Life Coach -koulutus

Life Coach on elämänhallintataitojen mestari

Life Coach -koulutus sekä opettaa elämänhallintataitoja että antaa valmiudet auttaa ja tukea muita. Löydät Life Coach -koulutuksia alta.

Life Coach - mikä se on?

Life Coach on ollut viime vuosina selkeä trendi ja sen suosio kasvaa edelleen. Työelämän, arjen ja vapaa-ajan paineet ja jatkuva kiire ovat saaneet yhä useammat suomalaisetkin hakemaan valmennusta erilaisilta personal trainereilta, ravintoterapeuteilta sekä  Life Coaching -palveluita tarjoavilta yrityksiltä. Mistä siinä oikein on siis kyse?

Life Coach on henkilö, joka tukee ja auttaa sinua tekemään muutoksia elämässäsi. Life Coach on ulkopuolinen, joka pystyy katsomaan elämääsi täysin toisesta näkökulmasta kuin sinä itse ja hän osaa auttaa sinua näkemään asiat uudessa valossa. Hänen avullaan voit nähdä, millaiset muutokset ovat sinulle eduksi, jotta saavutat yhdessä asettamanne päämäärät. Life Coachingin tarkoitus on lisätä onnellisuuttasi ja se kattaa yleensä elämän tärkeimpiä osa-alueita kuten ura, ihmissuhteet ja elämän tavoitteet. Perimmäin tarkoitus on, että opitaan tuntemaan oma olomme tyytyväiseksi ja löytämään onnellisuus sitä kautta. Tyypillisesti  Life Coaching keskittyy valmennettavan asenteisiin, uskomuksiin ja tapaan kohdata asiat. Tarkoituksena on muuttaa näitä positiivisemmiksi ja oppia näkemään asiat toisin.

Life Coach koulutus

Life Coach koulutus voi koostua monista eri asioista riippuen sekä kouluttajasta että koulutettavasta. Sinulla on mahdollisuus sekä olla Life Coachin asiakas että kouluttautua itse Life Coachiksi. Life Coachiksi kouluttautuminen antaa myös sinulle valmiuksia nähdä oma elämäsi eri tavalla, samalla kun opit tukemaan ja auttamaan muita ihmisiä. Life Coach koulutuksista on hyötyä kaikille, jotka kohtaavat työssään paljon erilaisia ihmisiä Valmennuksen avulla saat oman elämän haltuusi, samalla kun opit tekemään vahvoja, sinua eteenpäin vieviä päätöksiä. Opit löytämään täyttymystä elämäsi eri osa-alueilta tavalla, mitä et kenties tiennyt mahdolliseksi.

Oikea Life Coaching -koulutus voi muuttaa elämäsi suunnan lyhyessä ajassa. Tutustu siis avoimin mielin Life Coach koulutuksiin ja löydä omasi!

Siirry Life coach -koulutuksiin