Studia-messut 28.–29.11.2023

Studia laajenee käsittelemään elinikäisen oppimisen ja kouluttautumisen aiheita, jotka nostavat esille mahdollisuuksia päivittää omaa osaamistaan töiden ohella.

Studia-messut – elinikäinen oppiminen

Studia on viime vuosina laajentunut käsittelemään myös elinikäisen oppimisen ja kouluttautumisen aiheita, joiden tavoitteena on nostaa esille mahdollisuuksia päivittää omaa osaamistaan töiden ohella. Studiassa on myös entistä enemmän ohjelmaa työelämän kysymyksistä.

Mikä Studia?

Studia tarjoaa neuvoja, vinkkejä ja apua jatkokoulutusmahdollisuuksia miettiville nuorille ja aikuisille. Messuilla ovat mukana lähes kaikki kotimaiset ammattikorkeakoulut, yliopistot, kansanopistoja sekä toisen asteen oppilaitoksia. Lisäksi Studiassa esittäytyvät valmennuskursseja järjestävät yritykset, monet järjestöt ja liitot sekä tulevaisuuden työpaikat. Saat tietoa myös opiskelusta ulkomailla.

Studia-tapahtuma järjestetään jo 31. kertaa. Messut toteutetaan yhteistyössä Suomen Lukiolaisten Liiton kanssa.

Lue lisää Studiasta ja osta liput!

Tapahtuma:

Studia 2023, Suomen suurin opiskelu- ja uratapahtuma 28.–29.11.2023

#studiamessut2023

Paikka:

Messukeskus (Messuaukio 1, 00521 Helsinki)

Aukioloajat:

Tiistai 28.11. klo 9–17
Keskiviikko 29.11. klo 9–17

Pääsyliput:

Pääsylippuja voi ostaa Messukeskuksen verkkokaupasta tai tapahtuman aukioloaikoina Messukeskuksen kassoilta.

Pääsylippu ennakkoon verkkokaupasta 27.11. asti 10 € / kpl.

Tapahtuman aikaan verkkokaupasta 12 € / kpl.

Kassalta tapahtuman aikaan 14 € / kpl.

Huom! Messukeskuksen lippukassalta tapahtuma-aikana ostettuihin lippuihin lisätään 2 €:n palvelumaksu/lippu.

Alennusryhmät:

Seuraaville alennusryhmille pääsyliput maksavat 8 / 10 / 12 € / kpl*

(Ennakkoon verkosta 8 € / kpl (27.11. saakka), tapahtuman aikaan verkosta 10 € / kpl, tapahtuman aikaan kassalta 12 € / kpl)

• Ryhmälippu verkosta (min. 10 lippua)
  • SAKKI ry:n opiskelijakortilla (sisäänkäynniltä)
  • Frankin digitaalisella opiskelijakortilla (sisäänkäynniltä)
  • Osku ry:n jäsenkortilla (sisäänkäynniltä)
  • FSS:n (Finlands Svenska Skolungdomsförbund) jäsenkorteilla (sisäänkäynniltä)

Maksuton sisäänpääsy:

Seuraaville ryhmillä pääsy tapahtumaan on maksuton:

• Opinto-ohjaajat, opettajat ja rehtorit
  • Varus- ja siviilipalvelushenkilöt (palvelutodistus mukaan!)
  • Työttömät työnhakijat (ota todistus mukaan!)
  • Suomen Lukiolaisten Liiton jäsenet (jäsenkortti tai todistus mukaan)