Tiimitaiturin fasilitointityökalut

Kesto
6 tuntia
390 EUR + alv 24 % (yht. 483,60 EUR)
Seuraava toteutus
13 kesäkuuta, 2024 (+3 toteutusta)
Toteutustapa
Etätoteutus
Koulutuskieli
suomi
Kesto
6 tuntia
390 EUR + alv 24 % (yht. 483,60 EUR)
Seuraava toteutus
13 kesäkuuta, 2024 (+3 toteutusta)
Toteutustapa
Etätoteutus
Koulutuskieli
suomi
alkaen 390 EUR + alv 24 % / osallistuja

Tiimitaiturin fasilitointityökalut

Intravia Valmennus oy

Kuinka saada kovat tavoitteet, epäselvät odotukset ja suureksi paisunut työmäärä muutettua tiimissä motivoivaksi ja jaksamista tukevaksi käytännön toiminnaksi? Miten tukea tiimin kommunikointia, selkeyttää tehtävänkuvia ja konkretisoida tavoitteet selkeiksi toimintasuunnitelmiksi?

Tiimeissä ja organisaatiossa on valtavasti hiljaista tietoa, joka elää vahvasti varjokeskusteluissa. Osa tästä tiedosta pulpahtelee esiin myös palavereissa, kun tilanne on sopiva. Kun esihenkilönä tuskailet uusien muutostavoitteiden kanssa, tiimin hiljainen tieto tulee sinulle arvokkaaksi avuksi. Kaikkea ei tarvitse ratkaista itse, vaan parhaimmat ideat tulevat todennäköisimmin heiltä, jotka käytännössä toteuttavat työt.

Koulutuksen tavoitteet

Tässä koulutuksessa opit 2 strukturoitua mallia, jolla keräätte tiimissä olevan hiljaisen tiedon innostavasti, järjestelmällisesti ja selkeästi tavoitteiden tueksi. Samalla luotte vahvan sitoutumisen ja motivaation tavoitteiden toteuttamiseen.

Tärkein osa fasilitointia on siihen valmistautuminen. On tärkeää, että hiljainen tieto saadaan esiin sujuvasti, eikä juututa ongelmakeskeisiin keskustelu-umpikujiin tai liian nopeisiin torjuntoihin. Opit, kuinka pohjustat keskustelumallit juuri oikeilla elementeillä ja varmistat onnistuneen lopputuloksen.

Keskustelumallit antavat selkeän ja toimivan pohjan tiimin erilaisiin suunnittelupäiviin ja -keskusteluihin. Ne joustavat ja muuntuvat myös moniin muihin ideointipalavereihin. Saat koulutuksessa ideoita eri sovelluksiin.

Koulutuksen sisältö:

• hyvän keskusteluilmapiirin ja ideointivalmiuden luominen tiimin jäsenille
  • tiimin ja organisaation "alitajunnan" ja työkulttuurin huomiointi
  • erilaisuuden kunnioittaminen ja erilaisten näkökulmien hyödyntäminen
  • 2 tehokkaan ja helposti toteutettavan keskustelumallin sisältö ja periaatteet
  • keskustelumallin läpivienti (rajaus, tiedonkeruu, purku ja seuranta)

Seuraavat toteutukset

Tulossa 3 toteutusta

13 kesäkuuta, 2024

14 elokuuta, 2024

25 syyskuuta, 2024

• suomi

Esihenkilöt, tiiminvetäjät, johtajat

Aikataulu

klo 10-16

Leena Pakonen on kauppatieteiden maisteri ja opiskellut useita mentaali- ja
hyvinvointivalmennuksen valmentajakoulutuksia. Hän on toiminut asiantuntijatiimin esihenkilönä kansainvälisissä konserneissa yli 10 vuotta, ja mentaalivalmentajana sekä valmentajien kouluttajana myös reippaat 10 vuotta. Leena on vetänyt mm. 30 Rentoutusvalmentaja-koulutusta vuodesta 2018 alkaen. Yhdistettynä tämä kokemus tarjoaa vahvan osaamisen modernin työelämän haasteiden kampittamiseen.

Leena on ajattelultaan ihmisten kehittäjä, ja kouluttajana hän tarjoilee monimutkaiset teoriatiedot ymmärrettävästi ja käytännönläheisesti niin, että uuden tiedon omaksuminen on mahdollisimman sujuvaa ja helppoa.

Kustannukset

Koulutuksen hinta on 390€ + alv 24% (483,60€) / henkilö. Saman organisaation lisähenkilöt 330€ + alv 24% (409,20€) / henkilö.

Osallistumismaksun voi maksaa yhdessä, kolmessa tai kuudessa erässä.

Haluatko tilata koulutuksen tilausryhmälle? Pyydä tarjous yhteydenottolomakkeella.

Ota yhteyttä

Haluatko tietää lisää koulutuksesta Tiimitaiturin fasilitointityökalut? Täytä yhteystietosi, niin koulutuksen järjestäjä ottaa sinuun yhteyttä.

reCAPTCHA logo Tämä sivusto on suojattu reCAPTCHA:lla, ja Googlen tietosuojakäytäntö ja käyttöehdot ovat voimassa.
Sponsoroitu