Change Partners Finland

paikassa Helsinki (+ 1 sijaintia)
Kysy lisätietoja koulutusorganisaatiolta 👍

hymyileviä ihmisiä lasi kädessä

Change Partners Finland auttaa asiakkaitaan olemaan parempia muutoksessa

Change Partners Finlandin missiona on parantaa suomalaisten organisaatioiden muutoskyvykkyyttä. Yhtiö tukee organisaatioita muutoskyvykkyyden ja muutosjohtamisosaamisen kehittämisessä koulutuksen, valmennuksen ja konsultoinnin avulla.

Change Partners

Change Partners Finland on osa Virossa, Suomessa, Latviassa ja Liettuassa toimivien Change Partners -yhtiöiden ryhmää. Change Partners on Prosci Primary Affiliate Suomessa ja Baltian maissa. Yhtiö tarjoaa Proscin muutosjohtamisen best practice -tutkimustietoon perustuvaa muutosjohtamisen koulutusta, valmennusta ja konsultointia.

Proscin muutosjotamisen metodiikka

Proscin muutosjohtamisen metodiikka perustuu yli 25 vuotta jatkuneeseen tutkimustyöhön ja ne sisältävät systemaattisen prosessin ja helppokäyttöiset työkalut, joiden avulla voit varustaa itsesi ja organisaatiosi onnistuneeseen muutokseen. Prosci-muutosjohtamisen sertifiointiohjelma on maailman suosituin ja tunnetuin muutosjohtamisen sertifiointiohjelma, johon on osallistunut yli 100 000 osallistujaa maailmassa ja jo yli 400 Suomessa.

Haluatko lisätietoa Change Partners Finlandin koulutustarjonnasta?

Löydät lisätietoa Change Partners Finlandin koulutustarjonnasta alla olevasta koulutuslistauksesta. Täyttämällä yhteydenottolomakkeen saat lisätietoa koulutuksista.

Näytä kaikki koulutukset

Koulutukset

Johtaminen
Muutosjohtaminen Kesto Hinta Paikka Alkaa
Johda tiimiäsi muutoksessa – esihenkilön muutosjohtamistaidot 1 päivä 800 EUR Verkossa 5.11.2024
Prosci® muutosjohtamisen sertifiointiohjelma 3 päivää 3 690 EUR Helsinki Useita (5)

Ota yhteyttä

Haluatko tietää lisää kouluttajasta Change Partners Finland? Täytä yhteystietosi, niin kouluttaja ottaa sinuun yhteyttä.

reCAPTCHA logo Tämä sivusto on suojattu reCAPTCHA:lla, ja Googlen tietosuojakäytäntö ja käyttöehdot ovat voimassa.

Laivasillankatu 14 A 16
00140 Helsinki