Valitse sivuston käyttötapa: Mobiili

Etsitkö etäkoulutusta? Kokosimme verkko- ja etäkoulutukset tänne »

Managing Global Key Accounts – Kansainväliset avainasiakkuudet

Fintra
Yhteenveto
4 päivää
englanti
   
Helsinki
Koulutus
Managing Global Key Accounts – Kansainväliset avainasiakkuudet

Managing Global Key Accounts – Kansainväliset avainasiakkuudet

Vältä avainasiakkuuden kuolemanlaakso. Nouse asiakkaasi silmissä tähdellisten ja suurta lisäarvoa tuottavien kategoriaan.

Koulutuksen sisältö

Koulutuksessa opit käytännössä testattuja tapoja ja toimintamalleja, joilla kasvatat merkittäviä, kansainvälisiä asiakkuuksiasi (KAM, SAM, OEM-asiakkaat).

Kuinka kansainvälistä avainasiakkuutta johdetaan? KAM-, SAM- ja OEM-toiminta | 7.4.2020

Johda avainasiakkuutta ja orkesteroi omaa tiimiäsi

  • Myynti vs. avainasiakkuuden hallinta
  • Asiakkaan näkökulmasta erinomainen avainasiakaspäällikkö
  • Asiakastieto ja asiakkuuden kasvattamisen vaiheet
  • Todellisten päättäjien ja puolestapuhujien tunnistaminen eri tasoilta

Strategiseksi avainasiakkuudeksi kasvattaminen (KAMista SAMiin)

  • Johda yläriviä, investoi tulevaisuuteen
  • Account Management vs. strategisen asiakkaan hoito
  • Edellytykset: strategisen avainasiakkaan odotukset toimittajalta
  • Kuinka luokitella strategiset avainasiakkaat?
  • 10 kultaista sääntöä strategisen avainasiakkuuden johtamiseen

Toimiva yhteistyö – myynnin psykologia | 8.4.2020

People-to-People - syvennä yhteistyö henkilötasolle

  • Henkilökohtainen myyntityylisi, testin purku
  • Oman tyylisi vaikutus asiakkaaseesi
  • Tunnista asiakkaallesi mieluisin vuorovaikutustyyli
  • Sosiaalisten tyylien vahvuudet ja heikkoudet eri myyntitilanteissa
  • Tutkittua tietoa mukavuusalueesta ja sosiaalisesta älykkyydestä

Ennen luottamusta ei ole kunnon tarvekartoitusta

  • Miten muunnat vuorovaikutustyylisi vaikuttamiskyvyksi
  • Kuinka kehittää vakuuttavuutta ja tarjooman houkuttelevuutta
  • Vakuuta ja vaikuta kansainvälisesti

Lisäksi saat tekoälyllä tehostettua myynnin psykologiaa:

  • Paranna psykologista pelisilmääsi ja opi uusia myynnillisiä vaikuttamisen keinoja (Bizmind)
  • Bizmindin avulla voit olla henkilökohtaisessa myyntivalmennuksessa yli 200 päivää vuodessa – olematta poissa töistä / menettämättä mahdollisuuksia.
  • Tämä on ainutlaatuinen tilaisuus saada ainutkertainen EdTech –sovellus käyttöösi vuodeksi. Siihen on sijoitettu miljoona euroa.

Tools for Solution Selling – työkalut ratkaisujen myyntiin | 1,5 päivää, 12.–13.5.2020

Ratkaisumyynnin metodit ja harjoitukset

  • Tehokas kartoitus asiakasarvoa tuottavan ratkaisun pohjaksi
  • Helposti omaksuttavat, nerokkaat työkalut:
    • 7P® Malli: kysy asiakkaaltasi oikeita kysymyksia - asiakkaan liiketoiminnan ymmärtäminen
    • 3LT®: kysely- ja kuuntelutekniikka - asiakasarvon tunnistaminen
    • signaalit, joista tunnistaa asiakkaalle tärkeimmät teemat
    • 3LT-prosessi

Asiakaskartoitus-metodin soveltaminen käytäntöön

  • Kunkin harjoitteen lähtötilanteena osallistujien todelliset, myynnilliset tapausesimerkit
  • Jokainen osallistuja toimii ryhmäharjoitteissa eri positioissa: näkökulma syvenee ja työkalujen käytäntöön siirtämiseen varmuutta

Arvopohjainen hinnoittelu | 0,5 pv, 13.5.2020

Asiakasta kiinnostaa tuotteen/palvelun arvo, ei halvin hinta

  • Miten hinta vaikuttaa tuotteiden/palveluiden positiontiin? Entä segmentointiin?
  • Vältä ohjaamasta asiakasta hintakeskeiseksi

Asiakkaan referenssihinta ja hinnan ankkurointi

  • Ostaja vertaa esittämääsi hintaa referenssihintaan
  • Asiakkaan hintamielikuvaan vaikuttaminen
  • Hinnan esittäminen ja pitäminen myyntineuvotteluissa

Koulutuksen hyödyt

  • Tiedät miten yli 5 % liikevaihdosta tuottava asiakas pidetään
  • Tunnistat strategisen avainasiakkaan vaatimukset ja osaat toimia niiden mukaisesti
  • Saat taistelutestattuja vinkkejä henkilökohtaisen tason kehittämiseksi
  • Osaat selvittää asiakkaalle tärkeät ja lisäarvoa tuottavat tekijät kattavasti
  • Ymmärrät miten asiakasarvo käännetään euroiksi

Koulutusohjelman pieni ryhmäkoko takaa tiiviin vuorovaikutuksen kouluttajien ja muiden osallistujien kanssa, jotka ovat kaltaisiasi kansainvälisen B-to-B toiminnan ammattilaisia eri yrityksistä.

Kiinnostuitko koulutuksesta?

Jos haluat lisätietoa aiheesta Managing Global Key Accounts – Kansainväliset avainasiakkuudet, klikkaa alta ja täytä yhteydenottolomake. Kysymyksesi lähetetään suoraan kouluttajalle.

Kohderyhmä

Koulutus sopii kansainvälisen B-to-B toiminnan ammattilaisille.

Aikataulu

7.4.2020–13.5.2020 / Helsinki

  • Kuinka kansainvälistä avainasiakkuutta johdetaan? KAM-, SAM- ja OEM-toiminta | 7.4.2020
  • Toimiva yhteistyö – myynnin psykologia | 8.4.2020
  • Tools for Solution Selling – työkalut ratkaisujen myyntiin | 1,5 päivää 12.–13.5.2020
  • Arvopohjainen hinnoittelu | 0,5 pv 13.5.2020

Koulutuspaikka

Koulutus pidetään Töölönlahden koulutuskampuksella.

Kouluttaja

  • Pertti Rajamäki

Kansainvälisestä liiketoiminnasta yhteensä yli 35 vuoden kokemus, josta valtaosa johtotasolla

  • Manne Pyykkö

B2B-myynnin kouluttaja, psykologi, yrittäjä

  • Jani Tuuri

Tuoteryhmäpäällikkö/Portfolio Manager

  • Outi Somervuori

KTT, hinnoittelun tutkija, "Mitä maksaa" -kirjan kirjoittaja

Kustannukset

Hinta 3500 € (+ alv 24%)

Osallistumismaksu 3 500 € (+ alv. 24 %) sisältää:

  • neljä interantiivista koulutuspäivää pienryhmässä
  • koulutuspäivien sähköisen materiaalin
  • henkilökohtainen myynti-coach -sovellus käyttöösi vuodeksi
  • lounaat ja taukokahvit

Ota yhteyttä

Haluatko tietää lisää koulutuksesta Managing Global Key Accounts – Kansainväliset avainasiakkuudet? Täytä yhteystietosi, niin koulutuksen järjestäjä ottaa sinuun yhteyttä.

Fintra

Fintra

Fintran koulutukset kattavat kaikki kansainvälisen liiketoiminnan osa-alueet ulkomaankaupan ensiaskelista aina monikulttuuristen virtuaalitiimien johtamiseen. Fintra on suomalaisen teollisuuden kansainvälisyyskouluttaja jo vuodesta 1962. Kattavan, noin 150 asiantuntijan valmentajaverkoston ansiosta Fintra pystyy rakentamaan koulutukset hyvinkin tarkasti osallistujakunnan ja koulutuksen tavoitteen mukaisiksi pystyy tarjoamaan...


Lue lisää kouluttajasta Fintra ja katso koulutustarjonta täältä

Yhteystiedot

Fintra

Mannerheimintie 15
00260 Helsinki

 Näytä puhelinnumero
mif.fi

Arvioinnit
Arvioinnit
Arvioi tämä koulutus ensimmäisenä.

Arvioinnit kouluttajasta
(4,6)
Perustuu 17 arviointiin
Näytä kouluttajan kaikki arvioinnit
Yhteydenotto

Saadaksesi lisätietoa aiheesta Managing Global Key Accounts – Kansainväliset avainasiakkuudet täytä seuraavat tiedot:

Saatat olla kiinnostunut myös näistä: