Customer Success Manager (CSM) -koulutuspäivä
Toimitko Customer Success Managerina tai asiakkuuspäällikön tehtävässä? Haluatko saada uusia ideoita Customer Success -työhön ja nostaa asiakaskokemuksen uudelle tasolle? Siinä tapauksessa tämä koulutus sopii juuri sinulle!
Koulutuspäivä tarjoaa hyviä vinkkejä, miten kehität omaa työtäsi, saat yhä tyytyväisempiä asiakkaita ja samalla parannat asiakaspysyvyyttä.
Koulutuspäivän hintaan sisältyy myös Kari Korkiakosken Huomisen asiakas -e-kirja ja maksuton tutustumisjakso Zeffin CSM-työkaluun.
Päivän jälkeen tiedät, miten Customer Success -työssä voi
- parantaa asiakaskokemusta
- kehittää oman työn organisointia
- hyödyntää tiedolla johtamista
- vahvistaa asiakaskohtaamisia.
Kurssipalautetta
"Kokonaisuus oli sisällöltään hyvä, jokaisella puhujalla oli sopivan erilainen sisältö. Kaikki toimi etänä hyvin, ja sopivasti taukoja."
Seuraavat toteutukset
Kohderyhmä
Koulutus sopii Customer Success Managereille, asiakkuuspäälliköille/-johtajille tai muille vastaavissa tehtävissä työskenteleville. Koulutus sopii hyvin myös niille, jotka ovat aloittaneet tehtävässään vasta vähän aikaa sitten tai ovat vasta aloittamassa CSM-roolissa.
Aikataulu
8.50
Yhteyden avaus etäosallistujille
9.00
Miksi asiakaskokemus on niin tärkeää ja miten sitä voisi parantaa?
- Asiakaskokemus on toimivuutta, helppoutta ja tunnetta
- Onko asiakaskokemus liiketoimintaa vai höttöä?
- Asiakaskokemuksen mittaamisesta ja palautteen hyödyntämisestä
- Erottuvan asiakaskokemuksen rakentaminen.
toimitusjohtaja Kari Korkiakoski, Futurelab Experience Oy
10.00
Tauko
10.15
Customer Success -työn organisointi
- CS-työn roolit
- CSM osana tiimin roolitusta
- CS-tiimin suhde muihin tiimeihin
- Automaatiot CS-työssä
Principal Consultant Janne Vainikainen, ZEF Oy
11.15
Lounastauko
12.00
Tiedolla johtaminen CS-työssä
- CS-työn mittarit käytännönläheisesti
- Asiakassalkun analyysi CS-työssä
- Pitkittäinen ja poikittainen mittaaminen
- Ennakoi ja estä asiakaspoistumaa
Principal Consultant Janne Vainikainen, ZEF Oy
13.00
Tauko
13.15
Kuinka vahvistaa asiakaskohtaamisia CS-työssä
- Millaiseen vuorovaikutukseen asiakaskohtaamisissa ja myynnissä kannattaa panostaa uuden tutkimuksen valossa?
- Miten B2B-myynti on muuttumassa?
- Mitä on hyvä tietää kuluttajapsykologiasta, kun haluaa vaikuttaa ostajiin digimarkkinoinnin keinoin?
- Miten luot joustavan vuorovaikutussuhteen ja tunnelman asiakaskohtaamisissa?
viestinnän kouluttaja Taina Parviainen, Helsingin seudun kauppakamari
15.00
Koulutus päättyy
Kouluttaja
Kari Korkiakoski, Toimitusjohtaja, Futurelab Experience Oy
Taina Parviainen, FM, KTK, KauppakamariTiedon päätoimittaja, Helsingin Kamari Oy
Janne Vainikainen, Principal Consultant, ZEF Oy
Kustannukset
JÄSENETUHINTA 595,00 € (+alv 24 %, 142,80 €)
HINTA 795,00 € (+alv 24 %, 190,80 €)
Kauppakamarin Koulutus somessa
Ota yhteyttä
Suomen monipuolisin ajankohtaiskouluttaja
Helsingin seudun kauppakamari järjestää vuosittain noin 250 ajankohtais- ja täydennyskoulutusta. Monipuolisesta tarjonnasta löydät vaihtoehtoja koko henkilöstölle. Aiheita ovat muun muassa johtaminen ja esimiestyö, henkilöstö- ja taloushallinto, myynti, markkinointi ja viestintä sekä julkiset palvelut ja juridiikka. Koulutusten pituudet vaihtelevat brunssiseminaareista laajempiin valmennuskokonaisuuksiin...
Lue lisää kouluttajasta Kauppakamarin Koulutus ja katso koulutustarjonta täältä