Bi Lauantai

Bi Lauantai

bi-lauantai

Opi Power Bi päivässä

Bi Lauantai on nimensä mukaisesti erikoistunut Power Bi perusteiden kouluttamiseen, intensiivikoulutukset tarjotaan aina lauantaisin, jolloin kouluttautumiseen ei tuhlaannu arkipäiviä. Koulutukseen sisältyvä päivittyvä videopohjainen itseopiskelumateriaali mahdollistaa tehokkaan jatko-oppimisen, missä ja milloin parhaaksi näet.

Kouluttajana toimii Niklas Visanko, jota pidetään yhtenä Suomen parhaimmista Power Bi kouluttajista: ”Olen istunut useissa Power Bi koulutuksissa ja ollut koulutukseen pettynyt: useimmiten rönsyillään joko liian teknisiin yksityiskohtiin tai sitten tekemisen sijaan vaan puhutaan.

Parhaimmillaankin Power Bi on pystytty tiivistämään kahden arkipäivän tilaisuuteen, kenellä on arkena oikeasti aikaa tällaiseen - halusin kouluttaa kaiken käyttäjäystävällisemmin ja vielä yhdessä lauantaissa!”

Haluatko lisätietoa Bi Lauantain koulutustarjonnasta?

Löydät lisätietoa Bi Lauantain koulutustarjonnasta alla olevasta koulutuslistauksesta. Täyttämällä yhteydenottolomakkeen saat lisätietoa koulutuksista.

Näytä kaikki koulutukset

Koulutukset

Microsoft Office
Power BI Kesto Hinta Paikka Alkaa
Power Bi perusteet 7 tuntia 690 EUR Verkossa Useita (2)

Ota yhteyttä

Haluatko tietää lisää kouluttajasta Bi Lauantai? Täytä yhteystietosi, niin kouluttaja ottaa sinuun yhteyttä.

reCAPTCHA logo Tämä sivusto on suojattu reCAPTCHA:lla, ja Googlen tietosuojakäytäntö ja käyttöehdot ovat voimassa.
Sponsoroitu