🎓 MBA-stipendin haku on avattu! Hae stipendiä 16.6. mennessä »

Vastuullinen brändi ja vaikuttava viestintä

ProCom – Viestinnän ammattilaiset ry, paikassa Helsinki (+1 sijaintia)
Kesto
1 päivä
Hinta
555 - 655 EUR + alv 24 %
Seuraava toteutus
27 elokuuta, 2024 (+2 toteutusta)
Toteutustapa
Lähiopetus, Etätoteutus
Kesto
1 päivä
Hinta
555 - 655 EUR + alv 24 %
Seuraava toteutus
27 elokuuta, 2024 (+2 toteutusta)
Toteutustapa
Lähiopetus, Etätoteutus
alkaen 555 EUR + alv 24 % / osallistuja

Vastuullinen brändi ja vaikuttava viestintä

Vastuullinen brändi ja vaikuttava viestintä

Tässä koulutuspäivässä tarkastellaan, millainen merkitys vastuullisuudella on brändin rakentamisessa ja miten vastuullisuus tuodaan brändin ytimeen. Keskitymme myös tavoitteiden asetantaan ja mittaamiseen: miten vastuullisuuden vaikuttavuutta mitataan?

Koulutuspäivä

Koulutuspäivässä tarkastellaan, millainen merkitys vastuullisuudella on brändin rakentamisessa ja miten vastuullisuus tuodaan brändin ytimeen. Ja ennen kaikkea, miten siitä kommunikoidaan sidosryhmille vaikuttavasti. 

Keskitymme myös tavoitteiden asetantaan ja mittaamiseen. Miten vastuullisuuden vaikuttavuutta mitataan? Päivän aikana kuulemme useita kiinnostavia kotimaisia caseja vastuullisen brändin rakentamisesta. 

Vastuullinen brändi 

  • Vastuullisuuden merkitys brändeille  
  • Vastuullisuus osana brändin ydintä 

Vaikuttavuus, tavoitteet ja mittaaminen 

  • Aito vaikuttavuus lähtee mitattavista tavoitteista 
  • Miten mitata brändin vastuullisuuden vaikuttavuutta 

Johtaminen 

  • Vastuullisuus osana brändiä vs. osana organisaation strategiaa 
  • Kuka vastaa vastuullisesta brändistä 

Seuraavat toteutukset

Tulossa 2 toteutusta

27 elokuuta, 2024

  • Lähiopetus
  • Helsinki

27 elokuuta, 2024

  • Etätoteutus
  • Verkossa

Kohderyhmä

Tämä koulutus on viestinnän ammattilaisille, jotka haluavat ymmärtää paremmin vastuullisuuden merkitystä brändin rakentamisessa ja oppia, miten vastuullisuus tuodaan brändin ytimeen.

Aikataulu

Klo 9–9.45  Vastuullinen brändi 

  • Vastuullisuuden merkitys brändeille  
  • Vastuullisuus osana brändin ydintä 

Klo 9.45–10.15 Keskustelu/ryhmätehtävä 

Klo 10.15–10.30 Tauko 

Klo 10.30–11.30  Vaikuttavuus, tavoitteet ja mittaaminen 

  • Aito vaikuttavuus lähtee mitattavista tavoitteista 
  • Miten mitata brändin vastuullisuuden vaikuttavuutta 

Klo 11.30–12.00 Ryhmätehtävä 

Klo 12–13 Lounas 

Klo 13–13.30 Vastuullisuuden johtaminen 

  • Vastuullisuus osana brändiä vs. osana organisaation strategiaa 
  • Kuka vastaa vastuullisesta brändistä 

Klo 13.30–14 Tehtävä 

Klo 14–14.15 Tauko  

Klo 14.15–15 Vastuullisuudesta viestiminen ja yhteenveto 

  • Kolme casea  
  • Yhteenveto

Koulutuspaikka

ProComin koulutustila / Online

Kouluttaja

Reetta Kataja 
Strategist, Strategy & Planning team lead, SEK 

Reetta Kataja on brändin rakentamisen ja markkinoinnin asiantuntija, jolla on monipuolinen kokemus sekä kotimaisten että kansainvälisten B2B- ja B2C-yritysten sekä julkisen sektorin brändien kehittämisestä. Hänen intohimonsa on auttaa brändejä löytämään ja sanoittamaan olemassaolonsa syy ja asema osana yhteiskuntaa. Hän uskoo, että brändeillä on voima ja edellytykset luoda aitoa muutosta. Reetta työskentelee strategina ja strategiatiimin vetäjänä SEKillä.  

Tiina Hosiokoski  
Business Director, Communication, SEK 

Tiina Hosiokoskella on 20 vuoden kokemus viestinnän konsultoinnissa. Hän on ollut mukana lukuisissa vaativissa ja laajoissa viestinnän projekteissa liittyen brändin ja maineen rakentamiseen, ajatusjohtajuuteen, muutosjohtamiseen sekä arvopohjaiseen viestintään. Tiina on sanoittamisen mestari, joka kiteyttää vaikeimmatkin kokonaisuudet ymmärrettäviksi eri sidosryhmille. Tiina on pokannut useita palkintoja niin kotimaassa kuin kansainvälisesti. Hänen sydämensä sykkii vaikuttavalle viestinnälle ja maailman muuttamiselle viestinnän keinoin. Tiina vastaa SEKissä viestinnän liiketoiminnasta. 

Kustannukset

Luokkahuonekoulutus (osallistuja paikan päällä)

495 eur jäsen / 655 eur ei-jäsen

Online-koulutus (osallistuja etäyhteydellä)

395 eur jäsen / 555 eur ei-jäsen

*hintoihin lisätään alv-osuus 24 %.

Ota yhteyttä

Ota yhteyttä

Haluatko tietää lisää koulutuksesta Vastuullinen brändi ja vaikuttava viestintä? Täytä yhteystietosi, niin koulutuksen järjestäjä ottaa sinuun yhteyttä.

reCAPTCHA logo Tämä sivusto on suojattu reCAPTCHA:lla, ja Googlen tietosuojakäytäntö ja käyttöehdot ovat voimassa.
ProCom – Viestinnän ammattilaiset ry
Kasarmikatu 23 A 5
00130 Helsinki

ProCom – Viestinnän ammattilaiset ry

ProCom on yhteiskunnallisesti vaikuttava viestinnän ammattilaisten järjestö – verkosto, kehittäjä ja media. ProCom toimii jäsentensä osaamisen kehittäjänä, yhteistyöfoorumina ja alan vaikuttajana. Jäseninä on noin 2 600 viestinnän parissa työskentelevää ammattilaista – asiantuntijoita, viestintäpäälliköitä, viestintäjohtajia, viestintäalan yrittäjiä ja konsultteja, jotka työskentelevät...

Lue lisää kouluttajasta ProCom – Viestinnän ammattilaiset ry ja katso koulutustarjonta täältä

Sponsoroitu