Tekoälyn hyödyntäminen asiakasrajapinnassa

YritysAkatemia, Verkossa
Kesto
3 tuntia
Hinta
390 EUR + alv 24 % (yht. 483,60 EUR)
Seuraava toteutus
11 kesäkuuta, 2024 katso lisätiedot
Toteutustapa
Etätoteutus
Kesto
3 tuntia
Hinta
390 EUR + alv 24 % (yht. 483,60 EUR)
Seuraava toteutus
11 kesäkuuta, 2024 katso lisätiedot
Toteutustapa
Etätoteutus
alkaen 390 EUR + alv 24 % / osallistuja

Tekoälyn hyödyntäminen asiakasrajapinnassa

YritysAkatemia

Konsulttiyritys McKinsey:n mukaan generatiivisen tekoälyn suurimmat vaikutukset ja potentiaali organisaatioissa kohdistuu ohjelmistokehityksen lisäksi myyntiin ja markkinointiin sekä asiakaspalveluun. Tekoälyn avulla voidaan automatisoida ja tehostaa työtehtäviä, joissa asiakas kohdataan. Mitä tämä käytännössä tarkoittaa? Ja mitkä ovat mahdolliset sudenkuopat ja ongelmat? Mitä mahdollisuuksia nykyiset ohjelmistot ja palvelut tarjoavat ja mihin ollaan menossa? Tässä koulutuksessa saat yleiskuvan siitä, mihin generatiivista tekoälyä voidaan käyttää erilaisissa myynnin, markkinoinnin ja asiakaspalvelun tehtävissä. 

Koulutuksessa käydään lävitse käytännön esimerkkejä, toimintatapoja ja prosesseja liittyen tekoälyn käyttöön asiakasrajapinnan eri tehtävissä ja toiminnoissa. Esimerkit käsittelevät muun muassa materiaalin ja sisältöjen luontia, automatisointia, asiakaskommunikaatiota, chattibotteja, data-analyysia ja tiedon ja ymmärryksen hakua jäsentämättömästä datasta. Esimerkit ja toimintatavat on siirrettävissä ja sovellettavissa erilaisissa organisaatioissa. Koulutuksessa käytetään useita tekoälypalveluita kuten ChatGPT, Microsoft 365 Copilot, Google Gemini ja kuvageneraattorit. Tarkastelemme myös visioita ja näkemyksiä kehityksen suunnasta ja asiakaspalvelutyön muutoksista tulevaisuudessa.

Sisältö

  • Tekoälyn mahdollisuudet liiketoiminnassa
  • Mitä hyötyä tekoälystä on?
  • Ongelmat ja riskit liittyen tekoälyn käyttöön
  • Tietoturva ja tietosuoja
  • Lainsäädäntö ja tekijänoikeudet
  • Tekoälyn hyödyntäminen asiakasrajapinnassa
  • Mistä kannattaa aloittaa?
  • Myynnin ja markkinoinnin tehtävät
  • Asiakaspalvelun prosessit ja tekoäly
  • Data-analytiikan mahdollisuudet
  • Jäsentämätön data ja hiljainen tieto organisaatiossa
  • Erilaisia ohjelmia ja palveluita
  • Esimerkkejä, toimintatapoja ja prosesseja
  • Työn muutos, automatisaatio ja tulevaisuus

Seuraavat toteutukset

Tulossa 1 toteutus

11 kesäkuuta, 2024

  • Etätoteutus
  • Verkossa

Kohderyhmä

Koulutus on tarkoitettu kaikille, joilla on perustietämys generatiivisesta tekoälystä ja haluavat tietää enemmän mahdollisuuksista, miten tekoälyä voidaan soveltaa asiakasrajapinnassa tapahtuvien työtehtävien automatisointiin ja tehostamiseen.

Aikataulu

Ohjelma klo 13.00–16.00 +/-15 min.

Kustannukset

390.00€ + alv

Ota yhteyttä

Ota yhteyttä

Haluatko tietää lisää koulutuksesta Tekoälyn hyödyntäminen asiakasrajapinnassa? Täytä yhteystietosi, niin koulutuksen järjestäjä ottaa sinuun yhteyttä.

reCAPTCHA logo Tämä sivusto on suojattu reCAPTCHA:lla, ja Googlen tietosuojakäytäntö ja käyttöehdot ovat voimassa.
YritysAkatemia
Ruoholahdenkatu 14
00180 Helsinki

YritysAkatemia on perheyritys, jonka koulutusperiaatteena on asiakaslähtöinen, ajankohtainen ja laadukas palvelu. Sen vahvuuksia ovat vankka 30 vuoden kokemus alalla sekä kouluttajien rautainen ammattitaito. YritysAkatemia järjestää koulutuksia laidasta laitaan, taloushallinnosta esimieskoulutuksiin, vuorovaikutustaitojen huollosta palkkahallinnon haasteisiin, sekä sopimusoikeuden kiemuroista julkisiin hankintoihin. Koulutuskalenterista...

Lue lisää kouluttajasta YritysAkatemia ja katso koulutustarjonta täältä

Sponsoroitu