Opi mittaamaan sosiaalisen median tulokset (webinaari)
Tampereen kauppakamari
Opi mittaamaan sosiaalisen median tulokset (webinaari)
Kaikki puhuvat sosiaalisen median mittaamisesta, mutta mitä se tarkoittaa käytännössä?
Oletko jo tehnyt Some-markkinointia ja -mainontaa jonkun verran tai enemmänkin ja haluat oppia hyödyntämään palveluiden tarjoamaa dataa sekä tilastoja paremmin?
Tämä koulutus kertoo konkreettisesti, miten sosiaalisen median (Facebookin ja Instagramin) tarjoamaa dataa hyödynnetään ja tulkitaan parhaiden käytäntöjen mukaisesti. Lisäksi saat konkreettisesti käyttöön erittäin tehokkaan mallin, jonka avulla seuraat kampanjoidesi toimivuutta jo niiden aikana ja osaat tehdä tarvittavat muutokset huonosti toimiviin kampanjoihin.
Koulutus järjestetään etänä liveyhteydellä. Koulutusta varten tarvitset toimivan netin sekä tietokoneen. Suosittelemme kuulokkeiden käyttöä.
Koulutuksen tavoite
- Oppia mittaamaan konkreettisesti markkinoinnin tuloksia Facebookissa ja Instagramissa
- Ymmärtää tärkeimmät mittarit markkinoinnin eri vaiheissa ja osaat tulkita niitä
- Saada vertailuarvot eri mittareihin, joihin omaa toimintaa voi verrata
- Ottaa käyttöön älykäs malli mainoskampanjoiden onnistumisten mittaamiseen
Koulutuksen sisältö
Strategia ja tavoitteet mittaamisen tueksi
- Miten luon yrityksellinen relevantit mittarit ja tavoitteet?
- Mitä yritykset mittaavat Somessa ja miksi?
- Case-esimerkit
Markkinoinnin mittaaminen Facebookissa ja Instagramissa
- Tärkeimmät mittarit markkinoinnin eri vaiheissa
- Mittareiden ja tulosten tulkinta käytännössä
- Vertailuarvot eri mittareihin
- Case-harjoitukset
Maksetun mainonnan tulosten mittaaminen
- Maksettujen mainoskampanjoiden tulosten mittaaminen käytännössä – tärkeimmät mittarit
- Älykkään kampanjan aikainen tulosten seuranta
- Tulosten analysointi ja vertailu
- Case-harjoitukset
Kiinnostuitko koulutuksesta?
Jos haluat lisätietoa aiheesta Opi mittaamaan sosiaalisen median tulokset (webinaari), klikkaa alta ja täytä yhteydenottolomake. Kysymyksesi lähetetään suoraan kouluttajalle.Kohderyhmä
Somemarkkinoinnista ja -mainonnasta kiinnostuneet
Aikataulu
klo 11:45 linkki aukeaa, mahdollisuus verkostoitua ja tavata kouluttaja
klo 12 vuorovaikutteinen teoriaosuus ja käytännönläheiset harjoitukset
klo 15 webinaari päättyy
Koulutuspaikka
Koulutus järjestetään etänä liveyhteydellä. Koulutusta varten tarvitset toimivan netin sekä tietokoneen. Kuulokkeiden käyttö on suositeltua. Webinaari järjestetään yhteistyössä muiden kauppakamareiden kanssa.
Ilmoittautuneet saavat sähköpostitse linkin webinaariin ennen koulutusta.
Kouluttaja
Asiantuntijana osakas ja pääkouluttaja Taneli Katila, Ideal Digi Oy.
Kustannukset
Jäsenhinta 280€ (+ alv)
Normaalihinta 380€ (+ alv)
Hinta sisältää koulutuksen, materiaalin ja ohjelmassa mainitun tarjoilun. Osallistumismaksu laskutetaan jälkikäteen.
Viimeisen ilmoittautumispäivän jälkeisistä peruutuksista veloitetaa hinnasta 50%. Kaksi päivää ennen tilaisuutta tai sen jälkeen peruutetuista sekä peruuttamatta jätetyistä ilmoittautumisista laskutetaan osallistumismaksu kokonaisuudessaan.
Ota yhteyttä
Tampereen kauppakamari

Tampereen kauppakamari
Tampereen kauppakamari on Pirkanmaalla toimiva elinkeinoelämän edunvalvonta- ja palvelujärjestö, jonka jäsenenä on yli 2000 eri kokoista ja eri toimialoja edustavaa yritystä ja yhteisöä. Kauppakamarin toiminta perustuu vuonna 2002 vahvistettuun kauppakamarilakiin. Sen mukaan kauppakamarin tehtävänä on edistää elinkeinoelämän toimintaedellytyksiä, yrittäjyyttä, tervettä kilpailua,...
Yhteystiedot
Tampereen kauppakamari
Saadaksesi lisätietoa aiheesta Opi mittaamaan sosiaalisen median tulokset (webinaari) täytä seuraavat tiedot: