Valitse sivuston käyttötapa: Mobiili

Sähköpostikoulutus: Sujuvaa asiakaspalvelua kirjoittaen

Marckwort Koulutusyhtiöt
Yhteenveto
3 tuntia
285 EUR + alv 24 %
19.9.2019 09:00
Haku päättyy: 14 vrk ennen koulutusta
suomi
   
Espoo
Avoin koulutus

Sähköpostikoulutus: Sujuvaa asiakaspalvelua kirjoittaen

Sähköpostikoulutus: Sujuvaa asiakaspalvelua kirjoittaen, Marckwort Koulutusyhtiöt

Kohti sujuvampaa asiakaspalvelua sähköpostitse 

Onko organisaatiossanne panostettu sähköisen asiakaspalvelun laatuun? Ovatko sähköpostiviestinne selkeitä, ystävällisiä ja asiakaslähtöisiä? Suuri osa asiakaskontakteista tapahtuu nykyään sähköpostin tai chatin välityksellä. Sähköpostipalvelun laatuun panostaminen on panostus asiakastyytyväisyyteen ja yrityskuvan vahvistamiseen.

Koulutuksen sisältö

Opit koulutuksessa mm. seuraavia taitoja:

Sopivan kirjoitustyylin valinta eri tilanteisiin

  • Erilaiset asiakastyypit ja niiden tunnistaminen
  • Asiakkaan ja asiakkaan asian vaikutus tyylivalintaan

Miten viestin tyylikkäästi:

  • Miten viesti kannattaa aloittaa eri tilanteissa
  • Kuinka luodaan kontakti lukijaan
  • Millä tavalla asiakasta voi nostaa ja milloin sitä kannattaa harkita
  • Huomioi asiakkaan tilanne tarvittaessa
  • Sinä-näkökulma ja sen merkitys asiakaspalvelussa
  • Miten viestin saa positiiviseksi
  • Vinkkejä asiakaspalveluhenkisiin sanavalintoihin
  • Jätä lopuksi hyvä mieli lukijalle, tervehdykset ja toivotukset

Miten viestin selkeästi:

  • Millä tavalla viesti otsikoidaan osuvasti
  • Keinoja viestin silmäiltävyyden ja helppolukuisuuden varmistamiseksi
  • Millä tavalla ohjeet kannattaa kirjoittaa
  • Mistä tunnistaa kapulakielen ja miten saman asian voi sanoa selkokielellä
  • Arjen oikeinkirjoitusvinkkejä

Miten varmistan viestini osuvuuden:

  • Kuinka viesti kannattaa jäsennellä
  • Osuva tapa vastata kysymyksiin
  • Miten hyödynnän asiakkaan sanoja ja miksi sitä kannattaa harkita
  • Millainen on puhutteleva tapa kirjoittaa

Kuinka kohtaan tyytymättömän asiakkaan sähköpostitse:

  • Erilaiset palautetyypit ja oikean lähestymistavan valinta
  • Yleisimmät sudenkuopat ja niiden välttäminen
  • Keinoja tyytymättömän asiakkaan käsittelemiseen

Kohderyhmä

Koulutus sopii kaikille, jotka käyttävät sähköpostia, chattia tai somea asiakaspalvelutyössä.

Voimme toteuttaa koulutuksen myös organisaatiollesi räätälöitynä valmennuksena tai webinaarina. Lisää tietoa voit lukea kotisivuiltamme tai soita ja pyydä tarjous: 020 735 3320.

Kouluttaja

Benjamin Javne, KTM. Kouluttaja on pidetty ja asiantunteva kouluttaja, joka on kirjoittanut aiheesta kirjan Sujuvaa asiakaspalvelua sähköpostitse (Yrityskirjat, 2013).

Kustannukset

285 € / osallistuja + alv 24 %.

Ota yhteyttä

Marckwort Koulutusyhtiöt

Marckwort

Marckwort Oy – Yrityksesi paras koulutuskumppani

Marckwortin asiantuntijoiden avulla parannat vuorovaikutusta yrityksesi sisällä ja asiakkaittesi kanssa, toteutat koulutukset jotka vastaavat nykypäivän vaatimuksia ja löydät ratkaisuja monikielisen viestinnän haasteisiin. Marckwortin laaja kokemus, monipuolinen osaaminen ja vuorovaikutukselliset koulutusmenetelmät auttavat yritystäsi menestymään.  Koulutustemme ja tutkimuspalveluidemme avulla tehostat henkilökuntasi vuorovaikutusta...


Lue lisää kouluttajasta Marckwort Koulutusyhtiöt ja katso koulutustarjonta täältä

Yhteystiedot

Marckwort Koulutusyhtiöt

Keilaranta 17 C
02150 Espoo

 Näytä puhelinnumero
www.marckwort.fi


Arvioinnit

v.k.
(4)
Hyviä ajatuksia oman sähköpostiviestinnän kehittämiseen
TR
(5)
hyvä koulutus. asiat kerrottiin hyvin ja selkeästi, kiitos!
am
(5)
Herätti ajatuksia ja opetti erilaisia metodeja selvitä hankalistakin asiakaspalvelutilanteista.
Arvioinnit
Sähköpostikoulutus: Sujuvaa asiakaspalvelua kirjoittaen
Arvioinnit
(4,6)
Perustuu 10 arviointiin
Näytä koulutuksen arvioinnit
Arvioinnit kouluttajasta
(4,8)
Perustuu 96 arviointiin
Näytä kouluttajan kaikki arvioinnit
Yhteydenotto

Saadaksesi lisätietoa aiheesta Sähköpostikoulutus: Sujuvaa asiakaspalvelua kirjoittaen täytä seuraavat tiedot: