paikassa Helsinki
Kysy lisätietoja koulutusorganisaatiolta 👍

Kolme naista ulkona

Väestöliiton Hyvinvointi Oy on Väestöliitto ry:n kokonaan omistama osakeyhtiö, joka tarjoaa maksullisia terapia- sekä kotipalveluita henkilö- ja organisaatioasiakkaille, sekä terapia-alan laadukasta koulutusta. Yhtiön tuotot käytetään kokonaisuudessa Väestöliiton  kansalaisille suunnattuihin palveluihin sekä tutkimus- ja vaikuttamistyöhön.

Väestöliiton Terapiapalveluissa tarjotaan henkilöasiakkaille psykoterapiaa, lyhytterapiaa, seksuaaliterapiaa, työnohjausta ja ryhmätoimintaa. Yritys- ja yhteisöpalveluiden kokonaisuus on laaja ja yhtiö tarjoaa organisaatioasiakkaille mm. luentoja, koulutuksia, työnohjausta, terapiapaketteja ja älylaiteavusteisia mittauspalveluita.

Väestöliiton Hyvinvointi Oy järjestää monipuolisesti terapia-alan koulutusta. Yhtiö on tarjonnut seksuaaliterapian ja seksuaalineuvonnan koulutusta jo monen vuoden ajan, ja kaikki koulutukset järjestetään yhteistyössä kokeneiden, alansa asiantuntijoina toimivien kouluttajien kanssa.

Haluatko lisätietoa esimerkkiorganisaation koulutustarjonnasta?

Löydät lisätietoa Väestöliiton Hyvinvointi Oy:n koulutustarjonnasta alla olevasta koulutuslistauksesta. Täyttämällä yhteydenottolomakkeen saat lisätietoa koulutuksista

Näytä kaikki koulutukset

Koulutukset

Kasvatus / Ohjaus
Työnohjaus Kesto Hinta Paikka Alkaa
Työnohjaajakoulutus 65 op 2 vuotta 5 403 EUR Helsinki 29.8.2024
Sosiaali- ja terveysala
Seksuaalineuvojakoulutus 30 op 1 vuosi 2 661 EUR Helsinki 7.11.2024
Psykiatria / Mielenterveystyö
Integratiivinen lyhytterapiakoulutus 60 op 2 vuotta 3 992 EUR Helsinki 6.9.2024
Seksuaaliterapiakoulutus 30 op 1 vuosi 3 548 EUR Helsinki 2.12.2024

Ota yhteyttä

Haluatko tietää lisää kouluttajasta Väestöliiton Hyvinvointi Oy? Täytä yhteystietosi, niin kouluttaja ottaa sinuun yhteyttä.

reCAPTCHA logo Tämä sivusto on suojattu reCAPTCHA:lla, ja Googlen tietosuojakäytäntö ja käyttöehdot ovat voimassa.

Kalevankatu 16
Helsinki