Tiimityökalut tavoitetyöskentelyyn, motivointiin ja jaksamisen tukemiseen

Kesto
6 tuntia
289,52 EUR + alv 24 % (yht. 359 EUR)
Seuraava toteutus
11 syyskuuta, 2024 katso lisätiedot
Viimeinen ilmoittautumispäivä
Viimeinen ilmoittautumispäivä: 10.9.2024
Toteutustapa
Etätoteutus
Koulutuskieli
suomi
Kesto
6 tuntia
289,52 EUR + alv 24 % (yht. 359 EUR)
Seuraava toteutus
11 syyskuuta, 2024 katso lisätiedot
Viimeinen ilmoittautumispäivä
Viimeinen ilmoittautumispäivä: 10.9.2024
Toteutustapa
Etätoteutus
Koulutuskieli
suomi
alkaen 289,52 EUR + alv 24 % / osallistuja

Tiimityökalut tavoitetyöskentelyyn, motivointiin ja jaksamisen tukemiseen

Intravia Valmennus oy

Onko haasteenasi saada tiimillesi asetetut kovat tavoitteet, epäselvät odotukset ja suureksi paisunut työmäärä muutettua sellaiseksi käytännön toiminnaksi, joka motivoisi tiimin jäseniä ja tukisi myös heidän jaksamistaan?

Haluaisitko tukea paremmin tiimin kommunikointia, selkiyttää tehtävänkuvia ja konkretisoida tavoitteet selkeiksi toimintasuunnitelmiksi?

Tässä koulutuksessa opit 3 strukturoitua mallia, jolla keräätte tiimissä olevan hiljaisen tiedon innostavasti, järjestelmällisesti ja selkeästi tavoitteiden tueksi. Samalla luotte vahvan sitoutumisen ja motivaation tavoitteiden toteuttamiseen.

Tärkein osa fasilitointia on siihen valmistautuminen. On tärkeää, että hiljainen tieto saadaan esiin sujuvasti, eikä juututa ongelmakeskeisiin keskustelu-umpikujiin tai liian nopeisiin torjuntoihin.

Opit, kuinka pohjustat keskustelumallit juuri oikeilla elementeillä ja varmistat onnistuneen lopputuloksen.

Koulutuksen sisältö

• PSYKOLOGINEN TURVALLISUUS: hyvän keskusteluilmapiirin ja ideointivalmiuden luominen tiimin jäsenille
  • tiimin ja organisaation "alitajunnan" ja työkulttuurin huomiointi
  • erilaisuuden kunnioittaminen ja erilaisten näkökulmien hyödyntäminen
  • 1. malli: MERKITYSTEN HARMONISOINTI. Opi helppo ja hauska keino, jolla varmistatte, että puhutte samasta asiasta.
  • 2. malli: AJATTELUN ja TOIMINNAN LOOGISET TASOT. Einstein sanoi, että ongelmaa ei voi ratkaista samalla tasolla, jolla se on luotu. Tarvitset siis tämän mallin, jolla ohjaat keskustelun ja ideoinnin sujuvasti eri ajattelutasoille ja löydätte aidosti toimivia ratkaisuja varmemmin.
  • 3. malli: KOUTSIKEHÄ. Meissä jokaisessa asuu pieni koutsi ja mentori. Tällä menetelemällä kutsut koolle koko tiimin sisäisen viisauden ja tuot onnistumisen psykologian osaksi tiimityöskentelyä.
  • reflektointi ja seuranta tiimissä

Seuraavat toteutukset

Tulossa 1 toteutus

11 syyskuuta, 2024

• Etätoteutus
  • Verkossa
  • suomi
  • Viimeinen ilmoittautumispäivä: 10.9.2024

Esihenkilöt, tiiminvetäjät, johtajat

Aikataulu

klo 10-16

Leena Pakonen on kauppatieteiden maisteri ja opiskellut useita mentaali- ja
hyvinvointivalmennuksen valmentajakoulutuksia. Hän on toiminut asiantuntijatiimin esihenkilönä kansainvälisissä konserneissa yli 10 vuotta, ja mentaalivalmentajana sekä valmentajien kouluttajana myös reippaat 10 vuotta. Leena on vetänyt mm. 30 Rentoutusvalmentaja-koulutusta vuodesta 2018 alkaen. Yhdistettynä tämä kokemus tarjoaa vahvan osaamisen modernin työelämän haasteiden kampittamiseen.

Leena on ajattelultaan ihmisten kehittäjä, ja kouluttajana hän tarjoilee monimutkaiset teoriatiedot ymmärrettävästi ja käytännönläheisesti niin, että uuden tiedon omaksuminen on mahdollisimman sujuvaa ja helppoa.

Kustannukset

Koulutuksen hinta on 359€ (sis alv) / henkilö.

Osallistumismaksun voi maksaa yhdessä, kolmessa tai kuudessa erässä.

Haluatko tilata koulutuksen tilausryhmälle? Pyydä tarjous yhteydenottolomakkeella.

Ota yhteyttä

Haluatko tietää lisää koulutuksesta Tiimityökalut tavoitetyöskentelyyn, motivointiin ja jaksamisen tukemiseen? Täytä yhteystietosi, niin koulutuksen järjestäjä ottaa sinuun yhteyttä.

reCAPTCHA logo Tämä sivusto on suojattu reCAPTCHA:lla, ja Googlen tietosuojakäytäntö ja käyttöehdot ovat voimassa.
Sponsoroitu