Valitse sivuston käyttötapa: Mobiili

Sosiaalisen median onnistumisten mittaaminen

Tampereen kauppakamari
Yhteenveto
1 päivä
Alkaen 360 € + alv 24 %
   
Tampere
Koulutus
Sosiaalisen median onnistumisten mittaaminen | Tampereen Kauppakamari

Sosiaalisen median onnistumisten mittaaminen

Sosiaalisen median sisältömarkkinointia kannattaa kehittää aiemman toiminnan tuloksiin perustuen. Yhteisöpalvelujen omien tilastointityökalujen sekä ulkopuolisten työkalujen avulla mittaat oman tekemisen onnistumista ja löydät kehittämiskohdat jatkoa ajatellen. Lisäksi mietitään keinoja benchmarkata muita toimijoita, joilla on vastaavia kohderyhmiä sosiaalisen median sisällöilleen.

Tunne somen keskeisimmät mittarit

Koulutuksessa saat tukea oikeiden tavoitteiden asettamiseen, mittareiden valintaan ja opit ymmärtämään, millaiset luvut ovat hyviä tuloksia ja miten niihin päästään. Tuloksia verrataan mm. kattavuuden, sitoutuneisuuden ja liikenteen ohjaamisen suhteen ja analysoidaan, millaisia sisältöjä kannattaisi jatkossa tuottaa ja mitä taas jättää tuottamatta. Koulutuksessa perehdytään työkaluihin ja välineisiin, joiden avulla voit mitata sisältömarkkinoinnin onnistumista tehokkaasti.

Iltapäivän työpajaosiossa luodaan mittaamisen malli oman organisaation käyttöön ja suunnitellaan, miten voidaan seurata oman organisaation kanavien ja sisältöjen käytön kehitystä vertailukelpoisilla mittareilla.

Kiinnostuitko koulutuksesta?

Jos haluat lisätietoa aiheesta Sosiaalisen median onnistumisten mittaaminen, klikkaa alta ja täytä yhteydenottolomake. Kysymyksesi lähetetään suoraan kouluttajalle.

Kohderyhmä

Koulutus on hyödyllinen kaikille, jotka toimivat organisaatioiden markkinointiviestinnän, sisältömarkkinoinnin ja/tai sosiaalisen median parissa. Nimikkeesi voi olla esimerkiksi viestintä- tai markkinointipäällikkö tai -suunnittelija, tiedottaja, sisällöntuottaja, viestinnän suunnittelija / koordinaattori, community manager tai yhteisömanageri.

Kouluttaja

Asiantuntijana sisältöstrategi ja digitaalisen markkinointiviestinnän asiantuntija Mikko Vieri.

Kustannukset

Jäsenhinta 360 euroa (+ alv), normaalihinta 720 euroa (+ alv). Hinta sisältää koulutuksen, materiaalin ja ohjelmassa mainitun tarjoilun. Osallistumismaksu laskutetaan jälkikäteen. Viimeisen ilmoittautumispäivän jälkeisistä peruutuksista veloitetaan hinnasta 50 %.

Ota yhteyttä

Haluatko tietää lisää koulutuksesta Sosiaalisen median onnistumisten mittaaminen? Täytä yhteystietosi, niin koulutuksen järjestäjä ottaa sinuun yhteyttä.

Tampereen kauppakamari

Tampereen kauppakamari

Tampereen kauppakamari

Tampereen kauppakamari on Pirkanmaalla toimiva elinkeinoelämän edunvalvonta- ja palvelujärjestö, jonka jäsenenä on yli 2000 eri kokoista ja eri toimialoja edustavaa yritystä ja yhteisöä. Kauppakamarin toiminta perustuu vuonna 2002 vahvistettuun kauppakamarilakiin. Sen mukaan kauppakamarin tehtävänä on edistää elinkeinoelämän toimintaedellytyksiä, yrittäjyyttä, tervettä kilpailua,...


Lue lisää kouluttajasta Tampereen kauppakamari ja katso koulutustarjonta täältä

Yhteystiedot

Tampereen kauppakamari

Kalevantie 2 D
33100 Tampere

 Näytä puhelinnumero

Arvioinnit
Arvioi tämä koulutus ensimmäisenä.
Yhteydenotto

Saadaksesi lisätietoa aiheesta Sosiaalisen median onnistumisten mittaaminen täytä seuraavat tiedot:

Tämäkin voisi kiinnostaa sinua...

Kehitä viestintäosaamistasi!

Viestintä kuuluu kaikille: syvennä osaamistasi ja varaudu tuleviin viestintähaasteisiin suosituissa ProComin koulutuksissa tai PRO-koulutusohjelmissa!

Saatat olla kiinnostunut myös näistä: