OneNoten avulla hallitset muistiinpanosi tehokkaasti

Mikä on OneNote?

Microsoft OneNote on digitaalinen muistikirja, jonka avulla muistiinpanojen hallinta on tehokasta ja vaivatonta. Ohjelma mahdollistaa henkilökohtaisten muistiinpanojen kirjoittamisen, järjestelyn sekä muokkaamisen. Myös esimerkiksi kokousmuistiinpanojen jakaminen ja tallentaminen onnistuu vaivattomasti OneNoten avulla. Digitaaliset muistiinpanot pysyvät aina mukana ja hyvässä järjestyksessä eivätkä katoa paperikasoihin.

OneNote-koulutuksessa opit tehokasta muistiinpanojen hallintaa

OneNote koulutuksissa opit hyödyntämään digitaalisen muistikirjan toimintoja tehokkaasti työssäsi. Koulutuksissa perehdytään siihen, miten OneNotea käytetään työskentelyn tehostamisen välineenä ja miten sen toimintoja voi hyödyntää tehokkaasti ajanhallinnassa.

Koulutuksissa pureudutaan OneNoten perusteisiin ja perustoimintoihin, kuten siihen miten luodaan, tallennetaan ja järjestellään muistiinpanoja. Koulutuksissa opitaan myös tallentamaan sähköposteja OneNoteen ja hyödyntämään OneNoten toimintoja yhdessä muiden Microsoft Office palveluiden rinnalla.

Miksi osallistua OneNote-kurssille?

OneNote-koulutuksen jälkeen osaat siirtää muistiinpanosi digitaaliseen muotoon, helposti hallittavaksi kokonaisuudeksi. Muistiinpanojesi ollessa järjestyksessä on niiden hallinta, luominen ja jakaminen tehokkaampaa ja säästät samalla aikaa tärkeämmille asioille.

OneNote mahdollistaa myös ajatuksien ja huomioiden kirjaamisen helposti ylös muistiinpanoihin paikasta ja ajasta riippumatta. Koko organisaation käyttäessä OneNotea mahdollistuu myös yhteisten muistiinpanojen jakaminen ja kommentointi helposti ja nopeasti.

Koulutuksissa pääset perehtymään OneNoten toimintoihin tehokkaasti asiantuntijan johdolla. Koulutusten vuorovaikutteisuus ja käytännönläheisyys mahdollistavat digitaalisten muistiinpanojen käytön oppimisen käden käänteessä ja auttavat ottamaan kaiken irti OneNoten toiminnoista.

Lähteet: microsoft.com