Mikä työpaikalla ärsyttää? – esimiehet ja alaiset vastaavat

Tutustu kyselyyn ja sen tuloksiin!

Mikä työpaikalla ärsyttää? – esimiehet ja alaiset vastaavat

Mikä herättää työpaikalla ärsytystä? Raflaava ja mielenkiintoa herättävä kysymys. Koulutus.fi selvitti asiaa!

Tavoitteena oli selvittää, mitkä käytöstavat alaisia ärsyttää pomoissa ja mitkä taas pomoja alaisissa. Tämän lisäksi selvitettiin, kuinka paljon ärsyttävää käytöstä koetaan esiintyvän omalla työpaikalla.

Kyselyraportin ensimmäisessä osassa (seuraava sivu) on esitetty esimiesten ajatuksia alaisten ärsyttävistä käyttäytymistavoista ja toisessa osassa raportin kolmannelta sivulta löydät alaisten ajatuksia pomojen ei niin arvostetuista käyttäytymistavoista.

SISÄLLYSLUETTELO

OSA 1: Nämä piirteet alaisissa ärsyttävät pomoja
OSA 2: Nämä piirteet pomoissa ärsyttävät alaisia

Seuraava sivu  »

Kyselyn toteutti Koulutus.fi ja siihen vastasi yhteensä 709 henkilöä. Vastaajista 31 % oli esimiehiä ja 69 % alaisia. Kyselyyn vastattiin anonyymisti.