Mikkelin kesäyliopisto

paikassa Verkossa (+ 1 sijaintia)
Kysy lisätietoja koulutusorganisaatiolta 👍

Mikkelin kesäyliopisto – maankuulu koulutusosaaja Etelä-Savosta

Mikkelin kesäyliopisto järjestää vuosittain noin 250 erilaista koulutustilaisuutta: avoimia yliopisto-opintoja, työelämälähtöisiä täydennyskoulutuksia, tilauskoulutuksia organisaatioille sekä erilaisia luentoja ja seminaareja. Opiskelu Mikkelin kesäyliopistossa on avointa kaikille ilman ikä- tai pohjakoulutusvaatimuksia tai erillistä hakumenettelyä. Opiskella voit ympäri vuoden.

Työelämälähtöiset täydennyskoulutuksemme ovat suunniteltu työelämän vaatimukset huomioiden. Koulutusten laajuus vaihtelee puolenpäivän koulutuksista jopa vuoden kestäviin pätevyyden antaviin täydennyskoulutuksiin.

Avoimilla yliopisto-opinnoilla voit täydentää, laajentaa tai syventää osaamistasi tai opiskella tutkintotavoitteisesti. Mikkelin kesäyliopisto on tunnettu henkilökohtaisesta opintoihin liittyvästä palvelusta, ohjauksesta ja neuvonnasta. Avoimen yliopiston opintoihin voit ilmoittautua joko opintokokonaisuuteen tai yksittäiselle opintojaksolle.

Koulutuksia yhteistyössä vahvojen kumppaneiden kanssa

Kesäyliopistossa opettaa vuosittain noin 160 eri alojen asiantuntijaa, joilla on vahva yhteys työelämään. Teoreettisen tietämyksen ohella he tuovat uusimman tiedon myös työelämästä. Vahvat kumppanuudet ja asiantuntijaverkostot auttavat kesäyliopistoa sen perustehtävässä. Mikkelin kesäyliopisto on jatkuvan oppimisen ja sivistyksellisen tasa-arvon mahdollistaja Etelä-Savosta.

Löydät lisätietoa koulutuksista alta löytyvästä koulutuslistauksesta. Voit myös ottaa yhteyttä Mikkelin kesäyliopistoon täyttämällä yhteydenottolomakkeen.

Näytä kaikki koulutukset

Koulutukset

Kielet Kesto Hinta Paikka Alkaa
Logopedian perusopinnot 25 op (UTU) 15 kuukautta 795 EUR Mikkeli 2.9.2024
Markkinointi
Sosiaalinen media
Strateginen sosiaalisen median viestintä -verkkokoulutus 2 päivää 295 EUR Verkossa 10.9.2024
Sosiaali- ja terveysala
Psykiatria / Mielenterveystyö
Taideterapiaohjaaja (30 op) -verkkokoulutus 1 vuosi 3 595 EUR Verkossa 19.9.2024
Taide / Kulttuuri
Musiikkiterapian perusopinnot 25 op (JY) 9,5 kuukautta Mikkeli 12.10.2024
Viestintä
Kirjoittaminen / Sisällöntuotanto
Kirjallisuusterapia henkilökohtaisen ja ammatillisen kasvun menetelmänä (15 op) 3,5 kuukautta 1 650 EUR Verkossa 30.8.2024

Ota yhteyttä

Haluatko tietää lisää kouluttajasta Mikkelin kesäyliopisto? Täytä yhteystietosi, niin kouluttaja ottaa sinuun yhteyttä.

reCAPTCHA logo Tämä sivusto on suojattu reCAPTCHA:lla, ja Googlen tietosuojakäytäntö ja käyttöehdot ovat voimassa.

Raatihuoneenkatu 12
50100 Mikkeli