HRD

16 syys 2019
KYSYMYS
Mitä tarkoittaa HRD?

Answer:

16 syys 2019

Hei,

ja kiitos kysymyksestäsi! Osuitpa ajankohtaiseen aiheeseen.

HRD tulee sanoista Human Resources Development ja on suomeksi käännettynä henkilöstön kehittämistä.

HR eli henkilöstöhallinto on organisaatioiden ja yritysten toiminto, joka huolehtii työntekijöihin liittyvistä asioista. HR-tehtävissä työskentelevä henkilö voi työskennellä sellaisten asiaoiden parissa kuin rekrytointi, työsopimukset ja työhyvinvointi – eli erilaisista henkilöstö- ja organisaatiokysymyksistä on kyse.

Tähän kun lisätään "D" eli kehittämisaspekti, tarkentuu työnkuva henkilöstön osaamisen kehittämiseen. Osaamisen kehittämisestä ja sen eri tavoista voit lukea lisää täältä.

Jos henkilöstöhallinnon koulutukset kiinnostavat, kurkkaa ehdottomasti tänne:

Henkilöstöhallinnon koulutukset

Terveisin,

koulutus.fi

studentum.fi
Tilaa uutiskirjeemme
Saat koulutusvinkkejä, tarjouksia ja uutisia suoraan sähköpostiisi.