MB-230 Microsoft Dynamics 365 Customer Service

Eduhouse Oy, Verkossa
Kesto
2 päivää
Hinta
1 688 EUR + alv 24 %
Seuraava toteutus
20 marraskuuta, 2024 katso lisätiedot
Toteutustapa
Etätoteutus
Kesto
2 päivää
Hinta
1 688 EUR + alv 24 %
Seuraava toteutus
20 marraskuuta, 2024 katso lisätiedot
Toteutustapa
Etätoteutus
alkaen 1 688 EUR + alv 24 % / osallistuja

MB-230 Microsoft Dynamics 365 Customer Service

Eduhouse Oy

Microsoft Dynamics 365 Customer Service Functional Consultant -koulutus tarjoaa kattavan käsityksen Dynamics 365 for Customer Service -sovelluksen keskeisistä toiminnoista ja ominaisuuksista, joiden avulla pystyy tarjoamaan laadukasta asiakaspalvelua organisaatioille.

Opintojen aikana perehdytään kuinka hyödyntää Dynamics 365:n monipuolisia toimintoja tehokkaasti asiakaspalvelun parantamiseksi, kuten raportointi- ja analysointityökaluja, joiden avulla voidaan seurata ja optimoida asiakaspalvelun suorituskykyä. Lisäksi koulutuksessa keskitytään Dynamics 365 for Customer Service -sovelluksen konfigurointiin organisaation tarpeiden mukaan ja opitaan mukauttamaan sovellusta erilaisiin asiakaspalveluskenaarioihin ja integroimaan sen muihin liiketoimintajärjestelmiin saumattomasti.

Koulutuksessa käsitellään myös asiakaspalveluprosesseja, kuten palvelupyyntöjen hallintaa, asiakkuuksienhallintaa ja monikanavaista viestintää.

Tavoite

Opi syvällistä tietoa ja taitoja Dynamics 365 for Customer Service -sovelluksen käytössä sekä hallinnassa ja kuinka sovellusta voi käyttää asiakaspalvelun optimoinnissa.

Koulutuksen sisältö

  • Module 0: Course introduction
  • Module 1: Case management
  • Module 2:Entitlements and Service Level Agreements
  • Module 3: Knowledge Management
  • Module 4: Multi-session experiences
  • Module 5: Routing
  • Module 6 Omnichannel for Dynamics 365 Customer Service
  • Module 7: Customer Voice
  • Module 8: Service scheduling
  • Module 9: Analyze and Insights
  • Module 10: Connected Customer Service
  • Module 11: Power Platform for Customer Service

Seuraavat toteutukset

Tulossa 1 toteutus

20 marraskuuta, 2024

  • Etätoteutus
  • Verkossa

Kohderyhmä

Koulutus sopii erityisen hyvin henkilöille, jotka työskentelevät asiakaspalvelutehtävissä tai haluavat kehittää taitojaan asiakaspalvelun parissa Microsoft Dynamics 365 -ympäristössä.

Koulutukseen osallistuvalla on suositeltavaa olla kokemusta Dynamics 365 tai muusta liiketoimintajärjestelmästä ja tuntemusta asiakaspalveluprosesseista.

Tutkinto / todistus

Koulutus valmentaa Microsoftin viralliseen MB-230 Microsoft Dynamics 365 Customer Service Functional Consultant-sertifiointitestiin.

Aikataulu

Klo 9-16

Kustannukset

1688 € + ALV

Eduhouse somessa

Ota yhteyttä

Ota yhteyttä

Haluatko tietää lisää koulutuksesta MB-230 Microsoft Dynamics 365 Customer Service? Täytä yhteystietosi, niin koulutuksen järjestäjä ottaa sinuun yhteyttä.

reCAPTCHA logo Tämä sivusto on suojattu reCAPTCHA:lla, ja Googlen tietosuojakäytäntö ja käyttöehdot ovat voimassa.
Eduhouse Oy
Leppäsuonkatu 9
00100 Helsinki

Kehitä henkilöstösi osaamista monipuolisilla koulutuksilla 

Eduhouse Oy on voimakasta kasvua tekevä koulutusorganisaatio, jonka toiminnan kulmakiviä ovat digitaalisuus ja osaamisen kehittäminen. Kehitämme palveluamme erityisesti niille, joilla on niukasti aikaa, mutta tarve pitää osaamisensa ajan tasalla. Eduhouse Oy:n jatkuvan koulutuksen malli auttaa vahvistamaan koko organisaation, tiimin tai...

Lue lisää kouluttajasta Eduhouse Oy ja katso koulutustarjonta täältä

Sponsoroitu