Intravia Valmennus Oy

paikassa Verkossa (+ 1 sijaintia)
Kysy lisätietoja koulutusorganisaatiolta 👍

Intravia Valmennus Oy

Toimivat käytännön työvälineet esihenkilöille ja asiantuntijoille

Etsitkö keinoja asiantuntijatyön haasteiden ja työkuorman hallintaan? Oletko uusi tai jo kokenutkin esihenkilö, ja tarvitset oikeasti toimivia välineitä tehokkaaseen ja sujuvaan työskentelyyn tiimisi kanssa?

Intravia yhdistää koulutuksissaan pitkän esihenkilökokemuksen ja mentaalivalmennuksen tietotaidon, viitekehyksinä mm. kognitiivinen käyttäytymisteoria, ratkaisukeskeisyys, positiivinen psykologia ja modernit johtamisopit. Näistä on poimittu parhaimmat menetelmät

• voimavaralähtöiseen työskentelyyn, johtamiseen, motivointiin ja tavoitteiden saavuttamiseen
  • keskusteluälykkyyteen, vuorovaikutukseen ja hiljaisen tiedon hyödyntämiseen
  • itsesi ja muiden johtamisessa tarvittavaan ihmis- ja itsetuntemuksen kehittämiseen

Koulutuksissa tehdään runsaasti käytännön harjoituksia, jotka on valikoitu huolella niin, että voit käyttää niitä heti työvälineinäsi. Pääset siis kokeilemaan taitojasi ensin turvallisessa koulutusympäristössä, ja tositilanteessa voit luottaa aiempaan harjoituskokemukseesi.

Mentaalitaidot tutuksi asiantuntevasti ja innostavasti

Nykyajan työelämän on luonnehdittu muuttuneen ”jatkuvaksi koeajaksi”. Epävarmuuden, muutosten ja uuden oppimisen jatkumo pitää yllä tasaista henkistä kuormitusta, johon tulevat lisänä tavoitekohtaiset suorituspaineet ja nopeasti kasaantuva työkuorma.

Mentaali- ja metataitojen avulla avaat näkökulmiasi ja vahvistat voimavarojasi siten, että löydät itsellesi tukevan ja turvallisen jalansijan epävarmuudenkin keskellä. Ymmärtämällä ihmismielen toimintaa pystyt tukemaan tiimisi jäseniä tekemään samoin. Vaikka ympäristö puskisi tulvien tietynsuuntaisia ärsykkeitä, meillä jokaisella on itse valta valita, miten niihin suhtaudumme ja millaisia johtopäätöksiä niistä teemme. Tiimitasolla on mahdollista vaikuttaa yhdessä siihen, millä asenteella tiimi käsittelee ympäristön viestejä ja millaiseksi yhteinen työkulttuuri muodostuu.

Työkulttuuri uuvuttavasta voimauttavaksi

Mitä enemmän työelämässä vaaditaan tehokkuutta ja huippusuorittamisen tasoa, sitä tärkeämpää on ymmärtää, miten tällaiset tavoitteet saavutetaan kestävästi, ilman että päädytään toistuvasti uupumuksiin, sairaslomiin ja rekrytointikierteisiin. Tämä vaatii muutoksia toimintakulttuurissa niin yksilö- kuin organisaatiotasolla. Huippusuoritukset ja tehokkuus eivät synny kiristämällä ja puristamalla kovemmin, vaan tahdittaen ja fokusoiden fiksusti sekä panostamalla toimivaan kommunikointiin. Kun organisaation asiantuntijoilla ja esihenkilöillä on riittävät perustiedot vireystilan säätelystä, itsensäjohtamisesta sekä ihmis- ja itsetuntemuksesta, työpäivien kulku on mahdollista muokata yhdessä voimauttavammaksi.

Koulutuksissa opit tunnistamaan, mihin sinun kannattaa kiinnittää huomiota omassa työskentelyssäsi ja tiimisi ohjaamisessa, jotta voit välttää liiallisen ylikuormittumisen ja saavuttaa haluamasi tulokset niin työssä kuin työviihtyvyydessä.

Haluatko lisätietoa Intravia Valmennus Oy:n koulutustarjonnasta?

Löydät lisätietoa Intravia Valmennus Oy:n koulutustarjonnasta alla olevasta koulutuslistauksesta. Täyttämällä yhteydenottolomakkeen saat lisätietoa koulutuksista.

Näytä kaikki koulutukset

Koulutukset

Hyvinvointi Kesto Hinta Paikka Alkaa
Traumainformoitu lähestymistapa valmentajan ja coachin työssä 3 tuntia 79 EUR Verkossa 19.6.2024
Stressinhallinta
Rentoutusvalmentajan koulutus 5 kuukautta 1 150 EUR Verkossa 1.8.2024
Johtaminen
Tiimitaiturin fasilitointityökalut 6 tuntia 390 EUR Verkossa Useita (3)

Ota yhteyttä

Haluatko tietää lisää kouluttajasta Intravia Valmennus Oy? Täytä yhteystietosi, niin kouluttaja ottaa sinuun yhteyttä.

reCAPTCHA logo Tämä sivusto on suojattu reCAPTCHA:lla, ja Googlen tietosuojakäytäntö ja käyttöehdot ovat voimassa.

Arvioinnit

Keskiarvo: 4,8

Perustuu 10 arviointiin
Kirjoita arviointi
Marjo Reijonen
23 huhti 2024

Hyvin avartava ja tiivis paketti. Itse olen lähihoitaja ja törmään jatkuvasti traumatisoituneisiin asiakkaisiin työssäni. Työskentelen mielenterv. Ja päihdekunt. kanssa. Sain pa...

Näytä lisätiedot
Hanna Ranta-Nilkku
19 huhti 2024

Erittäin antoisa, selkeä ja mielenkiintoinen!

Taina Jurvelin
19 huhti 2024

Koulutus oli tiivis, iso tietopaketti, joka olisi hyvä kaikkien käydä tässä ajassa.

Sponsoroitu