Hybridikoulutukset

Miksi valita, kun voit saada molemmat?

Etsitkö koulutusta, joka yhdistää eri toteutustapoja? Hybridikoulutus sisältää sekä lähiopetusta että verkossa tehtäviä opintoja ja on siksi monelle mieluisa koulutustyyppi.
...

Usein kysytyt kysymykset

• Hybriditoteutus tarkoittaa koulutuksen toteutustapaa, joka yhdistää sekä lähiopiskelua paikan päällä että verkossa tapahtuvaa etäopiskelua.

• Hybriditoteutus soveltuu esimerkiksi etäopiskelusta pitävälle tai kaukana koulutuspaikasta asuvalle henkilölle, jolla on mahdollisuus matkustaa lähiopiskelua vaativiin opintopäiviin koulutuspaikkakunnalle.

• Hybridiopetus tekee opetuksesta ja opiskelusta joustavampaa, sillä osallistuminen ei ole yhtä vahvasti sidoksissa maantieteelliseen sijaintiin kuin lähiopetus. Hybridikoulutukseen osallistuvalla voi olla mahdollisuus osallistua läsnäoloa vaativiin päiviin esimerkiksi kerran kuukaudessa, vaikka hän asuisikin kauempana.