Koulutus

Traumainformoitu lähestymistapa valmentajan ja coachin työssä

Kesto
3 tuntia
79,03 EUR + alv 24 % (yht. 98 EUR)
Seuraava toteutus
19 kesäkuuta, 2024 katso lisätiedot
Viimeinen ilmoittautumispäivä
Viimeinen ilmoittautumispäivä: 17.6.2024
Toteutustapa
Etätoteutus
Kesto
3 tuntia
79,03 EUR + alv 24 % (yht. 98 EUR)
Seuraava toteutus
19 kesäkuuta, 2024 katso lisätiedot
Viimeinen ilmoittautumispäivä
Viimeinen ilmoittautumispäivä: 17.6.2024
Toteutustapa
Etätoteutus
alkaen 79,03 EUR + alv 24 % / osallistuja

Traumainformoitu lähestymistapa valmentajan ja coachin työssä

Varmuutta traumakokemusten huomioimiseen valmennusprosessissa

Koetko epävarmuutta, kun kohtaat valmennusasiakkaita, jotka kertovat menneisyyden traumoista? Tai pelkäätkö, että työskentelyn aikana nousee esiin piilossa olleita traumoja, joihin et ehkä osaa reagoida oikein?

Haluatko ymmärtää traumakokemuksia paremmin, ja tuntea olosi varmaksi keskustellessasi traumoista asiakkaan kanssa: mitä voit tehdä, mitä ei kannata tehdä ja milloin ohjata asiakas eteenpäin ko. alan asiantuntijalle?

Tässä koulutuksessa opit traumainformoidun lähestymistavan perusteet, ja pystyt huomioimaan ihmisten erilaiset kokemustaustat turvallisella tavalla.

Koulutus on suunniteltu erityisesti valmentajille, coacheille, ohjaajille sekä muille hyvinvointialan ja vuorovaikutustyön ammattilaisille, jotka haluavat päivittää osaamistaan sensitiivisellä kohtaamisen taidolla ja traumainformoidulla lähestymistavalla.

Koulutuksen kesto on 3h ja pidämme sen aikana pari lyhyttä taukoa.

Koulutuksen sisältö:

• Mikä on trauma ja erilaiset traumatyypit
  • Trauman syntyprosessi ja uudelleenaktivoituminen
  • Trauman huomiointi valmennus- ja coaching-työskentelyssä
  • Asiakkaan suojautumis- ja selviytymiskeinot, turvan luominen ja voimavarat
  • Eettinen työskentely ja oman osaamisen rajat: millaisia traumoja voimme työstää turvallisesti regressio- ja tunnetyöskentelyn menetelmin
  • Oma suojautuminen ja palautuminen

Seuraavat toteutukset

Tulossa 1 toteutus

19 kesäkuuta, 2024

• Etätoteutus
  • Verkossa
  • Viimeinen ilmoittautumispäivä: 17.6.2024

Kohderyhmä

Coachit, valmentajat, ohjaajat sekä muut hyvinvointialan ja vuorovaikutustyön ammattilaiset, jotka haluavat päivittää osaamistaan sensitiivisellä kohtaamisen taidolla ja traumainformoidulla lähestymistavalla

Aikataulu

klo 13.00 - 16.00

Koulutuspaikka

Reaaliaikainen verkkokoulutus.

Kouluttaja

Leena Pakonen on kauppatieteiden maisteri ja opiskellut useita mentaali- ja hyvinvointivalmennuksen valmentajakoulutuksia. Hän on toiminut asiantuntijatiimien esihenkilönä kansainvälisissä konserneissa yli 10 vuotta, ja mentaalivalmentajana sekä valmentajien kouluttajana myös reippaat 10 vuotta. Leena on vetänyt mm. 30 Rentoutusvalmentaja-koulutusta vuodesta 2018 alkaen. Yhdistettynä tämä kokemus tarjoaa vahvan osaamisen modernin työelämän haasteiden kampittamiseen.

Kustannukset

Koulutuksen hinta on 98€ (sis. alv 24%). Hintaan sisältyy reaaliaikainen verkkokoulutussessio ja jälkikäteen toimitettava tallenne luentomateriaaleineen. Tallenne on katsottavissa 6kk ajan.

Koulutus maksetaan ilmoittautumisen yhteydessä maksukortilla tai Klarna-maksupalvelulla. Jos tarvitset laskun / verkkolaskun yrityksellesi tai työnantajallesi, voit varata paikan lähettämällä laskutustiedot sähköpostitse.

Ota yhteyttä

Haluatko tietää lisää koulutuksesta Traumainformoitu lähestymistapa valmentajan ja coachin työssä? Täytä yhteystietosi, niin koulutuksen järjestäjä ottaa sinuun yhteyttä.

reCAPTCHA logo Tämä sivusto on suojattu reCAPTCHA:lla, ja Googlen tietosuojakäytäntö ja käyttöehdot ovat voimassa.

Arvioinnit

Keskiarvo: 5

Perustuu 4 arviointiin
Kirjoita arviointi
Marjo Reijonen
23 huhti 2024

Hyvin avartava ja tiivis paketti. Itse olen lähihoitaja ja törmään jatkuvasti traumatisoituneisiin asiakkaisiin työssäni. Työskentelen mielenterv. Ja päihdekunt. kanssa. Sain pa...

Näytä lisätiedot
Hanna Ranta-Nilkku
19 huhti 2024

Erittäin antoisa, selkeä ja mielenkiintoinen!

Taina Jurvelin
19 huhti 2024

Koulutus oli tiivis, iso tietopaketti, joka olisi hyvä kaikkien käydä tässä ajassa.

Sponsoroitu