Triforma Oy

paikassa Suomi (+ 4 sijaintia)
Kysy lisätietoja koulutusorganisaatiolta 👍

Triforma Oy

Triforma Oy on 1999 perustettu koulutusyritys, jonka erityisosaamista ovat johtaminen, laatu ja työhyvinvointi. Arvojamme ovat ihmisyys, oppiminen, uudistuminen ja innovatiivisuus. Toimintaperiaatteenamme on toimia organisaatioiden ja yksilöiden tukena oppimisessa, kasvussa ja kehittymisessä. Perustamme toimintamme vahvaan ammattitaitoon ja edelläkävijyyteen.

Toteutamme koulutusohjelmia ja valmennuksia sekä avoimina koulutuksina että organisaatiokohtaisesti räätälöityinä toteutuksina. Kauttamme organisaatio voi saada täysin sen tarpeita vastaavan koulutuskokonaisuuden juuri heille suunniteltuna sekä toteutettuna sekä siihen liittyvän verkko-oppimisympäristön. Tarjoamme myös verkkokursseja Kompetenssiakatemiassamme.

Työskentelymenetelmämme ovat hyvin käytännönläheisiä ja kaikissa koulutuksissa osallistujille jää käyttöön valikoima erilaisia työkaluja hyödynnettäväksi omalla työpaikalla.

Kouluttajamme ovat pitkän linjan ammattilaisia, joilla on vankan akateemisen osaamisen lisäksi pitkä käytännön kokemus koulutus- ja kehittämistoiminnasta niin kotimaassa kuin kansainvälisesti.

Haluatko lisätietoja Triforma Oy:n ja Kompetenssiakatemian koulutustarjonnasta?

Löydät lisätietoja koulutustarjonnasta alla olevasta koulutuslistauksesta. Täyttämällä yhteydenottolomakkeen saat lisätietoja koulutuksista ja voit pyytää organisaatiokohtaista tarjousta

Näytä kaikki koulutukset

Koulutukset

Johtaminen
Esihenkilökoulutus Kesto Hinta Paikka Alkaa
Kehittämispäällikkövalmennus (4 pv) 4 päivää 1 300 EUR Useita (2)
Valmentavaksi johtajaksi koulutus 3 päivää 750 EUR Useita (2)

Ota yhteyttä

Haluatko tietää lisää kouluttajasta Triforma Oy? Täytä yhteystietosi, niin kouluttaja ottaa sinuun yhteyttä.

reCAPTCHA logo Tämä sivusto on suojattu reCAPTCHA:lla, ja Googlen tietosuojakäytäntö ja käyttöehdot ovat voimassa.

Kauppakatu 6 B 20
60100 Seinäjoki