Ratkaise sisäilmaongelmia

Millaisista asioista koostuu hyvä sisäilmasto? Entä, miten lähteä liikkeelle, jos työpaikalla herää sisäilmaan liittyviä kysymyksiä tai huolenaiheita? Sisäilmakoulutuksissa ja -webinaareissa pääsee kuulemaan sisäilmaan liittyvistä ongelmista. Koulutuksissa käydään läpi, kuinka sisäilman laatuun voidaan vaikuttaa muun muassa järkevillä tilaratkaisuilla, ennakoinnilla sekä oikein mitoitetulla siivouksella. Tule kuuntelemaan, kuinka voit ratkaista sisäilmaan liittyviä ongelmia!

Sisäilma-asiantuntijana voit vaikuttaa hyvinvointiin

Sisäilman ammattilaisena pääset tekemään työtä, jolla voit parantaa työtehoa ja tuottavuutta sekä vaikuttaa tilojen käyttöasteeseen. Sisäilma-asiantuntijana pääset tekemään laatukierroksia ja arvioimaan rakennusten olosuhteita. Sisäilma-asiantuntijana pystyt tarkastelemaan ja arvioimaan rakennuksen yleiskuntoa ja havaitsemaan ehkäistävissä olevia ongelmia. Sisäilmakoulutuksissa opitaan tunnistamaan kiinteistöjen riskipaikat sekä tekemään mahdollisia ennakoivia toimenpiteitä.

Sisäilma-asiantuntijan (SISA) ammattitaito painottuu rakennuksen sisäongelmien selvittämiseen ja olosuhteiden terveydellisiin vaikutuksiin. Asiantuntija voi toimia yhdessä kosteusvaurion kuntotutkijan kanssa ulkopuolisena asiantuntijana.  Sisäilma-asiantuntijakoulutuksessa käydään läpi sisäilman epäpuhtauksia ja terveysvaikutuksia sekä kuinka sisäilmaa voidaan tutkia ja torjua.

Hakuehdotuksia