Valitse sivuston käyttötapa: Mobiili
Näyttää 1-4 yhteensä 4 tulosta
Näyttää 1-4 yhteensä 4 tulosta
 

Puhelinmyyntikoulutus auttaa myyjän ammatin haasteissa

Telemarkkinointi nähdään usein asiakaspalvelun haastavimpana alana, sillä vuorovaikutusta on haastavampaa synnyttää puhelimen välityksellä kuin kasvokkain. Puhelinmyyntikoulutus tulee siis usein tarpeeseen. Onnistunut puhelinmyynti lähtee siitä, että saat vakuutettua asiakkaan ja herätettyä tämän mielenkiinnon.

Puhelinmyynnin valmennukset keskittyvät kehittämään myyjien taitoja puhelinpalvelussa sekä reagoimaan oikealla tavalla asiakkaiden negatiivisiin vastauksiin. Puhelinmyynnin koulutukset sopivat sekä aloittelevalle myyjälle, joka haluaa oppia alan perusteet, että kokeneemmalle myyjälle, jonka tavoitteena on kehittää omia myyntitaitojaan edelleen.

Haastavaa puhelinmyynti on juuri etäisyyden vuoksi – ihmiset on vaikeampaa vakuuttaa puhelimessa kuin kasvotusten. Yleisesti asiakkailla on myös negatiivinen suhtautuminen puhelinmyyjiin, joten lähtökohdat on jopa lahjakkaalle myyjälle haastavat.

Puhelinmyynti lähtee asiakkaan vakuuttamisesta ja mielenkiinnon herättämisestä

Vaikka puhelimen välityksellä tapahtuva myynti on haastavaa, siinä on kuitenkin mahdollista kehittyä ja onnistua. Olennaista on osata aloittaa puhelinmyynti oikealla tavalla ja saada avattua keskustelu asiakkaan kanssa niin, että hänen mielenkiintonsa pysyy yllä. Puhelinmyyjän täytyy pystyä myös ohjaamaan keskustelua kohti tavoitettaan ja johdatella asiakasta päätöksentekoon sekä toki reagoida rakentavasti ja joustavasti torjuntaan asiakkaan puolelta. Tärkeää on myös pohtia omaa äänen ja sanojen käyttöään sekä yleisemmällä tasolla puheluiden rakennetta ja niiden hyötyä asiakkaan näkökulmasta.

Puhelinmyynnin koulutukset auttavat kehittymään myyjänä ja parantamaan tuloksiaan

Puhelinmyynti kehittyy paitsi harjoittelemalla, myös erilaisten koulutusten avulla. Puhelinmyyntikoulutus antaa neuvoja puhelinmyynnissä kehittymiseen ja asiakkaan mielenkiinnon herättämiseen. Puhelinmyynnin koulutus opettaa muun muassa ongelmanratkaisuun puhelinmyyntitilanteessa sekä vaikeiden tilanteiden hallintaan ja niiden kääntämiseen eduksi.

Puhelinmyyntikoulutus kehittää jo olemassa olevaa osaamista, tai alalle haluava voi opiskella sen avulla puhelinmyynnin perusteet. Puhelinmyynnin koulutukset varmistavat oman osaamisen alalla, jonka työntekijöistä on jatkuvasti kysyntää.

Palaa sivun alkuun

Etsitkö koulutusta?

Koulutus.fi:n ilmaisen tarjouspyyntöpalvelun kautta saat apua koulutusten etsintään.

Täytä lomake tästä

Tarjouspyyntöpalvelu

Vertaile koulutuksia
Katso videoesittelyjä
Etsi kurssi kalenterin avulla
marraskuu 2018
ma
ti
ke
to
pe
la
su
29
30
31
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
1
2
3
4
5
6
7
8
9