Markkinoinnin automaation koulutukset

Toimiva automaatio on kuin taikaa

Markkinoinnin automaatio auttaa sinua tehostamaan markkinointiprosessejasi hyödyntämällä teknologiaa ja ohjelmistoja. Uppoudu markkinoinnin automaatioihin ja saavuta parempia tuloksia!

Usein kysytyt kysymykset

• Markkinoinnin automaatio on prosessi, jossa hyödynnetään teknologiaa ja ohjelmistoja markkinointitoimenpiteiden automatisointiin ja tehostamiseen.

• Markkinoinnin automaatiota voi käyttää esim. sähköpostimarkkinoinnin automatisointiin, jossa viestit lähetetään automaattisesti tiettyjen tapahtumien tai käyttäjätoimintojen perusteella tai sosiaalisen median kampanjoiden hallinnassa, kuten automaattisten julkaisujen ajoituksessa ja vastausten lähettämisessä.

• Markkinoinnin automatisoinnilla voi olla monia hyötyjä, kuten markkinoinnin parempi mitattavuus ja raportointi, markkinoinnin ja myynnin parempi yhteispeli sekä parempien asiakaskokemusten synnyttäminen.