voimaksi. Katilla on vuosien kokemus B2B-myynnin ja markkinoinnin johtotehtävistä sekä lisäksi hänellä on ollut useita rooleja eri yhtiöiden perustajana, johtajana, konsulttina ja hallitusammattilaisena. Hänen ennakkoluuloton, luova ja tuloksellinen lähestymistapansa on päässyt käytäntöön sekä omissa että asiakkaiden yrityksissä. Kati on RevOps -toimisto Revory Oy:n perustaja ja toimitusjohtaja, joka on rakentanut uransa omistautuen auttamaan b2b-yrityksiä saavuttamaan kasvutavoitteensa nykyaikaisilla keinoilla.
Kustannukset
Jäsenetuhinta 450,00 € (+ alv 24 %)
Hinta 600,00 € (+ alv 24 %)
Hintaan sisältyy koulutuksen ohella koulutusmateriaali ja ohjelmaan merkityt tarjoilut.
Kauppakamarin Koulutus somessa
Ota yhteyttä
![Kauppakamarin Koulutus](http://img.emg-services.net/institutes/institute10899/logos/logo.png)
Suomen monipuolisin ajankohtaiskouluttaja
Helsingin seudun kauppakamari järjestää vuosittain noin 250 ajankohtais- ja täydennyskoulutusta. Monipuolisesta tarjonnasta löydät vaihtoehtoja koko henkilöstölle. Aiheita ovat muun muassa johtaminen ja esimiestyö, henkilöstö- ja taloushallinto, myynti, markkinointi ja viestintä sekä julkiset palvelut ja juridiikka. Koulutusten pituudet vaihtelevat brunssiseminaareista laajempiin valmennuskokonaisuuksiin...
Lue lisää kouluttajasta Kauppakamarin Koulutus ja katso koulutustarjonta täältä