Power Bi perusteet

Bi Lauantai, Verkossa
Kesto
7 tuntia
690 EUR + alv 24 % (yht. 855,60 EUR)
Seuraava toteutus
25 toukokuuta, 2024 (+2 toteutusta)
Toteutustapa
Etätoteutus
Koulutuskieli
suomi
Kesto
7 tuntia
690 EUR + alv 24 % (yht. 855,60 EUR)
Seuraava toteutus
25 toukokuuta, 2024 (+2 toteutusta)
Toteutustapa
Etätoteutus
Koulutuskieli
suomi
Kaipaatko lisätietoja? Kysy lisää 👍

Power Bi perusteet

Power Bi Lauantai

HUOM. vuoden 2024 koulutuksemme ovat loppuunmyytyjä, mutta voit tehdä pyynnön yksilö- tai ryhmäkoulutuksesta ota yhteyttä - painikkeen kautta

Tehdäänkö organisaatiossasi huonoja päätöksiä, koska käytössä ei ole dataa tai data, jota käytetään on epäluotettavaa? Oletko kyllästynyt siihen, että organisaatiosi mainitsee tiedolla johtamisen keskeiseksi menestystekijäksi mutta todellisuudessa päätöksenteossa käytetään edelleen samoja Exceleitä kuin 90-luvulla?

Power Bi antaa mahdollisuuden kaikille, teknisestä osaamisesta riippumatta, helposti yhdistää eri datalähteitä yhteen, muokata epäpuhdasta dataa ja muodostaa dataan pohjautuvia visualisointeja, taulukoita ja sitä kautta näkemyksiä, joilla organisaatiosi tekee vihdoin ammattimaisia päätöksiä, jotka pohjautuvat ajantasaiseen ja oikeaan tietoon.

Mikäli haluat olla luomassa sivistynyttä organisaatiota, jossa päätöksenteon keskiössä on ajantasainen tieto ei kovaäänisin kollega, niin Power Bi on työkalu, joka kannattaa hallita jo tänään.

Koulutuksissa saavutettu Power Bi osaaminen on antanut asiakkaille uusia ura- ja etenemismahdollisuuksia — haluatko olla yksi heistä vai teetkö mieluummin jatkossakin huonoja päätöksiä huonolla datalla? Kehity datalähtöiseksi ongelmanratkaisijaksi jo tänään!

Mitä tarjotaan?

• Intensiivisen Power Bi - lauantain (9-16) online opetuksena.
  • Ammattimaiset, päivittyvät itseopiskelumateriaalit heti käyttöösi. Materiaalit sisältävät yli 60 videota, case-tehtäviä ratkaisuineen sekä datoineen ja osaamista testaavia monivalintakysymyksiä. Voit käyttää materiaaleja missä ja milloin haluat.
  • Suomen ammattimaisinta opetusta, joka tarjoaa käyttäjäystävällisen oikotien Power Bi:n nopeaan oppimiseen. Ei luontaantyöntävää teknistä monimutkaisuutta.
  • Mukavaa ja kohdennettua oppimista pienryhmässä (max 12 hlöä). Saat sinulle kohdennettua apua ja opit samalla myös muilta.
  • Opit perusteet Power Bi:stä tai saat rahat takaisin.

Mikä on Power Bi?

• Power Bi on business intelligence -työkalu, johon voidaan yhdistää kaikkia yleisimmin käytössä olevia tiedostoja (mm. Excel, Pdf, teksti-tiedostot), tietokantoja, internet-pohjaisia lähteitä (web-scrabing) ja pilvipalveluissa olevaa dataa.
  • Power Bi:llä voidaan yhdistää erilaiset datalähteet yhteen, muokata dataa, jatkojalostaa dataa, luoda mittareita, visualisointeja, taulukoita, karttoja, dashboardeja jne.
  • Power Bi:n käyttäminen ei edellytä koodausosaamista vaan ohjelma toimii käyttäjäystävällisellä drag and drop-toimintalogiikalla. Power Bi:ssä pystyy kuitenkin käyttämään koodauskieliä ja ohjelmassa on paljon teknisiä yksityiskohtia ja siksi perusteiden hallinta on hyvä tehdä kokeneen osaajan avustuksella, jotta oma oppiminen tehostuu ja ohjelmasta löytää olennaisimmat asiat.

• Nykypäivänä liiketoiminta on hyvin data-orientoitunutta ja Power Bi-työkalun hallinta onkin antanut useille koulutuksiin osallistuneille uusia uramahdollisuuksia.

Seuraavat toteutukset

Tulossa 2 toteutusta

25 toukokuuta, 2024

• Etätoteutus
  • Verkossa

15 kesäkuuta, 2024

• Etätoteutus
  • Verkossa
  • suomi

Aikataulu

Vuoden 2024 koulutuksemme ovat loppuunmyytyjä, mutta voit tehdä pyynnön yksilö- tai ryhmäkoulutuksesta ota yhteyttä - painikkeen kautta

Koulutuspaikka

Verkossa

Niklas Visanko (KTM, AmO) on kouluttanut Power Bi:tä
sadoille talouden ja tekniikan ammattilaisille sekä Suomessa että kansainvälisesti.

Kustannukset

690 € (alv 0%)

Ota yhteyttä

Haluatko tietää lisää koulutuksesta Power Bi perusteet? Täytä yhteystietosi, niin koulutuksen järjestäjä ottaa sinuun yhteyttä.

reCAPTCHA logo Tämä sivusto on suojattu reCAPTCHA:lla, ja Googlen tietosuojakäytäntö ja käyttöehdot ovat voimassa.
Sponsoroitu