Kolme kovaa K:ta: Kontaktointi - Kohtaaminen - Klousaus
School of Sales
Kolme kovaa K:ta: Kontaktointi - Kohtaaminen - Klousaus
Monet myyjät ovat äärimmäisen kiireisiä, eikä ammattilaisilla ole aikaa osallistua sellaisiin koulutuksiin ja valmennuksiin, joissa käsitellään ylätason teemoja tai trendejä. Monet myyjät odottavat todella konkreettista koulutusta, jossa keskitytään vain kaikista kriittisimpiin asioihin, joita hiomalla saadaan parempia tuloksia.
Kysymys kuuluukin, mitkä olisivat ne aivan keskeisimmät ja kriittisimmät kohdat myyntiprosessissasi, jotka hiomalla saisit parempia tuloksia aikaiseksi? Mitkä kolme kohtaa määrittävät pitkälti sen, saadaanko kaupallinen yhteistyö alulle vai jutellaanko vain muuten mukavia?
Näiden kysymysten pohjalta rakennettiin tämä päivän valmennus, joka käsittelee kolmea kriittisintä kohtaa myyntiprosessissa:
Kontaktointia, Kohtaamista ja Klousaamista.
Tämä ei tietenkään tarkoita, että muut vaiheet eivät ole olennaisia, mutta näiden kolmen Koon tiimoilta tulee eniten kysymyksiä ja kiinnostusta myyjiltä, koska nämä ovat usein juuri niitä hetkiä, missä tulos todellisuudessa tehdään.
Agenda:
Kontaktointi - Kylmistä kontakteista lämpimiin keskusteluihin
- Always Be Connecting - Miten rakennat arkeen rutiinin, jolla kontaktoinnista tulee tapa
- Mitä ottaa huomioon ennen kuin lähdet lähestymään asiakkaita?
- Miten rakentaa oma lämmin lähestymisviesti, joka resonoi vastaanottajissa
- Kontaktointiprosessi puhelimessa - sähköpostissa & somessa
Kohtaaminen - myyjän työpaikka on asiakkaan edessä - Always Be Helping - mitä asiakkaat odottavat myyjän kohtaamiselta?
- Miten tavoitteellistaa tapaaminen ja sitouttaa asiakas kohtaamiseen?
- Miten luoda rakenne, joka huomioi riittävästi asiakkaan tilanteen ja omat tavoitteet
- Erilaiset asiakkaat - miten luoda jokaisesta kohtaamisesta yksilöllinen ilman tuntien valmistautumista?
Klousaaminen - päätätkö kaupan vai aloitatko asiakassuhteen? - Always Be Closing - Miten ymmärtää klousaamisen tavoite oikein, jottet vaikuta tyrkkymyyjältä?
- Klousaatko kerran vai kahdeksan kertaa? Johdettu ja etenevä myyntiprosessi
- Erinomaisen myyjän tunnistaa erinomaisista kysymyksistä - miten pyytää päätöstä
- Mindsetin muutos - kertakauppojen päättämisestä asiakassuhteiden avaamiseen
Kiinnostuitko koulutuksesta?
Jos haluat lisätietoa aiheesta Kolme kovaa K:ta: Kontaktointi - Kohtaaminen - Klousaus, klikkaa alta ja täytä yhteydenottolomake. Kysymyksesi lähetetään suoraan koulutuksen järjestäjälle.Kohderyhmä
Tämä etävalmennus sopii hyvin:
- tuoreemmalle myyntitalentille, joka haluaa saada keskeisimpien myyntiprosessin kohtien opit heti haltuun.
- kokeneemmille myyntikonkareille, jotka haluavat päivittää ja kirkastaa omaa myyntitoimintaansa nimenomaan kontaktoinnissa, kohtaamisissa ja klousaamisessa.
- myynnin vetäjille tai kehittäjille jotka haluavat ottaa parhaita käytänteitä vaikkapa organisaation myynnin pelikirjojen tai toimintamallien päivittämiseksi.
Aikataulu
8.30 Ilmoittautuminen ja aamukahvit
9.00 Valmennus alkaa
10.30 Kahvitauko
10.45 Valmennus jatkuu
12.00 Lounas
13.00 Valmennus jatkuu
14.30 Kahvitauko
14.45 Valmennus jatkuu
16.00 Valmennus päättyy
Kouluttaja
Sani Leino on sosiaalisen liiketoiminnan sanansaattaja ja modernin myyntityön valmentaja. Sani tunnetaan yhtenä sosiaalisen myyntityön (Social Selling) pioneereista Suomessa, jolla on yli 13 vuoden kokemus erilaisista myynnin tehtävistä. Oman yrityksensä Social Company Oy:n kautta hän on ollut valmentamassa tuhansia myyjiä ja asiantuntijoita sadoista eri yrityksistä.
Kustannukset
Suomen Ekonomien, Kaupan liiton ja MMA:n jäsenetuhinta 390 euroa + alv 24 % .
Hinta muille 490 euroa + alv 24 %.
Ota yhteyttä
School of Sales

School of Sales – myynnin parhaat osaajat
Suomen Ekonomit ja Kaupan liitto ovat perustaneet School of Sales -myyntikoulun, joka vastaa työmarkkinoiden korkean myyntiosaamisen tarpeeseen ketterästi ja kovalla kunnianhimolla. Myyntikoulu tarjoaa joustavia oppimisen mahdollisuuksia sekä jo työelämässä oleville että työmarkkinoille tuleville. Mitä saat: valmentajina kaikki parhaat myynnin osaajat...
Yhteystiedot
School of Sales
Saadaksesi lisätietoa aiheesta Kolme kovaa K:ta: Kontaktointi - Kohtaaminen - Klousaus täytä seuraavat tiedot: