KONEen Teollisuusoppilaitos

paikassa Helsinki (+ 1 sijaintia)
Kysy lisätietoja koulutusorganisaatiolta 👍

KONEen Teollisuusoppilaitos

Koulutamme oppisopimuksella hissien asennus- ja kunnossapitotehtäviin

KONEen Teollisuusoppilaitos on Opetushallituksen valvonnan alainen ammatillinen erikoisoppilaitos. Tämä hissitekniikan oppilaitos kouluttaa uusia asentajia oppisopimuskoulutuksena ja järjestää koneasennuksen ja kunnossapidon ammattitutkintoja hissiasennuksen osaamisalalta (vastaa entistä hissiasentajan ammattitutkintoa). Lisäksi KONEen Teollisuusoppilaitos tarjoaa henkilöstölle teknistä jatkokoulutusta. Opetusohjelmat vastaavat hissialan yleisiä toiminnan vaatimuksia, ja ne on laadittu jatko-opetukseksi yleisessä ammattioppilaitoksessa suoritetulle sähköalan perustutkinnolle.

Opetuksen järjestely ja tavoite

Koulutuksen alkuun painottuva lähiopetus suoritetaan teollisuusoppilaitoksen tiloissa Hyvinkäällä. Koulutusajasta noin 70 % on työharjoittelua, joka järjestetään KONE Hissit Oy:n asennus- ja kunnossapitokohteissa eri puolilla Suomea. Koulutuksen aikana noin puolet oppilaista erikoistuu uusien hissien asentamiseen ja puolet hissien kunnossapitoon (huolto ja korjaus).

Oppilaille maksetaan koko koulutusajalta palkkaa – myös teoriaopintojen ajalta. Opetus ja siihen liittyvät materiaalit, välineet sekä työvaatteet ovat oppilaille maksuttomia. Oppilaat kuuluvat KONEen työterveyshuollon piiriin ja KONEen vakuutuskassaan. Koulutuksen hyväksyttävästi suorittaneille yhtiö pyrkii järjestämään työpaikan koulutusta vastaaviin tehtäviin.

Haluatko lisätietoja KONEen Teollisuusoppilaitoksesta?

Lisätietoja KONEen Teollisuusoppilaitoksen koulutustarjonnasta löydät alla olevasta koulutuslistauksesta. Voit kysyä lisätietoja myös suoraan koulutuksen järjestäjältä tekemällä yhteydenottopyynnön.

Näytä kaikki koulutukset

Koulutukset

Tekniikka
Automaatiotekniikka Kesto Hinta Paikka Alkaa
Hissiasentaja 2 vuotta Useita paikkakuntia 1.1.2025

Ota yhteyttä

Haluatko tietää lisää kouluttajasta KONEen Teollisuusoppilaitos? Täytä yhteystietosi, niin kouluttaja ottaa sinuun yhteyttä.

reCAPTCHA logo Tämä sivusto on suojattu reCAPTCHA:lla, ja Googlen tietosuojakäytäntö ja käyttöehdot ovat voimassa.

Myllykatu 3, ovi 14
05801 Hyvinkää