5,0 (9 Arvioinnit)

TN Training Consultant

paikassa Suomi (+ 1 sijaintia)
Kysy lisätietoja koulutusorganisaatiolta 👍

ihmisiä yhdessä

Menestyneet ovat elinikäisiä oppijoita

Haluaisitko tietää, kuinka motivoida tiimiäsi ja olla parempi siinä, mitä teet? Et ehkä tiedä, kuinka kehittää itseäsi tai sinulla ei ole siihen tarvittavia välineitä.

Tarjotut kurssit soveltuvat kaikenkokoisille organisaatioille. Ne sopivat erityisesti niille, joilla on kiinnostusta kehittää henkilöstönsä yhteistyötaitoja, kykyä toimia erilaisissa tilanteissa turvallisesti ja luoda avoin työilmapiiri.

Tarjolla on myös Human Factors- sekä useita erilaisia Crew Resource Management -kursseja, jotka ovat suunnattu ilmailu ja terveydenhoitoaloille. Crew Resource Management kurssien kaikki aiheet ovat sovelletavissa myös muihin toimialoihin ja siviilielämään. Kurssit räätälöidään tarpeidesi mukaan. Kurssit noudattavat EASA:n eli Euroopan lentoturvallisuusviraston määräyksiä.

Haluatko lisätietoa TN Training Consulting koulutustarjonnasta?

Löydät lisätietoa koulutustarjonnasta alla olevasta koulutuslistauksesta. Täyttämällä yhteydenottolomakkeen saat tarkempia tietoja koulutuksista.

Näytä kaikki koulutukset

Koulutukset

Ota yhteyttä

Haluatko tietää lisää kouluttajasta TN Training Consultant? Täytä yhteystietosi, niin kouluttaja ottaa sinuun yhteyttä.

reCAPTCHA logo Tämä sivusto on suojattu reCAPTCHA:lla, ja Googlen tietosuojakäytäntö ja käyttöehdot ovat voimassa.

Arvioinnit

Keskiarvo: 5

Perustuu 9 arviointiin
Kirjoita arviointi
Suti
03 huhti 2024

Tean erinomainen ja vahva kouluttajan kokemus ja lämmin ihmisläheisyys auttavat opiskelijoita laittamaan opitut asiat teoriaan ja käytäntöön omassa työelämässä. Kouluttaajana...

Näytä lisätiedot
Koulutukseen osallistunut
03 huhti 2024

Tea koulutti hyvin käytännönläheisesti, mikä auttoi itseä miettimään konkreettisesti tilanteita omassa työssä ja kouluttamisessa. Koulutus myös vastasi kuvausta ja odotuksiani.

Koulutukseen osallistunut
03 huhti 2024

Kouluttaja tietää mistä puhuu. Erinomainen tietämys ja kokemus.

Sponsoroitu