MB-230 Microsoft Dynamics 365 Customer Service
Microsoft Dynamics 365 Customer Service Functional Consultant -koulutus tarjoaa kattavan käsityksen Dynamics 365 for Customer Service -sovelluksen keskeisistä toiminnoista ja ominaisuuksista, joiden avulla pystyy tarjoamaan laadukasta asiakaspalvelua organisaatioille.
Opintojen aikana perehdytään kuinka hyödyntää Dynamics 365:n monipuolisia toimintoja tehokkaasti asiakaspalvelun parantamiseksi, kuten raportointi- ja analysointityökaluja, joiden avulla voidaan seurata ja optimoida asiakaspalvelun suorituskykyä. Lisäksi koulutuksessa keskitytään Dynamics 365 for Customer Service -sovelluksen konfigurointiin organisaation tarpeiden mukaan ja opitaan mukauttamaan sovellusta erilaisiin asiakaspalveluskenaarioihin ja integroimaan sen muihin liiketoimintajärjestelmiin saumattomasti.
Koulutuksessa käsitellään myös asiakaspalveluprosesseja, kuten palvelupyyntöjen hallintaa, asiakkuuksienhallintaa ja monikanavaista viestintää.
Tavoite
Opi syvällistä tietoa ja taitoja Dynamics 365 for Customer Service -sovelluksen käytössä sekä hallinnassa ja kuinka sovellusta voi käyttää asiakaspalvelun optimoinnissa.
Koulutuksen sisältö
- Module 0: Course introduction
- Module 1: Case management
- Module 2:Entitlements and Service Level Agreements
- Module 3: Knowledge Management
- Module 4: Multi-session experiences
- Module 5: Routing
- Module 6 Omnichannel for Dynamics 365 Customer Service
- Module 7: Customer Voice
- Module 8: Service scheduling
- Module 9: Analyze and Insights
- Module 10: Connected Customer Service
- Module 11: Power Platform for Customer Service
Seuraavat toteutukset
Kohderyhmä
Koulutus sopii erityisen hyvin henkilöille, jotka työskentelevät asiakaspalvelutehtävissä tai haluavat kehittää taitojaan asiakaspalvelun parissa Microsoft Dynamics 365 -ympäristössä.
Koulutukseen osallistuvalla on suositeltavaa olla kokemusta Dynamics 365 tai muusta liiketoimintajärjestelmästä ja tuntemusta asiakaspalveluprosesseista.
Tutkinto / todistus
Koulutus valmentaa Microsoftin viralliseen MB-230 Microsoft Dynamics 365 Customer Service Functional Consultant-sertifiointitestiin.
Aikataulu
Klo 9-16
Kustannukset
1688 € + ALV
Eduhouse somessa
Ota yhteyttä
Kehitä henkilöstösi osaamista monipuolisilla koulutuksilla
Eduhouse Oy on voimakasta kasvua tekevä koulutusorganisaatio, jonka toiminnan kulmakiviä ovat digitaalisuus ja osaamisen kehittäminen. Kehitämme palveluamme erityisesti niille, joilla on niukasti aikaa, mutta tarve pitää osaamisensa ajan tasalla. Eduhouse Oy:n jatkuvan koulutuksen malli auttaa vahvistamaan koko organisaation, tiimin tai...
Lue lisää kouluttajasta Eduhouse Oy ja katso koulutustarjonta täältä