Facebook-markkinoinnin kursseista tehoa ja ideoita mainontaan ja muuhun viestintään

Yritykselle Facebook on mahdollisuus näkyvyyteen, markkinointiin ja vuorovaikutukseen siellä, missä ihmiset viettävät runsaasti aikaa. Sosiaalisen median ammattilaiset tarjoavat laajan valikoiman räätälöityjä koulutuspalveluita aina Facebook-sivujen perustamisesta ylläpitoon ja Facebookissa mainostamiseen.

Facebook-markkinointiin perehtyvillä kursseilla voi oman tarpeensa mukaan perehtyä Facebook-sivun rakentamiseen, ylläpitoon tai esimerkiksi markkinointikeinoihin. Koulutuksissa perehdytään usein myös sosiaalisen median trendeihin, kriisinhallintaan ja saadaan ideoita tykkääjien määrän kasvattamiseksi.

Oikea toteutus ja inspiroivan sisällön tuottaminen kerää tykkääjistä laajan yhteisön yrityksen ympärille ja toimii vahvana referenssinä verkossa. Facebook-osaamiseen kannattaa siis panostaa!

Apua Facebookin hyödyntämisen alkutaipaleell

Mikäli Facebook-sivu on yritykselle ajankohtainen, mutta alkuunpääsy tuottaa ongelmia, kannattaa valita kurssi, jossa Facebook-profiili luodaan ammattilaisen opastuksessa alusta alkaen. Tämän tyyppiset koulutukset koostuvat teoreettisista tietoiskuista ja käytännön tekemisestä. Päivän päätteeksi yrityksellä on oma Facebook-sivu ja osallistujalla tarvittava tietotaito sen ylläpitoon.

Ylläpidon ABC – mikä on yrityksesi ääni?

Facebook-sivu rakentaa osaltaan yrityksen brändiä, joten on tärkeää, että Facebookissa puhutaan brändin ”äänellä”. Kurssilla Facebook-sivusta vastaava henkilö oppii suunnittelemaan sisältöä ja ylläpitämään Facebook-sivua siten, että se palvelee olemassa olevaa ja tavoittaa uutta yleisöä mahdollisimman hyvin. Facebook on suora vuorovaikutuskanava kuluttajien ja yhteistyökumppaneiden kanssa, joten tärkeä osa ylläpidon strategiaa on pohtia, mistä puhutaan ja miten puhutaan.

Lisää tykkääjiä – Facebook-mainonta ja sovellukset

Mielenkiintoinen sisältö on lähtökohta fb-markkinoinnissa, mutta näkyvyyttä ja sitoutumista sisältöihnne voi kasvattaa tehokkaasti myös Facebook-mainonnalla ja erilaisilla sovelluksilla. Kursseilla tarkastellaan Facebook-mainonnan ja sovellusten rakentamisen lisäksi näkyvyyden mittaamista.

Hakuehdotuksia