Kurssi on nyt lisätty vertailulistaan, jonka löydät oikealta.
Näyttää 1-7 koulutusta 7 tuloksesta
Näin suodatamme hakutuloksia
Haluatko tietää, miten suodatamme hakutuloksia? Lue täältä lisää siitä, miten koulutukset listautuvat hakutuloksissa.
Lajittele listaa
Roni Back
Speakersforum
Roni Back on todellinen superstara ja suunnannäyttäjä. Hän on ylivoimaisesti Suomen katsotuin tubettaja, jolla on yli 600 000 Youtube-seuraajaa. Roni...
-
Puhuja
-
Useita paikkakuntia
-
Tilauskoulutus
Sampo Kaulanen
Speakersforum
Sampo Kaulanen on tositv-ohjelmista ja sosiaalisesta mediastakin tunnettu kauppias, joka pyörittää Äkäslompolossa Suomen suurinta K-Marketia. K-Market, joka tunnetaan myös Jounin...
-
Puhuja
-
Useita paikkakuntia
-
Tilauskoulutus
Sosiaalisen median suunnittelu ja strategia
Eduhouse Oy
Kurssilla opit suunnittelemaan ja hallitsemaan sosiaalista mediaa kokonaisuutena. Kurssi keskittyy sosiaalisen median sisältöjen ja markkinoinnin suunnitteluun, kanavien hallintaan ja huomioitaviin...
-
Koulutus
-
240 EUR
-
0,5 päivää
-
Verkossa
-
25.10.2023
-
Etätoteutus
Inna-Pirjetta Lahti
Speakersforum
Inna-Pirjetta on inspiroivien tapahtumien ja ilmiöiden luoja ja taitava digitaalisuuden ja sosiaalisen median hyödyntäjä. Hänen järjestämänsä, jo kahteen kertaan palkittu,NordicBloggers’...
-
Puhuja
-
Useita paikkakuntia
-
Tilauskoulutus
Mandimai Sundberg
Speakersforum
Mandimai Sundberg on 22-vuotias ja yksi nuorten suosikki vaikuttajista Instagramissa, YouTubessa, Snapchatissa sekä TikTokissa! Mandi on persoonana erittäin lähestyttävä ja...
-
Puhuja
-
Useita paikkakuntia
-
Tilauskoulutus
Näyttää 1-7 koulutusta 7 tuloksesta
Usein kysytyt kysymykset
-
Mitä on vaikuttajamarkkinointi?
Vaikuttajamarkkinointi on markkinointistrategia, jossa brändi tai yritys tekee yhteistyötä vaikuttajien eli sosiaalisen median sisällöntuottajien kanssa. Vaikuttajamarkkinoinnin tavoitteena on myydä tuotteita tai palveluja tai saada niille lisänäkyvyyttä hyödyntämällä vaikuttajien laajaa seuraajakuntaa ja vaikutusvaltaa.
-
Miksi vaikuttajamarkkinointi toimii?
Vaikuttajamarkkinointi perustuu vaikuttajien uskottavuuden ja seuraajien luottamuksen hyödyntämiseen. Vaikuttajien seuraajat ovat usein hyvin sitoutuneita, ja luottavat vaikuttajan suosituksiin. Vaikuttajamarkkinoinnissa myös tyypillisesti tavoitetaan kohdeyleisö sosiaalisen median kanavien kautta.