4,7 (9 Arvioinnit)

Maria Akatemia

paikassa Suomi (+ 1 sijaintia)
Kysy lisätietoja koulutusorganisaatiolta 👍

Maria-Akatemia

Maria Akatemia

Maria Akatemia ry, Maria Akademi rf, on valtakunnallinen, kestävää hyvinvointia edistävä asiantuntija- ja kansalaisjärjestö.  Järjestön tarkoituksena on edistää yksilön ja yhteisöjen henkistä kasvua ja eettisesti kestävää ihmisyyttä. Maria Akatemia kehittää ja toteuttaa kulttuurimuutosta, jossa yhteisöllisyys, yksilöiden erilaisuuden rikastuttama vuorovaikutus ja yhteys sekä elämäkokemukseen perustuva elinikäinen oppiminen ovat keskiössä.

Maria Akatemia tarttuu ajankohtaisiin yhteiskunnallisiin haasteisiin, jotka nousevat ihmisten arjesta. Keskeiset toiminta-alueet ovat ehkäisevä väkivaltatyö, hyvinvointi- ja työelämätoiminta sekä ammatilliset koulutuspalvelut.

Haluatko ymmärtää paremmin yksilön, perheiden, yhteisöjen ja yhteiskunnan ilmiöitä? Kaipaatko vastauksia miten vahvistaa henkistä kasvua tai miten kehittää hyvinvointiosaamista? Tutustu Maria Akatemian koulutuksiin alla olevasta koulutuslistauksesta tai kysy lisätietoja täyttämällä alla oleva yhteystietolomake.

Näytä kaikki koulutukset

Koulutukset

Kasvatus / Ohjaus
Kouluttajakoulutus Kesto Hinta Paikka Alkaa
Työnohjaajakoulutus 2 vuotta 5 900 EUR Helsinki 20.9.2024
Työnohjaus
Työnohjaukset Suomi

Ota yhteyttä

Haluatko tietää lisää kouluttajasta Maria Akatemia? Täytä yhteystietosi, niin kouluttaja ottaa sinuun yhteyttä.

reCAPTCHA logo Tämä sivusto on suojattu reCAPTCHA:lla, ja Googlen tietosuojakäytäntö ja käyttöehdot ovat voimassa.

Malmin raitti 17

Arvioinnit

Keskiarvo: 4,7

Perustuu 9 arviointiin
Kirjoita arviointi
16 kesä 2023

Koulutuksen rakenne, alustukset ja prosessityöskentely ovat palvelleet johtajuuttani todella hyvin.

16 kesä 2023

Sisäinen käsikirjoitus ja ammatillinen itsetuntemus vahvisti omaa itsetutkiskeluani ja sen tärkeyttä, jotta ymmärtäisi itseään paremmin.

16 kesä 2023

Koulutus auttoi minua menemään harppauksen eteenpäin kasvussani johtajana.

Sponsoroitu