Moderni rekrytointimarkkinointi
Miten tavoittaa oikea kohderyhmä? Miten automatisoida osan rekrytointiprosessista? Miksi työnantaja- ja työntekijäbrändäys on niin tärkeää? Miten rakennan rekrytointimarkkinointisuppilon alusta loppuun kustannustehokkaasti?
Rekrytointimarkkinointi on yhä tärkeämpi työkalu huippuosaajien houkuttelemisessa ja kilpailukyvyn säilyttämisessä. Nykyaikaiset strategiat keskittyvät vahvan brändin rakentamiseen, tehokkaiden taktiikoiden hyödyntämiseen ja uusimpien teknologioiden omaksumiseen.
Tässä koulutuksessa tutustutaan rekrytointimarkkinoinnin saloihin työntekijäkokemuksen kehittämisen työkaluna.
Tavoite
- Ymmärtää rekrytointimarkkinoinnin tärkeys nykyisillä työmarkkinoilla.
- Tutustua nykyaikaisiin strategioihin työnantaja- ja työntekijäbrändin kehittämiseksi.
- Toteuttaa tehokkaita taktiikoita rekrytointisuppilon läpi, ehdokkaiden houkuttelemisesta palkkaukseen
- Hyödyntää teknologiaa ja automatisointia virtaviivaistamaan rekrytointiprosessia.
Koulutuksen sisältö
Miksi rekrytointimarkkinointi on tärkeää?
Brändin rakentaminen
Työnantajabrändäys: Organisaatiokulttuurin, arvojen ja ainutlaatuisen myyntivaltin (USP) määritteleminen.
- Työntekijäbrändäys: Työntekijöiden voiman hyödyntäminen yrityselämän ja aitouden esittelemiseen.
Ehdokkaiden houkutteleminen
Hakijoiden muuttaminen työntekijöiksi
Menestyksen mittaaminen
Teknologia ja automatisointi
- Tekoäly (AI) rekrytoinnissa: Chatbotit, ehdokkaiden seulonta ja mielipideanalyysi.
Case-tutkimukset ja parhaat käytännöt
Yhteenveto
Vaativuustaso
Taso 3: Kapeat ja syventävät aihealueet, jonkin verran erityiskysymyksiä.
Seuraavat toteutukset
Kohderyhmä
Koulutus sopii henkilöstöhallinnon ja rekrytoinnin ammattilaisille sekä johdolle
Aikataulu
Klo 14.00-15.30
Kouluttaja
Rami Salomaa
- Euroopan komission markkinointistrategisti
- Tekoälyn asiantuntija
- Vaikuttajamarkkinoinnin expertti
- Henkilöbrändäyksen erikoisosaaja
- LCF Life Coach® I Ratkaisukeskeinen valmentaja
- Sosiaalisen median pioneeri
- Vaikuttamispsykologian opintoja
- Yli 15 vuoden kokemus digimarkkinoinnista
- Yli 100 asiakasyritystä
- Yli 1200 koulutettua henkilöä
Rami on toiminut modernin markkinoinnin parissa yli 15 vuotta. Hän on kouluttanut tuhansia ihmisiä ja satoja yrityksiä. Hän on myös Euroopan komission markkinointivalmentaja ja hänen asiakkainaan on yli 1000000 seuraajan some-vaikuttajia, kansainvälisiä pörssiyhtiöitä, pienyrittäjiä ja myös yksityishenkilöitä.
Viimeisen vuoden ajan hän on tutkinut ja toteuttanut tekoälyä markkinoinnissa. Hänen otteensa valmennuksissa on helposti ymmärrettävä ja käytännönläheinen.
Kustannukset
290 € + alv
Eduhouse somessa
Ota yhteyttä
Kehitä henkilöstösi osaamista monipuolisilla koulutuksilla
Eduhouse Oy on voimakasta kasvua tekevä koulutusorganisaatio, jonka toiminnan kulmakiviä ovat digitaalisuus ja osaamisen kehittäminen. Kehitämme palveluamme erityisesti niille, joilla on niukasti aikaa, mutta tarve pitää osaamisensa ajan tasalla. Eduhouse Oy:n jatkuvan koulutuksen malli auttaa vahvistamaan koko organisaation, tiimin tai...
Lue lisää kouluttajasta Eduhouse Oy ja katso koulutustarjonta täältä