🎓 MBA-stipendin haku on avattu! Hae stipendiä 16.6. mennessä »

Sisältöstrategia ja digisisällöt: Verkkotekstit ja copywriting

Kesto
1 päivä
Hinta
555 EUR + alv 24 %
Seuraava toteutus
7 toukokuuta, 2024 katso lisätiedot
Toteutustapa
Etätoteutus
Kesto
1 päivä
Hinta
555 EUR + alv 24 %
Seuraava toteutus
7 toukokuuta, 2024 katso lisätiedot
Toteutustapa
Etätoteutus
alkaen 555 EUR + alv 24 % / osallistuja

Sisältöstrategia ja digisisällöt: Verkkotekstit ja copywriting

Sisältöstrategia ja digisisällöt: Verkkotekstit ja copywriting

Tässä koulutuspäivässä keskitymme erilaisten verkkotekstien tuottamiseen monikanavaisesti, ja koulutus sisältää monipuolisesti vinkkejä verkkoon tuotettavaan tekstiin. Käsittelemme niin verkkosivujen, blogien, uutiskirjeiden kuin sosiaalisen median erilaisia tekstimalleja. Verkkosisältöjen yhteydessä huomioimme myös hakukonelöydettävyyden ja saavutettavan sisällön perusperiaatteet. Osallistujana saat runsaasti käytännön vinkkejä erilaisten verkkotekstien tuottamiseen, joita voit hyödyntää itse ja organisaatiossasi. Käsittelemme myös myyvän tekstin ja asiakaspolun huomiointia verkossa. Vastaavasti pureudumme saman sisällön räätälöityyn monistamiseen eri kanaville ja pohdimme, miten voimme parhaiten tekstillämme vaikuttaa tavoiteltuun ihmiseen verkon eri ympäristöissä.

Koulutuspäivä

Koulutuspäivän aikana keskitymme erilaisten verkkotekstien tuottamiseen eri kanaville. Koulutus sisältää monipuolisesti vinkkejä verkkoon tuotettavaan tekstiin. Käsittelemme niin verkkosivujen, blogien, uutiskirjeiden kuin sosiaalisen median erilaisia tekstimalleja. Verkkosisältöjen yhteydessä huomioimme myös hakukonelöydettävyyden ja saavutettavan sisällön perusperiaatteet. 

Osallistujana saat runsaasti käytännön vinkkejä erilaisten verkkotekstien tuottamiseen, joita voit hyödyntää itse ja organisaatiossasi. Käsittelemme myös myyvän tekstin ja asiakaspolun huomiointia verkossa. Vastaavasti pureudumme saman sisällön räätälöityyn monistamiseen eri kanaville ja pohdimme, miten voimme parhaiten tekstillämme vaikuttaa tavoiteltuun ihmiseen verkon eri ympäristöissä. 

Seuraavat toteutukset

Tulossa 1 toteutus

7 toukokuuta, 2024

  • Etätoteutus
  • Verkossa

Kohderyhmä

Tämä koulutus on viestijälle, joka haluaa oppia lisää verkkotekstien tuottamisesta eri kanaville ja saada siihen käytännön vinkkejä.

Koulutuspaikka

Koulutus järjestetään online-toteutuksena.

Kouluttaja

Piritta Seppälä on viestinnän ja verkkoviestinnän pitkän linjan ammattilainen Viestintä-Piritta Oy:sta. Hänellä on yli 12 vuoden kokemus viestinnän ja somen koulutusten sekä sparrausten parissa. ProComin kanssa Pirittan yhteistyö on jatkunut jo yli 10 vuotta!

Kustannukset

Online-koulutus (osallistuja etäyhteydellä)

395 eur ProCom-jäsen / 555 eur ei-jäsen

*hintoihin lisätään alv-osuus 24 %.

Mikäli koulutuspäivään osallistuu organisaatiostasi kaksi henkilöä tai useampi osallistuja, saavat kaikki koulutuksen hinnasta 10 % alennuksen. Alennusta ei voi yhdistää muihin alennuksiin.

Ota yhteyttä

Ota yhteyttä

Haluatko tietää lisää koulutuksesta Sisältöstrategia ja digisisällöt: Verkkotekstit ja copywriting? Täytä yhteystietosi, niin koulutuksen järjestäjä ottaa sinuun yhteyttä.

reCAPTCHA logo Tämä sivusto on suojattu reCAPTCHA:lla, ja Googlen tietosuojakäytäntö ja käyttöehdot ovat voimassa.
ProCom – Viestinnän ammattilaiset ry
Kasarmikatu 23 A 5
00130 Helsinki

ProCom – Viestinnän ammattilaiset ry

ProCom on yhteiskunnallisesti vaikuttava viestinnän ammattilaisten järjestö – verkosto, kehittäjä ja media. ProCom toimii jäsentensä osaamisen kehittäjänä, yhteistyöfoorumina ja alan vaikuttajana. Jäseninä on noin 2 600 viestinnän parissa työskentelevää ammattilaista – asiantuntijoita, viestintäpäälliköitä, viestintäjohtajia, viestintäalan yrittäjiä ja konsultteja, jotka työskentelevät...

Lue lisää kouluttajasta ProCom – Viestinnän ammattilaiset ry ja katso koulutustarjonta täältä

Sponsoroitu