Kesytä Python-ohjelmointi kurssilla

Python on yksi maailman suosituimmista ohjelmointikielistä. Python on monipuolinen ohjelmointikieli, jota käytetään erityisesti verkkosivujen ohjelmointikielenä. Python-kursseilla tehdään paljon käytännön harjoituksia, joten pythonin perusteet ja vaativammatkin komennot tulevat tutuiksi.

Mihin tarkoitukseen Python-ohjelmointikieli sopii

• Verkkosivujen ohjelmointi
  • Suuren tietomäärän analysointi
  • Tiedon esittämien esimerkiksi kaavioiden muodossa

Pythonin perusteet

Pythonin peruskurssi sopii kaikille, jotka haluavat oppia ohjelmoimaan Python-kielellä. Python-peruskurssi ei vaadi aiempaa osaamista Python-ohjelmointikielestä. Kursseilla opit Pythonin perusteet, kuten muun muassa:

• Pythonin historia
  • Pythonin peruskäsitteet (syntaksi, ehtolauseet, toisto)
  • Ohjelmointiympäristöt
  • Merkkijonot
  • Muuttujat
  • Laskenta
  • Tietorakenteet
  • Kirjastot ja niiden käyttö

Python-kurssit sopivat täydennyskoulutukseksi

Pythonin helppous ja monipuolisuus on tehnyt siitä yhden maailman suosituimmista ohjelmointikielistä. Python-kurssit sopivat täydennyskoulutukseksi ohjelmoijille ja ohjelmistokehittäjille, joille Python-kieli on vielä tuntematon. Löydät ajantasaiset Python-kurssit koulutus.fistä.

Lähde: Eduhouse, Ari Hovi