🎓 MBA-stipendin haku on avattu! Hae stipendiä 16.6. mennessä »

Kari Korkiakoski

Speakersforum, Useita paikkakuntia
Seuraava toteutus
Sopimuksen mukaan katso lisätiedot
Toteutustapa
Tilauskoulutus
Seuraava toteutus
Sopimuksen mukaan katso lisätiedot
Toteutustapa
Tilauskoulutus
Kaipaatko lisätietoja? Kysy lisää 👍

Kari Korkiakoski

Kari Korkiakoski

Huomisen asiakas

Kari Korkiakoski on Suomen johtava ja tunnetuin asiakaskokemuksen strategisen kehittämisen asiantuntija. Karin osaamisiin kuuluvat esimerkiksi asiakaskokemuksen muutosohjelmien rakentaminen, johdon kyvykkyyden kasvattaminen, asiakaskokemuksen mittaaminen sekä kouluttaminen eri muodoissaan. Kari työskentelee suurten ja keskisuurten yritysten sekä julkisyhteisöjen parissa ja sparraa heitä kohti parempaa asiakaskokemusta ja taloudellista menestystä.

Konsultoinnin lisäksi Kari Korkiakoski käy säännöllisesti puhumassa edellä kuvatuista teemoista erilaisissa yrityskohtaisissa ja avoimissa tilaisuuksissa. Vuosittain hän käy puhumassa useissa yli 100 hengen tilaisuuksissa.

Kari on kirjoittanut yksin tai kirjoittajakollegoiden kanssa useita kirjoja. Asiakkaan Aikakausi, Ylivoimainen Asiakaskokemus sekä Asiakaskokemus ja henkilöstökokemus ovat kertoneet asiakaskokemuksen muutosmatkasta. Kirjojen lisäksi Kari on pitänyt blogiaan jo vuodesta 2009.

Keväällä 2023 ilmestyy uusi kirja, Huomisen asiakas, jossa Kari tarjoaa näkökulmaa, millainen voisi olla suomalaisen yrityksen ja yhteisön ainutlaatuinen asiakaskokemuksen näkökulma. Miten erottua Amazoneista ja Zalandoista? Kirjassa avataan myös laajaa tutkimusta asiakaskokemuksen nykytilasta Suomessa.

Asiakaskokemuksesta on puhuttu jo pitkään ja yhä useampi on nostanut sen strategiaansa. Kari Korkiakoski voi auttaa siirtämään strategisen potentiaalin kilpailuedun rakentamisen välineeksi.

**Karin puheenvuoron otsikko voisi olla esimerkiksi:**

- Huomisen asiakas – eikö hänelle mikään riitä?

- Suomi ja paras asiakaskokemus – onko se mahdollista?

- Miten menetät asiakkaasi?

- Digitaalista asiakaskokemusta ei ole olemassa

- Asiakas vai työntekijä – kumpi on tärkeämpi?

- Miten rakennetaan ylivoimainen asiakaskokemus?

- Net Promoter Score – suosituin ja vihatuin asiakaskokemuksen mittari

- Asiakaskokemuksesta kilpailuetua – mitä se vaatii?

- Miksi asiakaskokemus ei muutu taloudelliseksi menestykseksi?

Kiinnostuitko koulutuksesta?

Jos haluat lisätietoa aiheesta Kari Korkiakoski, klikkaa alta ja täytä yhteydenottolomake. Kysymyksesi lähetetään suoraan koulutuksen järjestäjälle.

Seuraavat toteutukset

Tulossa 1 toteutus

Sopimuksen mukaan

  • Tilauskoulutus
  • Suomi

Ota yhteyttä

Ota yhteyttä

Haluatko tietää lisää puhujasta? Täytä yhteystietosi, niin Speakersforum ottaa sinuun yhteyttä.

reCAPTCHA logo Tämä sivusto on suojattu reCAPTCHA:lla, ja Googlen tietosuojakäytäntö ja käyttöehdot ovat voimassa.
Speakersforum
Keilaniementie 1 C
02150 Espoo

Speakersforum – puhuminen muuttaa maailmaa!

Speakersforum on Suomen johtava puhujatoimisto ja vaikuttavan puhujasisällön tuottamiseen erikoistunut yritys. Speakersforumin tarjonnasta löydät tapahtumaanne sopivat puhujat, juontajat ja valmentajat. Uskomme, että vaikuttava puhe jakaa tietoa, herättää uusia ajatuksia, synnyttää vuorovaikutusta ja sytyttää kipinän muutokseen. Ydinosaamistamme on tarjota tapahtumiin räätälöityä,...

Lue lisää kouluttajasta Speakersforum ja katso koulutustarjonta täältä

Sponsoroitu