Haluatko apua ryhmäkoulutusten tarjouspyyntöihin?

Autamme sinua löytämään organisaatiollenne sopivan koulutuksen!

✔️Etsitkö räätälöityä koulutusta ryhmälle?

✔️ Tuleeko sinun kilpailuttaa hankkeeseesi sisältyvät koulutukset?

✔️ Eikö organisaatiosi tarpeeseen sopivaa sisältöä tunnu löytyvän?

Me koulutus.fi:ssä haluamme yhdistää koulutustarpeen ja kouluttajat. Toimimme puolueettomasti ja haemme puolestasi tarjoukset kolmelta luotettavalta ja hyvämaineiselta koulutustalolta.

Tavoitteemme on löytää yritysten ja yhteisöjen osaamisen kehittämistarpeeseen sopivin kouluttaja. Palvelu on maksuton eikä velvoita ostamaan tarjottua koulutusta.

1. Kerro meille, millaista ryhmäkoulutusta olet etsimässä ja kenelle

Täytä alla oleva lomake. Kerro toiveesi mahdollisimman tarkkaan, niin meidän on helpompi etsiä tarpeeseen sopivia koulutusyrityksiä, joille välitämme tarjouspyyntösi.

Jos toiveesi ovat vielä epämääräisiä, jätä lomakkeeseen yhteydenottopyyntö. Muotoillaan kuvaus yhdessä.

2. Välitämme toiveesi sopiville kouluttajille ja pyydämme tarjouksen

Täytettyäsi tarjouspyyntölomakkeen otamme puolestasi yhteyttä sopiviin koulutusjärjestäjiin ja pyydämme tarjouksen teille sopivasta toteutuksesta. Tarvittaessa olemme sinuun yhteydessä ja kerromme, millaisia tarjouksia on tarjolla.

3. Valitse sopiva koulutus

Vakioitujen koulutusten tarjoukset tulevat sinulle suoraan koulutusjärjestäjiltä, muut välitämme sinulle yhdessä nipussa sovittuna ajankohtana. Autamme sinua valitsemaan sopivimman koulutuksen. Tarjoukset eivät velvoita sinua ostamaan.

Millaista koulutusta etsit?

This field is used for controlling automatic form submits. Please leave it blank:
Haen seuraavanlaista koulutusta

Hanki tarjouksia koulutuksista helposti ja sitoumuksetta.

Usein kysyttyä

• Tarjouspyynnössä pyydetään useammalta koulutuksentarjoajalta keskenään vertailukelpoisia tarjouksia, joiden perusteella voit tehdä päätöksen sopivasta koulutuksesta.

Tarjouspyyntöjä käytetään monella alalla, myös koulutusalalla.

• Kuka tahansa voi jättää sivustomme kautta tarjouspyynnön. Tarjouspyyntöpalvelu soveltuu etenkin sinulle, joka etsit räätälöityä koulutusta ryhmälle.

• Kerro ensin, millaista koulutusta olet etsimässä ja kenelle. Välitämme tämän jälkeen tiedustelusi eteenpäin sopiville koulutuksenjärjestäjlle ja pyydämme tarjouksen teille sopivasta koulutuksesta. Lopuksi voit päättää, mikä tarjouksista on sopivin.

Palvelu on maksuton eikä velvoita ostamaan tarjottua koulutusta.

• Olemme puolestanne yhteydessä luotettaviin ja hyvämaineisiin koulutustaloihin ja pyydämme heiltä tarjouksen toiveitanne vastaavasta koulutuksesta.

Mikäli tarvitsemme teiltä lisätietoja tarkemman tarjouspyynnön tekemiseksi, olemme teihin erikseen yhteydessä.