🎓 MBA-stipendin haku on avattu! Hae stipendiä 16.6. mennessä »

Sidosryhmälähtöinen viestintä

ProCom – Viestinnän ammattilaiset ry, paikassa Helsinki (+1 sijaintia)
Kesto
1 päivä
Hinta
555 - 655 EUR + alv 24 %
Seuraava toteutus
3 lokakuuta, 2024 (+2 toteutusta)
Toteutustapa
Lähiopetus, Etätoteutus
Kesto
1 päivä
Hinta
555 - 655 EUR + alv 24 %
Seuraava toteutus
3 lokakuuta, 2024 (+2 toteutusta)
Toteutustapa
Lähiopetus, Etätoteutus
alkaen 555 EUR + alv 24 % / osallistuja

Sidosryhmälähtöinen viestintä

Sidosryhmälähtöinen viestintä

Sidosryhmälähtöinen viestintä ja sen johtaminen eivät ole uusi ilmiö. Arjessa viestinnästä tulee kuitenkin helposti organisaatiolähtöistä, elleivät askelmerkit ole selkeästi näkyvillä. Miten luoda kokonaisuus, jossa viestintätiimisi rakentaa päivittäisellä työllään luottamusta organisaatiosi tärkeimpien sidosryhmien kanssa? Entäpä miten johtaa tätä kokonaisuutta resurssiviisaasti? Koulutuspäivässä avataan, miksi sidosryhmälähtöinen viestintä on tärkeää ja miten viestinnällä voidaan muun muassa tukea osallistumista, syventää sitoutumista ja lisätä luottamusta organisaatiotasi kohtaan.

Koulutuspäivä

Miten organisaatio vuorovaikuttaa tehokkaasti eri sidosryhmien, kuten sijoittajien, asiakkaiden, kumppaneiden ja yhteiskunnan eri toimijoiden kanssa? Entä miten hyödyntää digitaalisia kanavia ja alustoja sidosryhmäviestinnässä. Koulutuspäivässä pohditaan kohdennetun viestinnän merkitystä ja sisältöstrategiaa eri sidosryhmille. Teema kattaa sosiaalisen median, blogit, webinaarit ja muut digitaaliset välineet.

Koulutuspäivässä käsitellään: 

  1. Miten organisaatiolähtöinen viestintä käännetään sidosryhmälähtöiseen. Miksi se on tärkeää? 
  2. Miten johtaa tuloksellista sidosryhmäviestintää? Entä mitkä kanavat ovat olennaisia?

Seuraavat toteutukset

Tulossa 2 toteutusta

3 lokakuuta, 2024

  • Lähiopetus
  • Helsinki

3 lokakuuta, 2024

  • Etätoteutus
  • Verkossa

Kohderyhmä

Koulutus sopii sinulle, joka haluat saada asiantuntijat viestimään tai haluat saada lisää vinkkejä jo toimivan viestijäverkostosi kehittämiseen. Erityisen hyödyllinen koulutus on strategiakauden vaihtuessa tai muissa strategisissa muutostilanteissa, jotka tarjoavat tyypillisesti hyvän ponnahduslaudan myös viestintäkulttuurin ja -taitojen kehittämiseen.

Aikataulu

klo 9–15

Aamupäivä (klo 9–12):Miten organisaatiolähtöinen viestintä käännetään sidosryhmälähtöiseen. Miksi se on tärkeää? 

  • Mitä sidosryhmälähtöisellä viestinnällä tarkoitetaan ja mitä siitä seuraa?
  • Mitä organisaationne tärkeimmät sidosryhmät odottavat teiltä?
  • Miten rakentaa luottamusta, organisaatiosi tärkeintä valuuttaa?
  • Pohdinta- ja pienryhmätehtävä sekä keskustelua

Iltapäivä (klo 13–15): Miten johtaa organisaatiossasi tuloksellista sidosryhmäviestintää? Entä mitkä kanavat ovat olennaisia?

  • Miksi sidosryhmäviestintää tulisi ylipäätään johtaa?
  • Miten valita tehokkaat sidosryhmäviestinnän keinot resurssiviisaasti?
  • Entä miten mitata viestinnän vaikuttavuutta?
  • Pohdinta- ja pienryhmätehtävä sekä keskustelua  

Koulutuspaikka

ProComin koulutustila / Online

Kouluttaja

Merja Karjanmaa, FM on monipuolinen strategisen viestinnän konsultti, joka lähestyy vuorovaikutusta muun muassa tutkitun tiedon, yhteiskunnallisten ilmiöiden ja heikkojen signaalien kautta. Hän on vienyt monen asiakasorganisaation viestinnän strategiselle tasolle, selkeyttänyt viestinnän prosesseja sekä luotsannut organisaatioita viemään haastavatkin projektit maaliin. Merja toimii strategiseen viestintään keskittyvän viestintätoimisto Brunnen Communicationsin viestintäkonsulttina.

Kustannukset

Luokkahuonekoulutus (osallistuja paikan päällä)

495 eur jäsen / 655 eur ei-jäsen

Online-koulutus (osallistuja etäyhteydellä)

395 eur jäsen / 555 eur ei-jäsen

*hintoihin lisätään alv-osuus 24 %.

Ota yhteyttä

Ota yhteyttä

Haluatko tietää lisää koulutuksesta Sidosryhmälähtöinen viestintä? Täytä yhteystietosi, niin koulutuksen järjestäjä ottaa sinuun yhteyttä.

reCAPTCHA logo Tämä sivusto on suojattu reCAPTCHA:lla, ja Googlen tietosuojakäytäntö ja käyttöehdot ovat voimassa.
ProCom – Viestinnän ammattilaiset ry
Kasarmikatu 23 A 5
00130 Helsinki

ProCom – Viestinnän ammattilaiset ry

ProCom on yhteiskunnallisesti vaikuttava viestinnän ammattilaisten järjestö – verkosto, kehittäjä ja media. ProCom toimii jäsentensä osaamisen kehittäjänä, yhteistyöfoorumina ja alan vaikuttajana. Jäseninä on noin 2 600 viestinnän parissa työskentelevää ammattilaista – asiantuntijoita, viestintäpäälliköitä, viestintäjohtajia, viestintäalan yrittäjiä ja konsultteja, jotka työskentelevät...

Lue lisää kouluttajasta ProCom – Viestinnän ammattilaiset ry ja katso koulutustarjonta täältä

Sponsoroitu